Pilatus
Legacy Member
Tuninboy zei:Idd, moet meer Techno zijn, het is genoeg geweest voor de electrohype, Dat je een room electro maakt oké, maar geen 3 zoals vorig jaar
1 room electro, 1 room minimal, 2 rooms techno, 1 room hardstyle & 1 room voor die speciallekes,
en int midden paar special guests imo
hardstyle



)
Same voor Claude VonStroke, kheb die nog nie gezien en die zen cd's of sets zijn toch ook altijd dik in orde!
