Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Deadmau5 :love:

Ik hoop op:
Secret Cinema
Ozgür Can
Laurent Garnier
Ortin Cam
Deadmau5 (check)
Booka Shade
Justice
Dave Clarke
Marcell Dettmann
Jesse Rose

JackM

Legacy Member
Deadmau5 is nen arrogante loser die nie kan draaien of producen, dien moe DOOD!!!
Kvrees da men 'ik hoop niet op' lijst weer groter zal zijn dan mijn 'ik hoop op' lijst.

mtm

Legacy Member
van The Count & Sinden weet ik ook dat ze komen

geef mij toch maar deftige techno-namen

edit: toch vind ik deadmau5 goed, dat hij ni kan producen is zever

Dante

Legacy Member
bwah dunno, hopelijk wat betere namen dan vorige jaar.
En niet teveel electroshit.


Ik hoop op joris voorn en vitalic. :love:

Pilatus

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Deadmau5 is nen arrogante loser die nie kan draaien of producen, dien moe DOOD!!!
Kvrees da men 'ik hoop niet op' lijst weer groter zal zijn dan mijn 'ik hoop op' lijst.

:doh:, als ge u te goed voelt gaat dan gaan vissen e

Spectre

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Deadmau5 is nen arrogante loser die nie kan draaien of producen, dien moe DOOD!!!
Kvrees da men 'ik hoop niet op' lijst weer groter zal zijn dan mijn 'ik hoop op' lijst.

bull-shit

JackM

Legacy Member
Pilatus zei:
:doh:, als ge u te goed voelt gaat dan gaan vissen e

Wadde é? Gade den slimment uithangen ja? Als ge van diene zevermuziek wilt horen, ga dan gewoon naar en fuif é of naar een of ander festival waar het de bedoeling is da zulken muziek gedraaid wordt. Hoe meer van die onnozelaars er naar ilt gaan, hoe meer van diene onnozele muziek da ze gaan programmeren é. Want waarom denkte da ze dezelfde muziek op rock werchter, dour, fihp en pukkelpop spelen? :doh::doh::doh::puke:

En ja, diene deadmau5 IS nen arrogante lul die met platen nieteens kan draaien en live toch maar loopjes speelt waar niks van variatie inzit.
"ooeee zie me gaan, yeah, bass uit, hihi feest, bass weer open, yeah ik draai super" tkleinste kind kan da -_-

Terug ontopic nu. Da ze maar een paar uit volgende lijst doen komen.
Joris Voorn, Technasia (live), Ortin Cam, Alexander Kowalski, Adam beyer, Umek, Dimitri Andreas, Kr!z, Deetron, Len faki, Marco Bailey, Speedy J, Chris Liebing, Marcel Dettmann, Ben Sims, Dave Clarcke, Thomas, Redhead, Planetary Assault Systems, Derrick May, Carl Craig, Robert Hood, Aril Brihka, Juan Atkins, Luke Slater, James Ruskin, Radial, etcetc

Pana

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Wadde é? Gade den slimment uithangen ja? Als ge van diene zevermuziek wilt horen, ga dan gewoon naar en fuif é of naar een of ander festival waar het de bedoeling is da zulken muziek gedraaid wordt. Hoe meer van die onnozelaars er naar ilt gaan, hoe meer van diene onnozele muziek da ze gaan programmeren é. Want waarom denkte da ze dezelfde muziek op rock werchter, dour, fihp en pukkelpop spelen? :doh::doh::doh::puke:

En ja, diene deadmau5 IS nen arrogante lul die met platen nieteens kan draaien en live toch maar loopjes speelt waar niks van variatie inzit.
"ooeee zie me gaan, yeah, bass uit, hihi feest, bass weer open, yeah ik draai super" tkleinste kind kan da -_-

Terug ontopic nu. Da ze maar een paar uit volgende lijst doen komen.
Joris Voorn, Technasia (live), Ortin Cam, Alexander Kowalski, Adam beyer, Umek, Dimitri Andreas, Kr!z, Deetron, Len faki, Marco Bailey, Speedy J, Chris Liebing, Marcel Dettmann, Ben Sims, Dave Clarcke, Thomas, Redhead, Planetary Assault Systems, Derrick May, Carl Craig, Robert Hood, Aril Brihka, Juan Atkins, Luke Slater, James Ruskin, Radial, etcetc

Gewoon een perfecte kopie van de line-up van 2003 outdoor en tis goed voor mij :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan