Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spectre zei:was Deadmau5 niet de eerste naam?
very old news, hoeveel maanden is dat al bekend dat adam beyer komt. tis wel een feit dat het een goede is en zoveel goede namen zullen er wel niet meer bijkomen als ILT verder doet met hun triestige line-ups van de laatste jaren.mTm zei:allez bon, de eerste goede naam is ook een feit: Adam Beyer
acidcriminal zei:very old news, hoeveel maanden is dat al bekend dat adam beyer komt. tis wel een feit dat het een goede is en zoveel goede namen zullen er wel niet meer bijkomen als ILT verder doet met hun triestige line-ups van de laatste jaren.
shiftyke zei:da was een officieuze naam
Humfrie zei:Deadmau5 was toch niet echt officieus, het staat toch op de site van Deadmau5 bij zijn tourdates.
Op wikipedia stond dat Zombie Nation ook zou komen geen idee waarvandaan ze het halen?
Jack Malibu zei:Deadmau5 is nen arrogante loser die nie kan draaien of producen, dien moe DOOD!!!
Kvrees da men 'ik hoop niet op' lijst weer groter zal zijn dan mijn 'ik hoop op' lijst.
Pilatus zei:boys noize heeft wel een nieuwe cd, wil ik wel eens horen maar tbh ook wel pffffffffffffffff
phaselocked zei:gij hebt zonet duidelijk gemaakt dat gij geen klote weet van producen

The festival is very proud to announce the very first name for #ILT09... Boys Noize! Soon we will be announcing more names!


Klopgeest zei:Ach jongens, eens we die red & green line-up weten gaan we toch weer toch gaan zoals elk jaar![]()
DjPiedro zei:Boys Noize was op Werchter echt een dik feestjen, iedereen ging los op My Moon My Man & Lava. Ik ben al bijna overtuigd om naar ILT09 te gaan![]()
