Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fervet opus

Legacy Member
Ik von die forrestwalker nog 1 van de beste sets die ik die avond heb gehoord. Ook 1 van de enige van wie ik heel de set heb gehoord :). Slechtste editie van de 7 die ik al heb meegedaan ondertussen..

Teknohol1c

Legacy Member
Kid_C zei:
En ik dacht dat het niet moest gezegd zijn dat livesets verboden zijn en er zware infractions en bans volgen voor deze die er wel naar posten (en naar vragen). :)

wtf... meende da nu??? jeetje... waar is da nu weer goe voor...

*edit* heb er maar es de regels op na gelezen, copyright op livesets... owkay dan
wou mijne post dan editen maar de link is al weg blijkbaar :)

tom1

Legacy Member
LexiC zei:
forestwalker is idd gekozen door dave clarke voor redroom.

x-ettl ken'k en is gekozen met public voting op netlog voor de redbull elektropedia room opening.

wa zei vitalic btw van bloody beetroots?

In een interview:

"Misschien zijn The Bloody Beetroots momenteel hot in België, maar ik vond hun, ahum, performance niets om over naar huis te schrijven (over Pukkelpop). Gewoon twee dronken dj's die niet met hun vingers van de effectenknopjes kunnen blijven."

:D

REDNIK

Legacy Member
kvond ze op pukkelpop ook tegenvallen, maar de keren dat ik ze daarvoor gezien heb wast wel dik inorde (in Silo leuven toen oa).

Brek

Legacy Member
Ohja, Dim Mak in de Silo was za-lig o/ maar is natuurlijk nooit hetzelfde op een groot festival of in de expo...

DevStyle

Legacy Member
Dj Aero zei:
Deadmau5 heeft voor mij zonder twijfel, I love techno afgemaakt!

Wel grappig hoe hij telkens hard aan't vloeken was toen em zijn snikheet masker afdeed.. :lol:

^MystiQ

Legacy Member
Ik ben al blij dak niet geweest ben eerlijk gezegd, toch weer lekker 50 euro gespaard en ik ging het mij toch weer beklaagd hebben achteraf. Net zoals vorig jaar :D

Sanderdv

Legacy Member
goe fiesje! Een uur extra kunnen feesten door het winteruur :-)
Wat ik heb gezien:

- Speedy J (9/10)
- Vitalic (8.5/10)
- Tocadisco (8/10)
- Bloody Beetroots (8.5/10)
- Fake Blood (7.5/10)
- Deadmau5 (9.5/10)
- Carl Craig (9/10)

Alleen in de zaal van Tocadiso (yellow room) heb ik een vraagje...
Was die mist CONDENSATIE of door een verfrissing SPROEIER?

Indien het eerste.. echt degoutant dan :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
wij waren redelijk laat vertrokken... om 11u zomertijd ofzo pas in st pieters aangekomen maar damn wat een kalmte daar :p int voortaan vertrek ik altijd een uur later. ik denk dat het alles samen 20min heeft geduurd om van de trein tot in de chill out te geraken :p nog nooit ging het zo snel ^^

ff naar a-trak geweest. viel mee vond ik. remix van de yeah yeah yeahs opt laatste was nice. vind da echt een goei nrke.

dan the subs. op PP vond ik die echt nix al was da mss omda ik toen om 3u smiddags ni in de sfeer zat ma nu was het een vet feestje :)

begin Boys noise nog gezien ma omdat die twee uur draaide wegens omschakeling zomer-winter begon die maar mak... dan dus maar naar orange gegaan voor crookers. kunne mij qua draaien nog altijd ni bekoren. matige trackkeuze zoals altijd :p

begin bloody beetroots gezien en content dat ze drekt met warp 1.9 begonne hehe. dan gaan eten en naar deadmau5 geweest. begon moe te worden toen en zen muziek kreeg mij echt ni op gang al had ik liever iets later de room beginne gewille omdat hem ook 1u30 speelde tov 1u op pp vorig jaar.

toen nog meer vermoeidheid en even in yellow geweest bij Simian ma pff vond ik ook nix. dan blue voor tiga en die speelde geen slecht setje vond ik. naart einde toe echt goe :p

Poepoei

Legacy Member
Sanderdv zei:
goe fiesje! Een uur extra kunnen feesten door het winteruur :-)
Wat ik heb gezien:

- Speedy J (9/10)
- Vitalic (8.5/10)
- Tocadisco (8/10)
- Bloody Beetroots (8.5/10)
- Fake Blood (7.5/10)
- Deadmau5 (9.5/10)
- Carl Craig (9/10)

Alleen in de zaal van Tocadiso (yellow room) heb ik een vraagje...
Was die mist CONDENSATIE of door een verfrissing SPROEIER?

Indien het eerste.. echt degoutant dan :D

sproeiers ;)

Plut0r

Legacy Member
A-trak was de enigste die ik echt wilde zien en was zeer goed :)

dan Crookers weest gaan zien, maar dit is niets meer vergeleken met de set van op Soulwax-mas toen stonden we daar nog met 200 man en nu iedereen wil de Crookers zien...

Dan Bloody Beetroots was wel goed maar de vermoeidheid begon toe te slaan en beetje voor het einde dan vertrokken ff naar die chill out een plaatsje gaan zoeken.

Dan naar Don Rimini geweest was wel nog goeie afsluiter kende een paar songs van hem maar wist niet hoe hij was als Dj maar viel zeer goed mee..

En al die degoutante mannen die hun t-shirt nie kunnen aanhouden GTFO

Ook toen we doorgingen deden een paar 16 jarige limburgse sletjes ambetant en één ervan kon al niet meer op haar benen staan in de tram :') het was dan 20.30 ..

Poepoei

Legacy Member
Plut0r zei:
En al die degoutante mannen die hun t-shirt nie kunnen aanhouden GTFO

En als ge die zit aankomen, gaat ge al wat aan de kant zodat ge die niet moet aanraken, ma hoeveel plaats die ook hebben, die moeten dus altijd met hun natte pensen tegen u schuren :angry:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
wij hadde een heroinehoerke op de trein haha :D shit die ging erover :') compleet aant flippe omdat die zo dringend naart toilet moest.

nonkel wulle

Legacy Member
7 mensen opgepakt voor drugsbezit.

:')
De volle 0,0002% van die er rondloopt.

Plut0r

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En als ge die zit aankomen, gaat ge al wat aan de kant zodat ge die niet moet aanraken, ma hoeveel plaats die ook hebben, die moeten dus altijd met hun natte pensen tegen u schuren :angry:

Idd ik probeerde die iedere keer te vermijden maar toch moesten ze langs u passeren

Lobmans

Legacy Member
nonkel wulle zei:
7 mensen opgepakt voor drugsbezit.

:')
De volle 0,0002% van die er rondloopt.

Zeven mensen zijn aangehouden voor het DEALEN van drugs, get aantal mensen dat op het bezit van drugs betrapt is, bedroeg 117. (al zijn er uiteraard nog véél meer die drugs bij hadden maar gewoon niet betrapt werden..)

Nuja het is best wel onnozel dat men télkens weer moet beginnen over het aantal drugs op zulke dance-feesten. Als het Rock Werchter is dan horen we toch ook geen berichten over het aantal drugs dat daar gebruikt wordt? En na afloop van al die exclusieve VIP-feestjes horen we achteraf toch ook niet dat er x aantal bv's coke hebben zitten snuiven op de wc's? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan