Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
dacuba zei:
Doet iedereen een plezier; houdt uw arrogant bakkes zelf en blijft thuis.

Ik doe vooral mijzelf een plezier en blijf thuis. Met da 90% kakvolk gelijk gij oa die daar rondloopt, bah, zie dat het besmettelijk is >_>




(kwestie van anders te reageren op gewoon een opvlieging :doh:

Ble$$ed^

Legacy Member
dakke ga wa samba spelen !

Tis algemeen geweten da ILT een commercieel gedoe geworden is. Ik erger mij er ook aan.

Ksta open voor andere genres ma aub draai daar genen justice en consoorten.

Kga naar ILT voor TECHNO en minimaltechno , ni om daar de laatste nieuwe schijf van boys noize te horen bij wijze van spreken.


Jack M :hug:

bountty

Legacy Member
dacuba zei:
Kdenk da gij nog al gefrustreerd zijt, mja als ge constant naar minimal luistert zou da uw brein wel es kunne aantasten, in hoeverre gij over hersens beschikt. :confused:

Gast zijt ne keer rustig, tis niet omdat ge iets hebt tegen Jack M dagge direct op de minimalliefhebbers moet beginnen kakken. Gelijk dagge nu bezigzijt getuigt ge anders wel van weinig herseninhoud :).

waarbij ik nog wil zeggen da Faxing Berlin wel een zalig streepje muziek is :love:

bountty

Legacy Member
Gast chillt ne keer, ge moet u zo niet opjagen :)

dacuba zei:
mja als ge constant naar minimal luistert zou da uw brein wel es kunne aantasten

Dus als iemand naar minimal luistert tast da zijn brein af zegde, imo wel bedoelt op de minimalbeluisteraar. Ma bon, kga mij er niet mee moeien :)

D3C0Y

Legacy Member
ik denk dat Jack zijn muziekpalet toch wel iets groter is dan u Dacuba...

apex^

Legacy Member
miljaar tis al uitverkocht ofwa?

Waarom wacht ik ook altijd zo lang vooraleer ik tickets koop :(

Gurdt

Legacy Member
Rock werchter, pukkelpop, marktrock, houza palooza, ...

Allemaal festivallen waar nie perse de muziek gespeeld moet worden die in de naam staat.
als ge organisator zijt van zoiets en ge blijft plakken aan bepaalde genre's gaat ge volk verliezen, en da wille we nie natuurlijk.

Trouwens, tis nie omdat ze op stubru ofzo van dieje muziek spelen dat da al extreem commercieel is he, ik vind pas iets commercieel wanneer ze het op qmusic en mnm enzo spelen.

--

Trouwens, of ge nu naar commericiele muziek, electro of techno luistert, als ge da goed vindt klinken enz, is da toch gwn uw goed recht?
Wa is da toch met die mentaliteit van: "iedereen die iets anders luistert dan ik is een dikke aap!"

Zit hier nu echt nie meer iq dan dit??

So what als de crookers en tbb enz gaan draaien, der zijn 5 fokking zalen, als ge dan nie aan uw trekken komt kunt ge gwn thuisblijven? Ik snap het probleem nie goed...

Ble$$ed^

Legacy Member
Gurdt zei:
Rock werchter, pukkelpop, marktrock, houza palooza, ...

Allemaal festivallen waar nie perse de muziek gespeeld moet worden die in de naam staat.
als ge organisator zijt van zoiets en ge blijft plakken aan bepaalde genre's gaat ge volk verliezen, en da wille we nie natuurlijk.

Trouwens, tis nie omdat ze op stubru ofzo van dieje muziek spelen dat da al extreem commercieel is he, ik vind pas iets commercieel wanneer ze het op qmusic en mnm enzo spelen.

--

Trouwens, of ge nu naar commericiele muziek, electro of techno luistert, als ge da goed vindt klinken enz, is da toch gwn uw goed recht?
Wa is da toch met die mentaliteit van: "iedereen die iets anders luistert dan ik is een dikke aap!"

Zit hier nu echt nie meer iq dan dit??

So what als de crookers en tbb enz gaan draaien, der zijn 5 fokking zalen, als ge dan nie aan uw trekken komt kunt ge gwn thuisblijven? Ik snap het probleem nie goed...


