Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
Tuninboy zei:
Idd, moet meer Techno zijn, het is genoeg geweest voor de electrohype, Dat je een room electro maakt oké, maar geen 3 zoals vorig jaar

1 room electro, 1 room minimal, 2 rooms techno, 1 room hardstyle & 1 room voor die speciallekes,

en int midden paar special guests imo

hardstyle :niceone::niceone:

JackM

Legacy Member
Maak van die hardstyle schranz en da spel temidden voor de boratto's en de booka shade's en ge hebt een ideale ilt imo. Die chillroom, daar moet niks van muziek, da's toch maar voor de flippers en spouwers :p

Gattuso8

Legacy Member
robust² zei:
Inderdaad, ik heb een stuk van hun set op Soulwax meegepikt de eerste keer, en daar stond toen geen kat, en was toch fameus de moeite.

Blijft een zalige herinnering :love:

Waarom niet Gui Boratto laten afkomen?
Hij bevestigt met Take my breath away dat Chromophobia geen toevalstreffer was en wordt nergens op de festivals in Begië gevraagd terwijl hij in Holland op 5 days off in de Melkweg een van de headliners is, vreemd vreemd.

mtm

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Blijft een zalige herinnering :love:

Waarom niet Gui Boratto laten afkomen?
Hij bevestigt met Take my breath away dat Chromophobia geen toevalstreffer was en wordt nergens op de festivals in Begië gevraagd terwijl hij in Holland op 5 days off in de Melkweg een van de headliners is, vreemd vreemd.

Ben speciaal voor Boratto naar Venlo in NL gegaan, en was weer de moeite. Ik herinner mij nog z'n bezoek op ilt 07, één vd beste dingen dat ik ooit hoorde. sfeer was immens toen.

p.s.: heb deze week ontdekt dat hij naar de silo komt op 15 aug, ik ga sowieso !

cobrakai

Legacy Member
Tuninboy zei:
Idd, moet meer Techno zijn, het is genoeg geweest voor de electrohype, Dat je een room electro maakt oké, maar geen 3 zoals vorig jaar

1 room electro, 1 room minimal, 2 rooms techno, 1 room hardstyle & 1 room voor die speciallekes,

en int midden paar special guests imo

Hardstyle moet nu ook nie op i love techno he?

Schranz miljaar :music:

Proim

Legacy Member
Pilatus zei:

Jack Malibu zei:
Maak van die hardstyle schranz en da spel temidden voor de boratto's en de booka shade's en ge hebt een ideale ilt imo. Die chillroom, daar moet niks van muziek, da's toch maar voor de flippers en spouwers :p

cobrakai zei:
Hardstyle moet nu ook nie op i love techno he?

Schranz miljaar :music:
Inderdaad, laat Hardstyle maar weg van ILT, hoe graag ik het ook hoor.

Elvis P

Legacy Member
Hmm.. ben ik echt de enige die Boratto enorm saai vindt?
Die "Take my breath away" bvb die hier vermeld wordt, serieus... YAWN :p

Tuninboy

Legacy Member
Met men uitspraak van hardstyle bedoelde ik iets harder dan techno, daarom gene hardstyle maar minder ( ik zen nie into hardstyle muziek dus ken nie al die nevengroepen daarvan. ;))

Proim

Legacy Member
Tuninboy zei:
Met men uitspraak van hardstyle bedoelde ik iets harder dan techno, daarom gene hardstyle maar minder ( ik zen nie into hardstyle muziek dus ken nie al die nevengroepen daarvan. ;))
Je bedoelt dan eerder Schranz vermoed ik :)

mtm

Legacy Member
Elvis P zei:
Hmm.. ben ik echt de enige die Boratto enorm saai vindt?
Die "Take my breath away" bvb die hier vermeld wordt, serieus... YAWN :p

ja, jij bent de enige :naughty:

Fruitboer

Legacy Member
Geef mij maar heinrichs & hirtenfellner, format b , minilogue, kollektiv turmstrasse en jay haze

JackM

Legacy Member
Ja dien zen Fabric 47 cd is wel nog zalig :D Same voor Claude VonStroke, kheb die nog nie gezien en die zen cd's of sets zijn toch ook altijd dik in orde!

D3C0Y

Legacy Member
man i would give my left nut voor claude vonstroke is in belgië (liefst in gent :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan