Klopgeest
Legacy Member
[EZ];11777553 zei:jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT
Net als vorig jaar.![]()
Wat niet meer als terecht is denk ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[EZ];11777553 zei:jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT
Net als vorig jaar.![]()

Pilatus zei:beetje gefrustreerd? ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo
D3C0Y zei:how how how, crookers waren toen ze nog niet bekend waren, technisch héél sterk. De eerste 2 keren dat ik ze gezien heb (toen er amper 50man was ofzo) deden die zotte shizzle waarbij uw mama zelfs een spotaan orgasme van zou krijgen.
Maar ik ga wel akkoord dat ze nu verbleken zijn met wat ze vroeger waren allemaal door hun commercialiteit.
²Klopgeest zei:2000 and one ! Die wil ik ook ZEKER eens terug zien! Man, dat was zowaar één van de beste sets van ILT 2007!
Big up for this one!

[EZ];11777553 zei:jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT
Net als vorig jaar.![]()
Zolang er toch 2 zalen techno blijven ga ek nie klagen maar als ze de evolutie van de laatste jaren doortrekken, zal het nipt worden dees jaar 
[EZ];11777681 zei:true, maar 't zal niet meer veranderen, get on with it & go to Kozzmozz![]()
Jij wintcobrakai zei:Sven wittekind, dj rush, sven vath, umek, plz

D3C0Y zei:how how how, crookers waren toen ze nog niet bekend waren, technisch héél sterk. De eerste 2 keren dat ik ze gezien heb (toen er amper 50man was ofzo) deden die zotte shizzle waarbij uw mama zelfs een spotaan orgasme van zou krijgen.
Maar ik ga wel akkoord dat ze nu verbleken zijn met wat ze vroeger waren allemaal door hun commercialiteit.

Inderdaad, dat was daar énorm leegrobust² zei:Inderdaad, ik heb een stuk van hun set op Soulwax meegepikt de eerste keer, en daar stond toen geen kat, en was toch fameus de moeite. Kort daarna ook nog eens in een stampvolle Make Up Club, maar ook toen zat er keihard sfeer in en was het nog niet het ubercommerciele circus dat het ondertussen geworden is...
Waarmee ik wel niet wil zeggen dat ze op ILT passen, integendeel![]()

Vroeger was er een Cocoon room op ILT maar de laatste jaren komt Cocoon niet meer naar ILT en daar zijn uiteraard verschillende redenen voor.Tah_b00nz0r zei:ja dat ze echt sven vath nog is late langskomen ofzote lang geleden al :\
Pierre en Deg? Really? Fuse residents die je wekelijks kan zien?antHraxx zei:Butch - Einzelkind - Anja Schneider - Sven Vath - Boratto - Dj Koze - Dusty Kid - Raresh - Oscar Mulero - Christian Varela - Pierre - Deg - ...
Misschien eens gaan voor namen die we nog niet gezien hebben of zoals Sven Vath, die er gewoon moeten zijn (iets wat al van 2005 geleden is). Balans tussen verschillende technostromen (geen electro dus) aangevuld door 2 Belgen =)

antHraxx zei:Butch - Einzelkind - Anja Schneider - Sven Vath - Boratto - Dj Koze - Dusty Kid - Raresh - Oscar Mulero - Christian Varela - Pierre - Deg - ...
Misschien eens gaan voor namen die we nog niet gezien hebben of zoals Sven Vath, die er gewoon moeten zijn (iets wat al van 2005 geleden is). Balans tussen verschillende technostromen (geen electro dus) aangevuld door 2 Belgen =)