Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
Kid_C zei:
The Subs hebben zichzelf geconfirmed.

Probeer kalm te blijven iedereen! :unsure:


Nee, serieus, geen gebash. :]

waarom bestaat er geen button vind ik niet leuk ?

Spectre

Legacy Member
Moet zeggen dat ik The Subs hun set op Tland niet zo slecht vond. Wel vrij hard

kisthechef

Legacy Member
Ik overweeg te gaan voor Buraka, maar ik vrees dat ik me zal ergeren aan medebezoekers.

Surkin en Laurent Garnier zou ik ook wel meenemen.

Cerberuser

Legacy Member
Pff, moest ik naar I Love Techno gaan zou ik in iedere room tegelijk willen zijn bijna :(

Gsus^!

Legacy Member
Spectre zei:
Moet zeggen dat ik The Subs hun set op Tland niet zo slecht vond. Wel vrij hard

²
kvond ze niet slecht en harder dan verwacht. Maar wel beetje randdebiel dat ze Prodigy na-aapten zoals op Werchter maar soit :)

Pilatus

Legacy Member
Tuninboy zei:
zen cd komt pas int najaar

Hij heeft een nieuwe EP met jeffer & starter gereleased paar weken geleden.

ilt is ook in het najaar he, hij heeft trouwens op werchter ook een aantal nieuwe tracks gespeeld

Tuninboy

Legacy Member
Pilatus zei:
ilt is ook in het najaar he, hij heeft trouwens op werchter ook een aantal nieuwe tracks gespeeld

Werchter was ook een van de festivals waar hij zen album ging promoten.

Eind september is hij er.

dimpy

Legacy Member
boys noize weeral en simian mobile disco ebben we ook nog niet genoeg gezien

surkin(!!!), don rimini en the proxy staan mij dan wel weer aan
en gemengde gevoelens bij dave clarke

Ph Sp

Legacy Member
Uiteindelijk zullen er wel weer toffe namen voor ieders zin zijn maar ik ga toch niet meer gaan. De helft van de namen die ik vorig jaar wou zien, heb ik niet gezien omdat de zaal dicht zat. Da's gewoon kut en geef mij dan TL maar.

^MystiQ

Legacy Member
Dat The Subs komen draaien op ILT verbaasd mij eigenlijk voor geen hol.

Maar volgens mij gaan ze weer veel te veel volk toelaten met als gevolg dat het bijna onmogelijk is om van zaal te veranderen.

gille

Legacy Member
The Subs vind'k toch minder 'erg' dan bvb. Hot Chip hoor :) 't is nu ni daze daar ff met hun gitaren komen spelen :)

kristofgregoor

Legacy Member
Decade zei:
Ik bied tijdreizen naar 2003 aan. PM.

Voor mij 4 tickets aub! En ik ga me al niet meer moe maken aan het discussiëren over de al dan niet aanwezige techno op I love TECHNO, ik spaar m'n geld gewoon voor betere feestjes en schrap deze (zoals vorig jaar ook al) gewoon van mijn lijstje... Voor dat geld ga ik 9x Fuse en heb ik veel betere namen gezien. :)

Klopgeest

Legacy Member
Math'ke zei:
Dat The Subs komen draaien op ILT verbaasd mij eigenlijk voor geen hol.

Maar volgens mij gaan ze weer veel te veel volk toelaten met als gevolg dat het bijna onmogelijk is om van zaal te veranderen.

Is allesbehalve erg hoor, des te meer plaats in de green-red & yellow

laat al die scene-kiddies maar in blauw & oranje bakken!

Humfrie

Legacy Member
Klopgeest zei:
Is allesbehalve erg hoor, des te meer plaats in de green-red & yellow

laat al die scene-kiddies maar in blauw & oranje bakken!

whiiiiii bakken in blauw & oranje kijk ik al naar uit :love:

Humfrie

Legacy Member
Ookal ben ik een electrotrut, Derrick May mag van mij anders ook wel komen, gemist op TML..

nonkel wulle

Legacy Member
Wa een hoop dikke crapnamen zeg.:')

Geen 1 die deftig is, of tenminste niet iedere editie er staat.

Sommigte hebben precies een abonnement op ILT.-_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan