Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
Psychodweep zei:
Idd positief tegenover andere events. Daar rekenen ze 2-2.5 EUR voor een watertje.

Op ILT betaalt ge aan de togen ook gewoon 2-2,5 euro voor een klein flesje water hoor. Dat gratis water, dat is gewoon kraantjeswater dat ge kunt krijgen in de centrale hal. Leuk voor tussendoor tijdens een pauze eens even te kunnen doordrinken, maar indien ge in een zaal aan het feesten zijt dan gaat ge echt niet heel naar daarachter voor dat gratis kraantjeswater hoor. :)

Klopgeest

Legacy Member
Lobmans zei:
Op ILT betaalt ge aan de togen ook gewoon 2-2,5 euro voor een klein flesje water hoor. Dat gratis water, dat is gewoon kraantjeswater dat ge kunt krijgen in de centrale hal. Leuk voor tussendoor tijdens een pauze eens even te kunnen doordrinken, maar indien ge in een zaal aan het feesten zijt dan gaat ge echt niet heel naar daarachter voor dat gratis kraantjeswater hoor. :)


Eer ge terug in de zaal zijt, zijn die bekers al zeker 3/4e leeg door al dat geduw. En zo'n bekerke is 20cl, dusja!

Anyway, grijpen wat ge grijpen kunt (als in: 8 bekers per keer !)

Juul Cézaar

Legacy Member
Boys noize, Vitalic en Tocadisco op hetzelfde uur :doh:

Trouwens, is het voordeliger om uw tickets in de Fnac te kopen ipv online?
Online vragen ze €2,5 extra kosten. Ik vermoed dat dat in de Fnac ook zo is?
En moet ge in de Fnac bestellen of kunt ge gewoon afhalen?

[EZ]

Legacy Member
Juul Cézaar zei:
Boys noize, Vitalic en Tocadisco op hetzelfde uur :doh:

Trouwens, is het voordeliger om uw tickets in de Fnac te kopen ipv online?
Online vragen ze €2,5 extra kosten. Ik vermoed dat dat in de Fnac ook zo is?
En moet ge in de Fnac bestellen of kunt ge gewoon afhalen?
Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic! :D
(hoewel die wrs ook wel weeral op Werchter en Pukkelpop zal staan met z'n nieuwe CD :p)

netn

Legacy Member
[EZ];12210714 zei:
Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic! :D
(hoewel die wrs ook wel weeral op Werchter en Pukkelpop zal staan met z'n nieuwe CD :p)

my thoughts exactly :niceone:

eddie

Legacy Member
[EZ];12210714 zei:
Tocadisco: sucky, Boys Noize: cv, maar kunt ge zowiezo ook Werchter en Pukkelpop zien, dus: Vitalic! :D
(hoewel die wrs ook wel weeral op Werchter en Pukkelpop zal staan met z'n nieuwe CD :p)

heeft er net gestaan...

hazerd

Legacy Member
Btw, moet je snel een ticket kopen of geraakt ILT meestal niet uitverkocht? :)

Tommyknockerken

Legacy Member
@ hazerd

blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht

Juul Cézaar

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
@ hazerd

blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht

Niet waar. Een maat van mij heeft 3 jaar geleden denk ik nog een ticket aan de kassa aan de deur kunnen kopen.

shiftyke

Legacy Member
3 jaar geleden was ik er ook en werd er nochtans op de muur geprojecteerd "uitverkocht"

acidcriminal

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
@ hazerd

blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht

lol

maar dit jaar kan het toch echt niet uitverkocht zijn met de slechtste line-up in de geschiedenis van ILT !!!

bountty

Legacy Member
als ge deze line-up de max vindt kunde uzelf toch geen echte electro-liefhebber noemen?

Destroyer

Legacy Member
das nog het ergste van allemaal, waarom zoude u een electro liefhebber moeten noemen als je naar i love TECHNO gaat,

maar toch hebt ge gelijk, ILT is niet de plaats voor iemand die zich echt met techno of electro bezig houdt.

Kid_C

Legacy Member
acidcriminal zei:
lol

maar dit jaar kan het toch echt niet uitverkocht zijn met de slechtste line-up in de geschiedenis van ILT !!!

Ik heb nochtans nog nooit zoveel volk horen zeggen dat ze absoluut willen gaan. 5 jaar geleden zouden ze er nog niet eens aan gedacht hebben. :')

JackM

Legacy Member
Maar i love techno is ook gewoon maar ne naam meer é waar ze gewoon naartoe willen gaan om erna te kunnen zeggen dat ze geweest zijn. Zo ervaar ik da hier toch.

acidcriminal

Legacy Member
Kid_C zei:
Ik heb nochtans nog nooit zoveel volk horen zeggen dat ze absoluut willen gaan. 5 jaar geleden zouden ze er nog niet eens aan gedacht hebben. :')
ik hoor net het tegenovergestelde. Maar dat hangt wsl af van uw vriendenkring en de leeftijd etc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan