boostah
Legacy Member
Iemand zei:Inderdaad, geen Rush. Ook geen Wittekind ofzo, jammer. Anders viel het te overwegen. Achja.
Als de trend zich blijft verderzetten zal het vorig jaar mn eerste en laatste ILT geweest zijn.
Kunnen al evengoed es naar Berlijn tsjollen![]()
ah ah, zolang er een white noise zaal is, zal den deze er staan (of contactFM was ook ni slecht)




