Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacko_Escudo zei:maak u klaar om gelynched te worden kid_C!

Kid_C zei:The Subs hebben zichzelf geconfirmed.
Probeer kalm te blijven iedereen!
Nee, serieus, geen gebash. :]
Spectre zei:Moet zeggen dat ik The Subs hun set op Tland niet zo slecht vond. Wel vrij hard

Tuninboy zei:zen cd komt pas int najaar
Hij heeft een nieuwe EP met jeffer & starter gereleased paar weken geleden.
Pilatus zei:ilt is ook in het najaar he, hij heeft trouwens op werchter ook een aantal nieuwe tracks gespeeld
Decade zei:Ik bied tijdreizen naar 2003 aan. PM.

Math'ke zei:Dat The Subs komen draaien op ILT verbaasd mij eigenlijk voor geen hol.
Maar volgens mij gaan ze weer veel te veel volk toelaten met als gevolg dat het bijna onmogelijk is om van zaal te veranderen.
Klopgeest zei:Is allesbehalve erg hoor, des te meer plaats in de green-red & yellow
laat al die scene-kiddies maar in blauw & oranje bakken!
