Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fervet opus

Legacy Member
Het erge blijft dat I love techno denkt dat ze goed bezig zijn. Zoals alle 'goede' events/festivals trekken ze veel bezoekers uit het buitenland. Toch duurt het superlang vooraleer alles is uitverkocht (binnenkort kunnen we terug aan de deur tickets kopen :rofl: )

Dit jaar belachelijk weinig zalen ook die volzet waren of anders heb ik die gewoon gemist?

Het grote minpunt vind ik toch ook de afwezigheid van een deftige green room ... (rush,pet duo,amok,..)

Yellow room was vorig jaar ook nog techno terwijl dit nu ook al onder de elektro noemer valt.

Mss volgend jaar david guetta, laidback luke & john dahlback ook vragen...:doh:

Alwinp

Legacy Member
Jonah zei:
Het erge blijft dat I love techno denkt dat ze goed bezig zijn. Zoals alle 'goede' events/festivals trekken ze veel bezoekers uit het buitenland. Toch duurt het superlang vooraleer alles is uitverkocht (binnenkort kunnen we terug aan de deur tickets kopen :rofl: )

Dit jaar belachelijk weinig zalen ook die volzet waren of anders heb ik die gewoon gemist?

Het grote minpunt vind ik toch ook de afwezigheid van een deftige green room ... (rush,pet duo,amok,..)

Yellow room was vorig jaar ook nog techno terwijl dit nu ook al onder de elektro noemer valt.

Mss volgend jaar david guetta, laidback luke & john dahlback ook vragen...:doh:

Ik vrees er echt voor. de yellow room was en echte schande. Op stubru werd het live uitgezonen en hiet viel nog niet eens onder de categorie techno wat daar te horen viel.
En Rush is een hoogtepunt geweest op I love techno, al die jaren. en nu ineens paf weg.

Kunnen ze net zo goed black eyed piece uitnodigen.

Zelfs 10 days off presteert beter dan dit.
Mja, gelukkig is er nog groove city. Blijkt een pak beter te zijn volgens vrienden.

Brek

Legacy Member
Dj Aero zei:
bij mijn weten enkel die sets van 15 minuten die uitgezonden zijn op de website
Er zijn ook enkel maar de sets die zijn gestreamed via StuBru, voor de rest moet ge niks verwachten. Dus geen complete en kwaliteitsvolle sets nee.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd al die da ni na ILT zijn gegaan omwille van de kut lineup kunne beter naar groove city gaan :p kwalitatieve line up voor een pakske minder geld :)

Brek

Legacy Member
Denk dat ge die best in de thread van ILT zelf post. En voor mijn oren zijn het alleszins geen geschenken :(

[EZ]

Legacy Member
Beerend zei:
De originele versie van Three 'O Three is ook van hem. Public Energy = Jochem Paap. Moet kippevelmoment geweest zijn :D.
Was idd wel vet stukje, en voila, weer iets bijgeleerd se :D



Carrotman zei:
teleurgesteld in set van boys noize :(
en lol @ grote fout op het scherm: "boyz noise"
Ge waart niet den enigste denk'k, 'k ging ff zien toen'm een kwartiertje bezig was en twas ne massalen uittocht precies, hij speelde vooral dingen van z'n nieuwe album, terwijl de meeste mensen zijn hitjes wouden horen...

djXeeder

Legacy Member
[EZ];12387512 zei:
Hij speelde vooral dingen van z'n nieuwe album, terwijl de meeste mensen zijn hitjes wouden horen...

Vond ik er nu net goed aan, naar mijn mening was die set echt goed. Alleen jammer dat de meeste mensen niet kunnen feesten op muziek dat ze niet kennen...

Don Rimini was trouwens ook een favoriet van mij dit jaar, beste set van de avond als je het mij vraagt!

D3C0Y

Legacy Member
Alwinp zei:
Zelfs 10 days off presteert beter dan dit.

dunno maar 10days off slaagt er wel ieder jaar in zich trouw te houden aan hun concept, redelijk wat onbekende namen met hier en daar een uitspringer

+ voor dezelfde prijs als ilt (50€) hebt ge daar 10 dagen feest...

10days off blijft voor mij 1 van de beste dingen die er nog bestaan.

DoVyTn

Legacy Member
djXeeder zei:
Don Rimini was trouwens ook een favoriet van mij dit jaar, beste set van de avond als je het mij vraagt!

voor mij ook de beste set van de avond. Had hem gezien op dour en dan was het ook al vet dus ik wou hem perse zien zaterdag :)

bountty

Legacy Member
Staan er al ergens video's online van de organisatie zelf zoals vorig jaar die van oa 2000 and one en 2 jaar geleden van Justice?

Gattuso8

Legacy Member
Boys Noize, wat een set! :love:

Geen hitjes buiten zijn afsluiters maar dat mag je als je 2 uur lang zijn nieuwe en vooral onbekende stuff hebt gespeeld. Enkel spijtig daat hij gedurende een kwartier zonder bass speelde :s

Hannes_

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Boys Noize, wat een set! :love:

Geen hitjes buiten zijn afsluiters maar dat mag je als je 2 uur lang zijn nieuwe en vooral onbekende stuff hebt gespeeld. Enkel spijtig daat hij gedurende een kwartier zonder bass speelde :s

² Echt zalig. En naarmate we verder kwamen begon hij ook steeds energiekere nummers te draaien. Echt zalig opgebouwd!

Alwinp

Legacy Member
D3C0Y zei:
dunno maar 10days off slaagt er wel ieder jaar in zich trouw te houden aan hun concept, redelijk wat onbekende namen met hier en daar een uitspringer

+ voor dezelfde prijs als ilt (50€) hebt ge daar 10 dagen feest...

10days off blijft voor mij 1 van de beste dingen die er nog bestaan.

so true.
Voornamelijk die van M-nus (minus) label doen het voor mij. Underground minimal en niet dat typische gedoe wat ge nu vaak tegenkomt in discotheken. Iets anders en iets wat me aanstaat. I love techno richt zich nu meer naar het commerciele gedeelte van techno in plaats van het "suprise" effect toe te passen.

Vond het schandalig om te zien dat rush enzo niet gekomen zijn, de green room stond paar jaar terug gewoon stamp vol dat ze de deuren hadde moete sluiten.

Ben blij dat ik niet geweest ben, want volgens veel mensen was het echt niet meer wat het vroeger was.

Ma goed, gelijk al zei: binne een maandje groove city.
Perfecte lineup, duurt evenlang en maar voor de helft van de prijs vergeleke met ILT.

ChrisRiley

Legacy Member
Wat een drama. Het is een grotere afgang dat ILT ze überhaupt geboekt had, maar dat terzijde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan