Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klopgeest

Legacy Member
[EZ];11777553 zei:
jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT :sop:

Net als vorig jaar. :p


Wat niet meer als terecht is denk ik ;)

[EZ]

Legacy Member
true, maar 't zal niet meer veranderen, get on with it & go to Kozzmozz :D

D3C0Y

Legacy Member
Pilatus zei:
beetje gefrustreerd? ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo

how how how, crookers waren toen ze nog niet bekend waren, technisch héél sterk. De eerste 2 keren dat ik ze gezien heb (toen er amper 50man was ofzo) deden die zotte shizzle waarbij uw mama zelfs een spotaan orgasme van zou krijgen.

Maar ik ga wel akkoord dat ze nu verbleken zijn met wat ze vroeger waren allemaal door hun commercialiteit.

bountty

Legacy Member
D3C0Y zei:
how how how, crookers waren toen ze nog niet bekend waren, technisch héél sterk. De eerste 2 keren dat ik ze gezien heb (toen er amper 50man was ofzo) deden die zotte shizzle waarbij uw mama zelfs een spotaan orgasme van zou krijgen.

Maar ik ga wel akkoord dat ze nu verbleken zijn met wat ze vroeger waren allemaal door hun commercialiteit.

zijn daar recordtapes van? Want nu vind'k ze echt op gene kloot meer trekken, checkt hun ILT setje van vorig jaar maar, mixtechnisch trekt da echt op de zak. mja, er zijn er maar weinig die echt met succes kunnen omgaan.

de namen die voor mij mogen passeren: magda, dustin zahn, robert hood, gui boratto, joris voorn, redshape en 2000 and one.

Klopgeest

Legacy Member
2000 and one ! Die wil ik ook ZEKER eens terug zien! Man, dat was zowaar één van de beste sets van ILT 2007!

Big up for this one!

[EZ]

Legacy Member
Klopgeest zei:
2000 and one ! Die wil ik ook ZEKER eens terug zien! Man, dat was zowaar één van de beste sets van ILT 2007!

Big up for this one!
²

kwas er toen niet, maar da setje is zowat het meest beluisterde dat'k hier heb staan :)

JackM

Legacy Member
[EZ];11777553 zei:
jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT :sop:

Net als vorig jaar. :p

En het jaar daarvoor :p Zolang er toch 2 zalen techno blijven ga ek nie klagen maar als ze de evolutie van de laatste jaren doortrekken, zal het nipt worden dees jaar :(

[EZ];11777681 zei:
true, maar 't zal niet meer veranderen, get on with it & go to Kozzmozz :D

Done!

antHraxx

Legacy Member
Als de line-up genoeg techno/minimal-minded is ben ik aanwezig

Humfrie

Legacy Member
Ben sowieso aanwezig, kwil deadmau5 al een tijdje eens bezig zien, maar dour boeit me daar net niet genoeg voor..

Robust²

Legacy Member
D3C0Y zei:
how how how, crookers waren toen ze nog niet bekend waren, technisch héél sterk. De eerste 2 keren dat ik ze gezien heb (toen er amper 50man was ofzo) deden die zotte shizzle waarbij uw mama zelfs een spotaan orgasme van zou krijgen.

Maar ik ga wel akkoord dat ze nu verbleken zijn met wat ze vroeger waren allemaal door hun commercialiteit.

Inderdaad, ik heb een stuk van hun set op Soulwax meegepikt de eerste keer, en daar stond toen geen kat, en was toch fameus de moeite. Kort daarna ook nog eens in een stampvolle Make Up Club, maar ook toen zat er keihard sfeer in en was het nog niet het ubercommerciele circus dat het ondertussen geworden is...

Waarmee ik wel niet wil zeggen dat ze op ILT passen, integendeel :)

antHraxx

Legacy Member
Butch - Einzelkind - Anja Schneider - Sven Vath - Boratto - Dj Koze - Dusty Kid - Raresh - Oscar Mulero - Christian Varela - Pierre - Deg - ...

Misschien eens gaan voor namen die we nog niet gezien hebben of zoals Sven Vath, die er gewoon moeten zijn (iets wat al van 2005 geleden is). Balans tussen verschillende technostromen (geen electro dus) aangevuld door 2 Belgen =)

Iemand

Legacy Member
robust² zei:
Inderdaad, ik heb een stuk van hun set op Soulwax meegepikt de eerste keer, en daar stond toen geen kat, en was toch fameus de moeite. Kort daarna ook nog eens in een stampvolle Make Up Club, maar ook toen zat er keihard sfeer in en was het nog niet het ubercommerciele circus dat het ondertussen geworden is...

Waarmee ik wel niet wil zeggen dat ze op ILT passen, integendeel :)
Inderdaad, dat was daar énorm leeg :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja dat ze echt sven vath nog is late langskomen ofzo :( te lang geleden al :\

acidcriminal

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ja dat ze echt sven vath nog is late langskomen ofzo :( te lang geleden al :\
Vroeger was er een Cocoon room op ILT maar de laatste jaren komt Cocoon niet meer naar ILT en daar zijn uiteraard verschillende redenen voor.
En Sven Vath draait op 24/10 trouwens al op ADE in Amsterdam !

Elvis P

Legacy Member
antHraxx zei:
Butch - Einzelkind - Anja Schneider - Sven Vath - Boratto - Dj Koze - Dusty Kid - Raresh - Oscar Mulero - Christian Varela - Pierre - Deg - ...

Misschien eens gaan voor namen die we nog niet gezien hebben of zoals Sven Vath, die er gewoon moeten zijn (iets wat al van 2005 geleden is). Balans tussen verschillende technostromen (geen electro dus) aangevuld door 2 Belgen =)
Pierre en Deg? Really? Fuse residents die je wekelijks kan zien? :p

Equino

Legacy Member
antHraxx zei:
Butch - Einzelkind - Anja Schneider - Sven Vath - Boratto - Dj Koze - Dusty Kid - Raresh - Oscar Mulero - Christian Varela - Pierre - Deg - ...

Misschien eens gaan voor namen die we nog niet gezien hebben of zoals Sven Vath, die er gewoon moeten zijn (iets wat al van 2005 geleden is). Balans tussen verschillende technostromen (geen electro dus) aangevuld door 2 Belgen =)

²
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan