Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Andres_

Legacy Member
Vervang nog 7 à 8 elektronamen door goede techno en je krijgt een feest dat zijn naam eer aandoet en dat nog altijd genoeg populaire namen heeft om 2 weken vantevoren uitverkocht te zijn.

Geen flauw idee waarom hetgeen ze nu doen 'beter' zou zijn voor de organisatoren. :sop:

webster

Legacy Member
Ken ook iemand die hier in de streek deel uitmaakt van bestuur van jeugdhuis, die ook een concept hebben met bekendere electro-namen uit binnen- en buitenland en ook door Livenation veel mensen niet kunnen boeken.

Die houden ook alles voor zichzelf en ge kunt die dan amper zelf boeken, ook opkomende talenten. Zelfs als je naar agency in bv de UK belt, kom je uiteindelijk toch vaak terecht bij Livenation. Moogde dus toch nog op uw kin kloppen.

Dus alles dat al op Pukkel of ILT staat kunnen ze het komende jaar niet meer boeken, dus moeten ze gaan zoeken bij kleinere organisaties. Waar gelukkig ook nog degelijke namen zitten.

voor de geïnteresseerden: http://www.city-sounds.be/ en http://www.jhzenith.be/nl/index.aspx?id=Events&Event=737

Klopgeest

Legacy Member
Kid_C zei:
Dit is de volledige affiche.


Serieus? Zou me erg verbazen hoor, totaal geen Green-namen, en zo weinig dj's voor 5 (+1) rooms op te vullen? :naughty:

Zullen er zeker nog een heel deel bijkomen hoor :)


EDIT: blijkbaar via Twitter door ILT zelf aangekondigd: full line-up



pff wat een SERIEUZE teleurstelling :/

acidcriminal

Legacy Member
Dit is ongetwijfeld de slechtste line-up van zolang ILT al bestaat !!!
Ik ga al sinds 1999 naar ILT en geen enkele editie overgeslagen maar dit jaar ga ik echt niet want dit is gewoon belachelijk met zo'n line-up afgekomen. Zelfs als ik gratis tickets heb, ILT was al serieus in mijn achting gedaald de laatste jaren maar dit slaagt echt wel alles.

Tuninboy

Legacy Member
Hun set was toch absoluut belachelijk voor dat dj's te noemen vorig jaar ?

Humfrie

Legacy Member
Ik ben precies den enige die mij daar gaat amuseren als electro liefhebber :D

Rage

Legacy Member
WTF

Dat kunt ge toch niet menen? Zijn dat alle namen? Er is geen green room meer zoals vorig jaar?

Ik ga .. niet ? :sad: Ik ga al 6 jaar naar daar, en nu gaan ze daar een kindertuin van maken?

webster

Legacy Member
Humfrie zei:
Ik ben precies den enige die mij daar gaat amuseren als electro liefhebber :D

ge zijt niet den enige, alleen zitten er op dit forum wat mensen die al jaren naar ILT gaan voor de Techno en die het nu gewoon zien veranderen in ILE(lectro).

Moest ik naar Techno kunnen luisteren zou ik het ook jammer vinden voor mezelf, maar ik vind er geen bal aan, dus voor mij mag het gerust veranderen.

Addow

Legacy Member
Pfff, wederom er niet bij dit jaar. Er zijn maar 3 namen waar ik persé voor zou afkomen. Johnny D, Dooimuis en Joris Voorn. En ook Groove City is gene vette dit jaar. Snifsnif, we komen dus ni echt meer aan ons trekken in 't najaar. Zijn er geen andere events met betere namen?? Zelfs de Memorial is spectaculairden (en zn geld meer waard) dan I Love Techno dit jaar. Djeez...

Btw, Jack Malibu, dooimus is idd een arrogante bitch, maar die kerel weet wél wat producen is. Zijn remixen en eigen producties zijn vaak een briljant staaltje muziek, imho. That's all that matters. Hoe em live draait, no idea yet, daarom zou ik eens willen gn luisteren. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan