Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Humfrie

Legacy Member
Whiiiiiiiiiiiiiii Boys Noize was op werchter om het zo marginaal te zeggen 'viesss sleggg gaaan' en BBR hebbek in de Silo gezien da was geniaal!

^MystiQ

Legacy Member
Djeezes, wa gaan ze er dit keer van maken, ik ben nog altijd gedegouteerd van hun drankverdeling vorig jaar. Ik had ferm goesting om diene cola stand af te breken int midden van de zaal daar. Staan daar gvd nog een beetje te gapen terwijl er massa's volk achter drank komt.

Dat ze maar eerst eens zorgen dat hun mankementen allemaal in orde zijn voor ze beginnen met grootste namen aan te kondigen. Ik ben nog aan het twijfelen of dat ik niet eens weer een editie ga overslaan.

Maar Adam Beyer is natuurlijk wel de max !

Klopgeest

Legacy Member
Hun grootste mankement hebben ze vorig jaar toch al wat kunnen wegwerken, het wc-probleem, big up voor die extra wc's gewoon in het middenstuk!

En voor de rest, ik hoop dat ze niet naar de €3 per consumptie gaan gaan

Tuninboy

Legacy Member
DjPiedro zei:
Boys Noize was op Werchter echt een dik feestjen, iedereen ging los op My Moon My Man & Lava. Ik ben al bijna overtuigd om naar ILT09 te gaan :)

En meer kende nie, zwerver.

Humfrie

Legacy Member
Ik snap echt niet wat iedereen zo tegen Boys Noize heeft, ik heb hem nu een keer of 4 bezig gezien en ik vind dat hij als maar beter wordt. Op Werchter speelde hij een mengeling van Oi Oi Oi en een deel nummers van zijn nieuwe album dat eind september begin oktober uit zou moeten komen. Ik vond het echt een ongelofelijk feestje. Oi Oi Oi is intussen al oud maar toch steek die CD nog heel vaak in :) Ik kijk echt uit naar zijn nieuwe CD. Ja het is weer Electro op I love TECHNO, maar boys noize zit naar alle waarschijnlijkheid toch in de blue room met andere electro namen, ik ben ervan overtuigd dat ze dit jaar ook meer hun techno en minimal publiek zullen verzorgen. Maar ik zal althans in de room met de meeste electro te vinden zijn :p

webster

Legacy Member
Humfrie zei:
Ik snap echt niet wat iedereen zo tegen Boys Noize heeft, ik heb hem nu een keer of 4 bezig gezien en ik vind dat hij als maar beter wordt. Op Werchter speelde hij een mengeling van Oi Oi Oi en een deel nummers van zijn nieuwe album dat eind september begin oktober uit zou moeten komen. Ik vond het echt een ongelofelijk feestje. Oi Oi Oi is intussen al oud maar toch steek die CD nog heel vaak in :) Ik kijk echt uit naar zijn nieuwe CD. Ja het is weer Electro op I love TECHNO, maar boys noize zit naar alle waarschijnlijkheid toch in de blue room met andere electro namen, ik ben ervan overtuigd dat ze dit jaar ook meer hun techno en minimal publiek zullen verzorgen. Maar ik zal althans in de room met de meeste electro te vinden zijn :p

anderhalve week geleden nog gezien op Splash Festival, dikke bagger, man kan amper draaien
vorig jaar op ILT, draaide hij gewoon de ILT-cd nog eens, wauw, dat moet je kunnen
daarvoor was het geleden van Pukkelpop 2007 (of 06, maar denk 07), toen vond ik het ook goed, maar kende toen amper iets van muziek

ik heb er wel mijn gedacht van, als ge kunt producen, maar niet kunt draaien, blijf dan gewoon thuis nog wa tracks maken die de goeie dj's dan kunnen draaien


maar on-topic:
aangezien ik helemaal geen techno fan ben, ga ik ook voor de meer electrogerichte muziek
wie ik dus zou willen zien: Danger, Duke Dumont, Radioclit , ...

Gattuso8

Legacy Member
I LOVE TECHNO adds a third name to the line up! Laurent Garnier (live) will also play at the festival! Be there!

REDNIK

Legacy Member
dat boys noize maar een lading van zen nieuwe tracks speelt, schijven als lava lava en my moon my man kan hij best thuis laten '-_-

shiftyke

Legacy Member
Humfrie zei:
Whiiiiiiiiiiiiiii Boys Noize was op werchter om het zo marginaal te zeggen 'viesss sleggg gaaan' en BBR hebbek in de Silo gezien da was geniaal!

bloody beetroots was echt niets speciaal in de silo, vooral veel verpest door het vreemde volk dat er rond liep!

REDNIK

Legacy Member
jup, voor ons stond zo een groepke. Ene me tshirt van NOFX, ene me tshirt van Rise Against, etc ... die dan bij het minste nodig vonden ne moshpit te starten of w/e niet echt iets waar ik op hoopte voor een DIM MAK label feesje :/

acidcriminal

Legacy Member
Eerste namen I Love Techno bekend
Met Boys Noize, Dave Clarke, Laurent Garnier en Buraka Som Sistema heeft Live Nation, de organisator van I Love Techno, de eerste namen bekendgemaakt voor het jaarlijkse techno-evenement. I Love Techno vindt plaats op 24 oktober in Flanders Expo in Gent.

Voorts zullen The Bloody Beetroots, Deadmau5, Simian Mobile Disco, The Proxy, Chris Liebing, Fake Blood, Speedy J, Surkin, Domin Rimini en Johnny D hun opwachting maken op I Love Techno. De voorverkoop start op woensdag 29 juli. Tickets kosten 47 euro in voorverkoop. Doordat op 24 oktober wordt omgeschakeld van zomer- naar winteruur kunnen de feestvierders dit jaar ook een uurtje langer genieten van I Love Techno

D3C0Y

Legacy Member
LexiC zei:
das al e nice naam

mja kheb em gezien met zijn live concept op werchter, en ik heb mijn twijfels bij het "passen" op ILT

het was zo'n zachte Garnier mengelmoes dat hij bracht op werchter met live instrumentale stuff (trompet, sax en piano dudes erbij) en het enige "techno" nummer van hem was Crispy Bacon

4m@

Legacy Member
acidcriminal zei:
Eerste namen I Love Techno bekend
Met Boys Noize, Dave Clarke, Laurent Garnier en Buraka Som Sistema heeft Live Nation, de organisator van I Love Techno, de eerste namen bekendgemaakt voor het jaarlijkse techno-evenement. I Love Techno vindt plaats op 24 oktober in Flanders Expo in Gent.

Voorts zullen The Bloody Beetroots, Deadmau5, Simian Mobile Disco, The Proxy, Chris Liebing, Fake Blood, Speedy J, Surkin, Domin Rimini en Johnny D hun opwachting maken op I Love Techno. De voorverkoop start op woensdag 29 juli. Tickets kosten 47 euro in voorverkoop. Doordat op 24 oktober wordt omgeschakeld van zomer- naar winteruur kunnen de feestvierders dit jaar ook een uurtje langer genieten van I Love Techno

nice nice :)
Surkin en Fake Blood :love:

shiftyke

Legacy Member
het zijn weeral namen die op iedere straathoek kermis te zien zijn ze!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan