Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aarsvliegje zei:Wat is de prijs voor een consumptie?
(zeg nu niet 1 bonnetje)
gizmo_1987 zei:Wat is het beste uur om daar binnen te geraken??
Geen zin om lang aan te schuiven... ^^
Prime time, veel plezier om binnen te geraken.gizmo_1987 zei:k'ga tegen 23u proberen binnen raken dan, we zien wel zkr![]()

gizmo_1987 zei:k'ga tegen 23u proberen binnen raken dan, we zien wel zkr![]()

Aarsvliegje zei:Wat is de prijs voor een consumptie?
(zeg nu niet 1 bonnetje)
Lobmans zei:ILT is trouwens een feest waar vanaf 19u er al genoeg te beleven valt, dus snap eigenlijk niet dat sommigen pas tegen 23u-00u zouden gaan, is toch zonde van het geld..

Carpinteiro zei:enkel nog bij het aankopen van bonnekes, daar mag het wel wa verbeterd worden, lang aanschuiven en als het dan aan u is, sluiten ze die kassa, wtf???
terug aanschuiven.
.

Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappenLee9340 zei:Ik zie het zitteeeeeeeeuh!
Btw over die drank prijzen
Water kunde altijd gratis krijgen ergens vooraan. (das verplicht blijkbaar voor organisatie om eventuele overhitting enzu te verkome)

Iemand zei:Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappen![]()

|Kiara| zei:Zouden er daar aan de ingang nog tickets verkocht worden van mensen die ze niet zijn kwijt geraakt? Ik heb de hoop om er online nog te vinden opgegeven.
Rainbow* zei:Ik heb een vraagje over die cloakroom
vorig jaar waren dat van die grote kapstokken meen ik he? Waar ik dan mijn dikke jas, bloes & sjaal over kan hangen, maar kan ik er bv ook een grote tas ofzo kwijt?
Tschijnt da da gwn een kraantje is? (fleskes meedoen?)Iemand zei:Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappen![]()