Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klopgeest

Legacy Member
Orange Room: SCHRAP

Green Room: Joris Voorn, Johnny D, Adam Beyer, Luke Slater, Chris Liebing, Fader

Blue Room: SCHRAP

Red Room (White Noise): Dave Clarke, Vitalic, Len Faki, Speedy J, Carl Craig

Yellow Room: Laurent Garnier, Kr!z


Johnny D & Fader blijven me onbekend in Green, dus die ga ik zeker eens meepakken
Deze namen gaan alvast nog, al hadden ze voor hun budget sowieso dikkere namen kunnen plakken!

Bartel

Legacy Member
LINEUP COMPLETE!

BOYS NOIZE – DAVE CLARKE - CROOKERS - LAURENT GARNIER (live) - TIGA - DEADMAU5 (live) - TOCADISCO - VITALIC (live) – THE BLOODY BEETROOTS - CHRIS LIEBING - SIMIAN MOBILE DISCO (live) - ADAM BEYER - BIRDY NAM NAM (live) - CARL CRAIG – THE PROXY (live) – FAKE BLOOD – PAUL KALKBRENNER (live) – THE SUBS (live) – A-TRAK – LUKE SLATER’S PLANETARY ASSAULT SYSTEMS (live) – YUKSEK (live) – ZOMBIE NATION (live) – JORIS VOORN – THE COUNT & SINDEN – SURKIN – LEN FAKI – BRODINSKI – BURAKA SOM SISTEMA (live) – SPEEDY J – SOUND OF STEREO – DON RIMINI – JOHNNY D – SOUND PELLEGRINO THERMAL TEAM – PARTYHARDERS SQUAD – KR!Z - FADER

eddie

Legacy Member
Bartel zei:
LINEUP COMPLETE!

hmm mss dan toch overwegen om te gaan...

TIGA, VITALIC (live), BIRDY NAM NAM (live), THE PROXY (live), FAKE BLOOD, YUKSEK (live), ZOMBIE NATION (live), THE COUNT & SINDEN, SURKIN, BRODINSKI, BURAKA SOM SISTEMA (live) wil ik allemaal (nog) wel eens zien

[EZ]

Legacy Member
is't al!? :p


Eenderzijds veel geld, en als'k der geraak, zal het gezelschap naar Crookers wille zien, maar langs de andere kant moet'k gwnweg Vitalic en Kalkbrenner zien (gemist op Pkp),...

shiftyke

Legacy Member
Dit wordt een ILT met een ongekend aantal bakvissen, als ik ga zal het Green room zijn, daar zal het tenminste niet overvol zitten en daar krijgen we toch nog wat techno te horen :)

Plut0r

Legacy Member
Zit er wel dik in dat ik ga enigste die ik echt wil zien is A-trak en Yuksek niet te vergeten

Tuninboy

Legacy Member
BOYS NOIZE – LAURENT GARNIER (live) - TIGA - VITALIC (live) - CHRIS LIEBING - THE PROXY (live) – YUKSEK (live) – ZOMBIE NATION (live) - THE COUNT & SINDEN – SURKIN – BRODINSKI, das zowat het enige dat ik wil zien,

BN dmv zen nieuw album int najaar, Tiga, omda het Tiga is, Vitalic, omda hem zalige liedjes heeft, The Proxy, omda hem ook einde vant jaar ergens e vet strak album ga uitbrenge, & de rest gewoon checken ook al hebk ze allemaal al gezien. :)

boostah

Legacy Member
Klopgeest zei:
Orange Room: SCHRAP

Green Room: Joris Voorn, Johnny D, Adam Beyer, Luke Slater, Chris Liebing, Fader

Blue Room: SCHRAP

Red Room (White Noise): Dave Clarke, Vitalic, Len Faki, Speedy J, Carl Craig

Yellow Room: Laurent Garnier, Kr!z


Johnny D & Fader blijven me onbekend in Green, dus die ga ik zeker eens meepakken
Deze namen gaan alvast nog, al hadden ze voor hun budget sowieso dikkere namen kunnen plakken!

Man met smaak tbh, Fader was wel ni zo goe op laatste kozzmozz ma we zien daar wel :p

netn

Legacy Member
Geen idee of het al gezegd is, maar line-up is weer eens -zwaar- naar elektro/nu-rave/... opgeschoven :x. En dat komt van iemand die nt liever hoort dan die dingen :)! Alleen wil ik net op een ILT ook de klassiekers meepakken, ipv van iets ala 'wij brengen wat platte fidget plaatjes' sound of stereo shiznit. Dno :x

Proim

Legacy Member
Geen Rush?
Ik dacht dat die toch ook wel een vaste waarde was op ILT :/

Project Zero

Legacy Member
Ik had het nooit gedacht maar ze zijn er uiteindelijk toch in geslaagd: bijna 3 rooms volsteken met schijtmuziek (pardon my french) en de techno tot een minimum beperken.
Ik vind het schandalig tbh, wat schiet er nog over van ILT? Zelfs de harde techno heeft moeten wijken voor de mainstream-kindjes.

Ochja, ik denk dat de Red en Green Room mij nog wel over de streep zullen trekken. Johnny D, Voorn, Beyer, Faki! :love:

Booka Shade

Legacy Member
Ik ga voor: Bloody Beetroots, Don Rimini, Birdy Nam Nam, Tiga, Brodinski, Surkin, Boys Noize..

Iemand

Legacy Member
Proim zei:
Geen Rush?
Ik dacht dat die toch ook wel een vaste waarde was op ILT :/
Inderdaad, geen Rush. Ook geen Wittekind ofzo, jammer. Anders viel het te overwegen. Achja.

Als de trend zich blijft verderzetten zal het vorig jaar mn eerste en laatste ILT geweest zijn.

Kunnen al evengoed es naar Berlijn tsjollen :)

Proim

Legacy Member
Iemand zei:
Inderdaad, geen Rush. Ook geen Wittekind ofzo, jammer. Anders viel het te overwegen. Achja.

Als de trend zich blijft verderzetten zal het vorig jaar mn eerste en laatste ILT geweest zijn.

Kunnen al evengoed es naar Berlijn tsjollen :)
Hier van hetzelfde, eerste en laatste keer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan