Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
Lobmans zei:
Ze delen die morgen om 5u 's ochtends uit. Enkel de eerste 20 die komen opdagen morgenochtend aan Flanders Expo, winnen er eentje. Zorg dus maar dat ge er staat!!!!!

Jij bent ook zeker de grappigste thuis zeker :wtf:

sick minds

Legacy Member
Sigh, ik wil dit jaar opnieuw gaan, maar niemand van m'n vrienden heeft zin om mee te gaan.

antHraxx

Legacy Member
Ok, ne maat van mij heeft de Jim Contest gewonnen (nadat hij dat vorig jaar ook al deed voor Laundry Day) en is verkozen door Dave Clarke himself! Misschien toch eens gaan dan.

Psychodweep

Legacy Member
ByT3 Me zei:
gisteren online kaarten bestelt, in free record shop zijn ze blijkbaar uitverkocht.

Ben er daarnet nog om geweest in FRS. Welk filiaal was da bij u?

[EZ]

Legacy Member
Raar want die tickets printen ze eiglijk gwn af :p
Mijne heb'k vorige week vrijdag gekocht hier in FRS (Dendermonde)

Frado2005

Legacy Member
Hoe zit dat ivm die online kaarten van timoco? Heb er hier een paar gekocht van't forum. Maar ik vraag mij af: ge kunt dat dan toch zoveel X afdrukken dan? Stel dat er meerdere kopieen van zijn, is het dan de 1e die inchecked met zijn ticket, die effectief binnenmag? En de andere met hetzelfde ticketnr krijgt dan een error ofzo? Want kheb hier 3 tickets gekocht van iemand, die ik eigenlijk niet meer nodig heb

Lobmans

Legacy Member
Idd, als de verkoper wilt dan heeft hij die tickets dus mss verschillende keren verkocht.
Nuja als het iemand op het forum is, dan hebt ge mss nog het 'geluk' dat hij hier geen slechte reputatie wilt en dus wel niet zal sjoemelen..

Frado2005

Legacy Member
Nja twas van hier opt forum, maar een geheel nieuwe gebruiker:p . Zal ze maar proberen van de hand te doen dus..

nonkel wulle

Legacy Member
Dit jaar dees volledig aan mij laten voorbijgaan.
Als ik zo eens die line up bekijk.

Tja, wat moet ge daarvan zeggen eh.:p
De namen die ik zou willen zien spelen altijd op het zelfde moment dusja. Ik ga wel werken dienen dag.=)

Gurdt

Legacy Member
Heeft nog iemand die ILT-app voor iphone/ipod gedownload? Ziet er nice uit in ieder geval :D

Alleen vraag ik me af: "... en een kleine verassing ;)"
Ik gok dat het iets is dat op de dag zelf geactiveerd wordt?

Lobmans

Legacy Member
Heb die iPhone-app ook geinstalleerd, best wel handig idd! Lijkt me trouwens van dezelfde makers te zijn als de Laundry Day-app..

JackM

Legacy Member
Gurdt zei:
Heeft nog iemand die ILT-app voor iphone/ipod gedownload? Ziet er nice uit in ieder geval :D

Alleen vraag ik me af: "... en een kleine verassing ;)"
Ik gok dat het iets is dat op de dag zelf geactiveerd wordt?

Em zal ontploffen :)

Ble$$ed^

Legacy Member
bleh er zullen wel tickets opduiken , ma toch kvind het dit jaar maar een schijt line up

De week nadien minus labelnight @ fuse :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan