Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boostah

Legacy Member
Iemand zei:
Inderdaad, geen Rush. Ook geen Wittekind ofzo, jammer. Anders viel het te overwegen. Achja.

Als de trend zich blijft verderzetten zal het vorig jaar mn eerste en laatste ILT geweest zijn.

Kunnen al evengoed es naar Berlijn tsjollen :)

ah ah, zolang er een white noise zaal is, zal den deze er staan (of contactFM was ook ni slecht)

simeo

Legacy Member
I'm there, Alleen al om Vitalic nog eens te zien, was geweldig op pkp!:drool:
(same for Dave Clarke)

Maar crookers én bloody beetroots én subs en sound of stereo... da is gewoon vrage om een overflow aan klakskesmanne

JackM

Legacy Member
Vitalic was nie om te zeggen speciaal ze op pkp. Kvond het maar plattekes zelfs vergeleken met zen sets van vroeger.

simeo

Legacy Member
achja smaken verschillen, k hou gwn erg van zijn stijl. Was de eerste keer dat ik hem live zag, en was toch wel onder de indruk.

Maar als jij zegt dat hij nog een stuk beter kan, laat maar kome :D

JackM

Legacy Member
Ja smaken verschillen idd, maar ik vergeleek met zen sets dat ek eerder al gehoord heb.
Maar kdacht dat et den 1e keer was dat em een nieuw liveproject uittestte fzo, dus mss dat et wel zal beteren.

Humfrie

Legacy Member
Ik zal vooral in Orange en Blue te vinden zijn, hopelijk deadmau5 nog meepikken, maar dat zal er niet inzitte vrees ik.

Bloob

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Vitalic was nie om te zeggen speciaal ze op pkp. Kvond het maar plattekes zelfs vergeleken met zen sets van vroeger.

tgoh man, ik vond hem geweldig!
Hem hem 3 jaar geleden (denk ik?) op werchter al eens aan het werk gezien, en was toen ook ongelofelijk goed, op pp was hij zeker zo goed als daar, sommige van zijn nieuwe platen zijn pareltjes. man man!

Carrotman

Legacy Member
Zijn de rooms onderverdeeld in genres ofzo? Electro/techno/minimal? Kzal precies vooral te vinden zijn in de blue room: boys noize, a-trak, tiga...

eddie

Legacy Member
iemand al opgevallen dat zombie nation en boys noize elkaar overlappen in de blue room...

Furon

Legacy Member
Tuninboy zei:
Das toch mijn keuze he, btw, ik zal me totaal niet vervelen denk ik. ;)

Die URL die je hebt gelinkt vertoont gewoon geen artiesten :p


En <3 de player op de site, Terminateur Benelux :music:

Tuninboy

Legacy Member
Furon zei:
Die URL die je hebt gelinkt vertoont gewoon geen artiesten :p


En <3 de player op de site, Terminateur Benelux :music:

Ow oké, faal, maar met mij werkt de link wel dus, :')

Lobmans

Legacy Member
eddie zei:
iemand al opgevallen dat zombie nation en boys noize elkaar overlappen in de blue room...

Hoezo, er is bij mijn weten toch nog geen timetable bekend?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan