Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acidcriminal

Legacy Member
mTm zei:
allez bon, de eerste goede naam is ook een feit: Adam Beyer
very old news, hoeveel maanden is dat al bekend dat adam beyer komt. tis wel een feit dat het een goede is en zoveel goede namen zullen er wel niet meer bijkomen als ILT verder doet met hun triestige line-ups van de laatste jaren.

mtm

Legacy Member
acidcriminal zei:
very old news, hoeveel maanden is dat al bekend dat adam beyer komt. tis wel een feit dat het een goede is en zoveel goede namen zullen er wel niet meer bijkomen als ILT verder doet met hun triestige line-ups van de laatste jaren.

ah nja, dat wist ik dus niet ..

Humfrie

Legacy Member
shiftyke zei:
da was een officieuze naam

Deadmau5 was toch niet echt officieus, het staat toch op de site van Deadmau5 bij zijn tourdates.

Op wikipedia stond dat Zombie Nation ook zou komen geen idee waarvandaan ze het halen?

mtm

Legacy Member
Humfrie zei:
Deadmau5 was toch niet echt officieus, het staat toch op de site van Deadmau5 bij zijn tourdates.

Op wikipedia stond dat Zombie Nation ook zou komen geen idee waarvandaan ze het halen?

van zijne myspace ...

NinjaTune

Legacy Member
nieuwe naam announced: bloody beetrots

ziet er weer naar uit het een ILT wordt om over te slaan... weer al die crap da ge overal ziet.

Arpeggiator

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Deadmau5 is nen arrogante loser die nie kan draaien of producen, dien moe DOOD!!!
Kvrees da men 'ik hoop niet op' lijst weer groter zal zijn dan mijn 'ik hoop op' lijst.

gij hebt zonet duidelijk gemaakt dat gij geen klote weet van producen

Pilatus

Legacy Member
boys noize heeft wel een nieuwe cd, wil ik wel eens horen maar tbh ook wel pffffffffffffffff

Trolle

Legacy Member
nog altijd aan het wachten op de eerste goede naam...zal wss ook gene ILt zijn voor mij dit jaar

Klopgeest

Legacy Member
Ach jongens, eens we die red & green line-up weten gaan we toch weer toch gaan zoals elk jaar ;)

Tuninboy

Legacy Member
Pilatus zei:
boys noize heeft wel een nieuwe cd, wil ik wel eens horen maar tbh ook wel pffffffffffffffff

zen cd komt pas int najaar

Hij heeft een nieuwe EP met jeffer & starter gereleased paar weken geleden.

JackM

Legacy Member
phaselocked zei:
gij hebt zonet duidelijk gemaakt dat gij geen klote weet van producen

h gij zijt gewoon zo nen 13 in een dozijn belachelijke loser die ook niks van muziek kent :sleep:
Gow ga u eerst nog wa zat drinken en ga dan wa belachelijk gaan doen op een feestjen ...

Lobmans

Legacy Member
The festival is very proud to announce the very first name for #ILT09... Boys Noize! Soon we will be announcing more names!

W-A-U-W!!! Wat een uber-exclusieve topnaam!!! Zover ik weet zal het zeker de eerste keer zijn dat hij in België draait?! :eek: :love: :oink: :bow:


:drool:

Ff serieus nu, Boys Noize is op zich meestal wel feestje, maar het is te hopen dat er bij de volgende lichting namen toch wat meer originaliteit zit.. Deadmau5 is op dat vlak alvast een veel betere naam :)

Insomnasia

Legacy Member
Boys Noize was op Werchter echt een dik feestjen, iedereen ging los op My Moon My Man & Lava. Ik ben al bijna overtuigd om naar ILT09 te gaan :)

D3C0Y

Legacy Member
Klopgeest zei:
Ach jongens, eens we die red & green line-up weten gaan we toch weer toch gaan zoals elk jaar ;)

adam beyer, dave clarke, rush, wittekind, en daarmee heb ik al de helft van de line-up voor die 2 rooms voorspelt volgens mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan