Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DjPiedro zei:Boys Noize was op Werchter echt een dik feestjen, iedereen ging los op My Moon My Man & Lava. Ik ben al bijna overtuigd om naar ILT09 te gaan![]()
Ik kijk echt uit naar zijn nieuwe CD. Ja het is weer Electro op I love TECHNO, maar boys noize zit naar alle waarschijnlijkheid toch in de blue room met andere electro namen, ik ben ervan overtuigd dat ze dit jaar ook meer hun techno en minimal publiek zullen verzorgen. Maar ik zal althans in de room met de meeste electro te vinden zijn 
Humfrie zei:Ik snap echt niet wat iedereen zo tegen Boys Noize heeft, ik heb hem nu een keer of 4 bezig gezien en ik vind dat hij als maar beter wordt. Op Werchter speelde hij een mengeling van Oi Oi Oi en een deel nummers van zijn nieuwe album dat eind september begin oktober uit zou moeten komen. Ik vond het echt een ongelofelijk feestje. Oi Oi Oi is intussen al oud maar toch steek die CD nog heel vaak inIk kijk echt uit naar zijn nieuwe CD. Ja het is weer Electro op I love TECHNO, maar boys noize zit naar alle waarschijnlijkheid toch in de blue room met andere electro namen, ik ben ervan overtuigd dat ze dit jaar ook meer hun techno en minimal publiek zullen verzorgen. Maar ik zal althans in de room met de meeste electro te vinden zijn
![]()
BlackHawk.be zei:dat boys noize maar een lading van zen nieuwe tracks speelt, schijven als lava lava en my moon my man kan hij best thuis laten '-_-

Humfrie zei:Whiiiiiiiiiiiiiii Boys Noize was op werchter om het zo marginaal te zeggen 'viesss sleggg gaaan' en BBR hebbek in de Silo gezien da was geniaal!
LexiC zei:das al e nice naam
acidcriminal zei:Eerste namen I Love Techno bekend
Met Boys Noize, Dave Clarke, Laurent Garnier en Buraka Som Sistema heeft Live Nation, de organisator van I Love Techno, de eerste namen bekendgemaakt voor het jaarlijkse techno-evenement. I Love Techno vindt plaats op 24 oktober in Flanders Expo in Gent.
Voorts zullen The Bloody Beetroots, Deadmau5, Simian Mobile Disco, The Proxy, Chris Liebing, Fake Blood, Speedy J, Surkin, Domin Rimini en Johnny D hun opwachting maken op I Love Techno. De voorverkoop start op woensdag 29 juli. Tickets kosten 47 euro in voorverkoop. Doordat op 24 oktober wordt omgeschakeld van zomer- naar winteruur kunnen de feestvierders dit jaar ook een uurtje langer genieten van I Love Techno

