Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Psychodweep zei:Idd positief tegenover andere events. Daar rekenen ze 2-2.5 EUR voor een watertje.

Lobmans zei:Op ILT betaalt ge aan de togen ook gewoon 2-2,5 euro voor een klein flesje water hoor. Dat gratis water, dat is gewoon kraantjeswater dat ge kunt krijgen in de centrale hal. Leuk voor tussendoor tijdens een pauze eens even te kunnen doordrinken, maar indien ge in een zaal aan het feesten zijt dan gaat ge echt niet heel naar daarachter voor dat gratis kraantjeswater hoor.![]()
Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic!Juul Cézaar zei:Boys noize, Vitalic en Tocadisco op hetzelfde uur :doh:
Trouwens, is het voordeliger om uw tickets in de Fnac te kopen ipv online?
Online vragen ze €2,5 extra kosten. Ik vermoed dat dat in de Fnac ook zo is?
En moet ge in de Fnac bestellen of kunt ge gewoon afhalen?

)[EZ];12210714 zei:Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic!
(hoewel die wrs ook wel weeral op Werchter en Pukkelpop zal staan met z'n nieuwe CD)
[EZ];12210714 zei:Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic!
(hoewel die wrs ook wel weeral op Werchter en Pukkelpop zal staan met z'n nieuwe CD)
Tommyknockerken zei:@ hazerd
blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht
jep, en volgend jaar wrs weer... (nieuw album komt een van dees uit)eddie zei:heeft er net gestaan...
Tommyknockerken zei:@ hazerd
blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht
acidcriminal zei:lol
maar dit jaar kan het toch echt niet uitverkocht zijn met de slechtste line-up in de geschiedenis van ILT !!!
ik hoor net het tegenovergestelde. Maar dat hangt wsl af van uw vriendenkring en de leeftijd etcKid_C zei:Ik heb nochtans nog nooit zoveel volk horen zeggen dat ze absoluut willen gaan. 5 jaar geleden zouden ze er nog niet eens aan gedacht hebben. :')