Het zijn meestal die mensen da zeggen : Eeeiii wa voor ne muziek is da ? Daar komen geen stemmekes in blabla no offense , ma da is wel grotendeels zo

bountty

Legacy Member
Gurdt zei:
Rock werchter, pukkelpop, marktrock, houza palooza, ...

Allemaal festivallen waar nie perse de muziek gespeeld moet worden die in de naam staat.
als ge organisator zijt van zoiets en ge blijft plakken aan bepaalde genre's gaat ge volk verliezen, en da wille we nie natuurlijk.
Akkoord, maar daardoor worden veel mensen teleurgesteld als (bij ILT bvb) zo een technofestival waarbij iedereen voor de technomuziek kwam verloren gaat. Da's gelijk dat je al 5 jaar vaste klant bent op restaurant, je kent de mensen daar en plots wordt alles veranderd, van eten tot personeel. Zwakke vergelijking ma bon :unsure: Wat ik hiermee wil zeggen: tis spijtig voor de technoliefhebbers om zoiets ten onder zien gaan (in hun ogen dan).

Trouwens, tis nie omdat ze op stubru ofzo van dieje muziek spelen dat da al extreem commercieel is he, ik vind pas iets commercieel wanneer ze het op qmusic en mnm enzo spelen.

Gohja, die grens trekte voor uzelf. De één vindt TBB super underground, terwijl dat de ander da suppercommerciële muziek noemt omdat het door nogal veel DJs wordt gedraaid.


Trouwens, of ge nu naar commericiele muziek, electro of techno luistert, als ge da goed vindt klinken enz, is da toch gwn uw goed recht?
Wa is da toch met die mentaliteit van: "iedereen die iets anders luistert dan ik is een dikke aap!"
Sommigen volgen gewoon de meute, en electro heeft de pech dat het gehyped wordt, dus er zijn zeer veel mensen die er gewoon naar luisteren omdat het cool is.

So what als de crookers en tbb enz gaan draaien, der zijn 5 fokking zalen, als ge dan nie aan uw trekken komt kunt ge gwn thuisblijven? Ik snap het probleem nie goed...

De programmatie van de zalen is zo dat ge als technoliefhebber niemeer echt ergens de hele tijd terechtkunt. Deadmau5 is bvb tussen Adam Beyer en Chris Liebing geprogrammeerd, en Vitalic tussen Speedy J en Dave Clarke. Technobeluisteraars hebben het gevoel in de steek te zijn gelaten, snapte? :)
En over dat thuisblijven, zie het eerste punt.

Tis misschien niet supergoed uitgelegd ma bon, 'khoop da je het een beetje verstaat.

dingdong

Legacy Member
Ik had al lang men ticket voor I Love Techno maar gisteren heb ik twee VIP Tickets gekregen

Weet iemand de juiste voordelen van zo'n 'VIP' ticket

Rage

Legacy Member
deesisgoe zei:
Ik had al lang men ticket voor I Love Techno maar gisteren heb ik twee VIP Tickets gekregen

Weet iemand de juiste voordelen van zo'n 'VIP' ticket

Ge kunt de weinige tijd die ge daar hebt verdoen aan iets wat niet gerelateerd is aan feesten, doe die VIP tickets weg

lammeken

Legacy Member
Ik had geen ticket,maar via ne maat kan ik er een nacht werken.
Heb ik er toch nog iets van gehad he

dingdong

Legacy Member
En geen andere voordelen dan gewoon een aparte ruimten waar ge wa kunt staan

Japser

Legacy Member
deesisgoe zei:
Ik had al lang men ticket voor I Love Techno maar gisteren heb ik twee VIP Tickets gekregen

Weet iemand de juiste voordelen van zo'n 'VIP' ticket

Nooit wachten als de zaal vol is, waarschijnlijk apart zaalke me gratis eten en drinken :)

Kid_C

Legacy Member
pentiumz zei:
Nooit wachten als de zaal vol is, waarschijnlijk apart zaalke me gratis eten en drinken :)

Je kan binnen via de uitgang.

Aparte zaal bovenaan waar er zetels staan en je ff kan uitrusten. Geen gratis drank of eten, je kan wel een glas champagne kopen van 8 of 10€. :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan