cassie821
Legacy Member
Lobmans zei:Ze delen die morgen om 5u 's ochtends uit. Enkel de eerste 20 die komen opdagen morgenochtend aan Flanders Expo, winnen er eentje. Zorg dus maar dat ge er staat!!!!!
Jij bent ook zeker de grappigste thuis zeker

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lobmans zei:Ze delen die morgen om 5u 's ochtends uit. Enkel de eerste 20 die komen opdagen morgenochtend aan Flanders Expo, winnen er eentje. Zorg dus maar dat ge er staat!!!!!

ByT3 Me zei:gisteren online kaarten bestelt, in free record shop zijn ze blijkbaar uitverkocht.
Psychodweep zei:Ben er daarnet nog om geweest in FRS. Welk filiaal was da bij u?
Gurdt zei:Heeft nog iemand die ILT-app voor iphone/ipod gedownload? Ziet er nice uit in ieder geval
Alleen vraag ik me af: "... en een kleine verassing"
Ik gok dat het iets is dat op de dag zelf geactiveerd wordt?

Jack Malibu zei:Em zal ontploffen![]()
Gurdt zei:slaat nergens op en is totaal niet nuttig?
en jup, is van zelfde makers
Gurdt zei:slaat nergens op en is totaal niet nuttig?