Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acidcriminal

Legacy Member
Humfrie zei:
Wanneer worden er nog eens wat namen gelost iemand enig idee?
Ik vermoed tegen het weekend van 15/08
Joris Voorn komt in ieder geval ook weeral.

Pitter

Legacy Member
antHraxx zei:
heeft onlangs in de fuse gestaan ;)

vorig jaar dacht ik? voor mij mogen ze een paar namen nemen die de laatste jaren in fuse hebbe gestaan of cafe danvers,..

Klopgeest

Legacy Member
De tickets zijn beschikbaar, voor iedereen hier, KOOP ZE NU, dat we hier geen gezeik over en weer gaan hebben voor kaartje hier , kaartje daar!

Andres_

Legacy Member
Damn, Joris Voorn. :love:

Nog 2 à 3 goede namen (Joey Beltram, Jef Mills, Derrick May, Ben Sims, 2000 and one, Ortin Cam, Sven Väth, The Advent, Juan Atkins) en ze krijgen me misschien wel overtuigd.

mtm

Legacy Member
Andres_ zei:
Damn, Joris Voorn. :love:

Nog 2 à 3 goede namen (Joey Beltram, Jef Mills, Derrick May, Ben Sims, 2000 and one, Ortin Cam, Sven Väth, The Advent, Juan Atkins) en ze krijgen me misschien wel overtuigd.

bwa, joris kunt ge binnekort zien op rejected label night in café d'anvers, veel beter ;)

Andres_

Legacy Member
mTm zei:
bwa, joris kunt ge binnekort zien op rejected label night in café d'anvers, veel beter ;)

Ja, ik zag het ook net op zijn MySpace.
Allé, 3 à 4 goede namen dan. :p

Pitter

Legacy Member
mTm zei:
bwa, joris kunt ge binnekort zien op rejected label night in café d'anvers, veel beter ;)

och? :D

es opzoeken. de joris is voor mij toch wel de DJ van 2009!

antHraxx

Legacy Member
DAVE CLARKE - BOYS NOIZE - DEADMAU5 (live) - THE BLOODY BEETROOTS - LAURENT GARNIER (live) - SIMIAN MOBILE DISCO (live) - CHRIS LIEBING - THE PROXY (live) - FAKE BLOOD - BURAKA SOM SISTEMA (live) - SPEEDY J - SURKIN - DON RIMINI - JOHNNY D - MORE TO BE ANNOUNCED...

+ Dave Clarke, Laurent Garnier, Chris Liebing, Speedy J, Johnny D

JackM

Legacy Member
antHraxx zei:
DAVE CLARKE - BOYS NOIZE - DEADMAU5 (live) - THE BLOODY BEETROOTS - LAURENT GARNIER (live) - SIMIAN MOBILE DISCO (live) - CHRIS LIEBING - THE PROXY (live) - FAKE BLOOD - BURAKA SOM SISTEMA (live) - SPEEDY J - SURKIN - DON RIMINI - JOHNNY D - MORE TO BE ANNOUNCED...

+ Dave Clarke, Laurent Garnier, Chris Liebing, Speedy J, Johnny D

Da stond er toch al?

LR2

Legacy Member
Komen ook:
The Count & Sinden, Zombie Nation, Adam Beyer, Scan X, Sound Pellegrino Thermal Team (aka Teki Latex & Orgasmic) en Tiga.

mtm

Legacy Member
ik zie daar weer veel dingen bij die al 1000 en 1 keer de revue zijn gepasseerd, helaas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan