Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
Aarsvliegje zei:
Wat is de prijs voor een consumptie?
(zeg nu niet 1 bonnetje)

Zal wel de normale prijs zijn zoals altijd he, zo'n 2,25-2,5 euro.

gizmo_1987 zei:
Wat is het beste uur om daar binnen te geraken??
Geen zin om lang aan te schuiven... ^^

Wij zijn meestal rond 18u30-19u daar, en eenmaal de deuren opengingen hebben we eigenlijk nooit écht lang moeten wachten.

calibre

Legacy Member
Ga kwartiertje voor de deuren openen (19u?). Om 23.30 uur gaan, betekende vorig jaar een volledig uur aanschuiven om in de zalen te geraken en dan heb je al enkele mooie namen gemist. Heb het mij hard beklaagd vorig jaar dat ik niet vroeger ben gegaan maar moest wachten op iemand en dat heeft het begin van de avond wat verpest. Nog een geluk dat de rest van de avond het goed heeft gemaakt ;)

Lobmans

Legacy Member
ILT is trouwens een feest waar vanaf 19u er al genoeg te beleven valt, dus snap eigenlijk niet dat sommigen pas tegen 23u-00u zouden gaan, is toch zonde van het geld..

antHraxx

Legacy Member
Aarsvliegje zei:
Wat is de prijs voor een consumptie?
(zeg nu niet 1 bonnetje)

Pils, cola,water = 2.50 ofzo
Red Bull, wijn = 2x bonneke van 2.50 zeker? 5EUR dus
Cocktails: 3x bonneke --> 7.50 DUS

Klopgeest

Legacy Member
Lobmans zei:
ILT is trouwens een feest waar vanaf 19u er al genoeg te beleven valt, dus snap eigenlijk niet dat sommigen pas tegen 23u-00u zouden gaan, is toch zonde van het geld..

Inderdaad, de eerste sets (20 - 22+-) zit de sfeer er meestal al goed in, omdat iedereen er volle bak zin in heeft, tegen 1-2 is het dan weer wat rustiger qua sfeer, en tegen 4 begint het al aardig leeg te lopen

Carpinteiro

Legacy Member
ik ben vorig jaar gegaan rond 23 uur.
en we hebben zeker een uur staan wachten eer da we binnen konden.
nu mij kon da ni veel schelen, ik amuseer me wel :p

denk da ik dees jaar rond 22 of terug 23 uur ga.
enkel de parking stak me tegen, 1 deel was volzet en ze zette het andere deel ni direct open, heb zeker 3 keer rond gereden. mja voor de rest ni veel problemen, enkel nog bij het aankopen van bonnekes, daar mag het wel wa verbeterd worden, lang aanschuiven en als het dan aan u is, sluiten ze die kassa, wtf???
terug aanschuiven.

wat het aanschuiven betreft voor de zalen, als vb om 24 uur een dj begint die ge wilt zien, ga dan al naar de zaal 30 min vroeger. dan zijde zeker da ge binnen zijt.

|Kiara|

Legacy Member
Zouden er daar aan de ingang nog tickets verkocht worden van mensen die ze niet zijn kwijt geraakt? Ik heb de hoop om er online nog te vinden opgegeven.

Lobmans

Legacy Member
Carpinteiro zei:
enkel nog bij het aankopen van bonnekes, daar mag het wel wa verbeterd worden, lang aanschuiven en als het dan aan u is, sluiten ze die kassa, wtf???
terug aanschuiven.
.

Ge moet dan natuurlijk ook niet zo stoem zijn om de meute te volgen en aan het eerste loket al bonnen te gaan kopen he. Ikzelf moet zelden aanschuiven op zulke events, omdat ik gewoon in de zaal zelf m'n bonnen koop, terwijl de meeste mensen direct gaan aanschuiven bij het eerste loket dat ze zien voorbij de ingang... Hetzelfde met drank halen: In de buurt van de ingang van een zaal is het meestal druk aan de toog, terwijl ge iets verder in de zaal meteen uw drinken hebt :)

Lee9340

Legacy Member
Ik zie het zitteeeeeeeeuh!
Btw over die drank prijzen
Water kunde altijd gratis krijgen ergens vooraan. (das verplicht blijkbaar voor organisatie om eventuele overhitting enzu te verkome)

Iemand

Legacy Member
Lee9340 zei:
Ik zie het zitteeeeeeeeuh!
Btw over die drank prijzen
Water kunde altijd gratis krijgen ergens vooraan. (das verplicht blijkbaar voor organisatie om eventuele overhitting enzu te verkome)
Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappen :)

Lobmans

Legacy Member
Iemand zei:
Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappen :)

Op zich wel goed initiatief, al heb ik er zelf eigenlijk nog niet veel gebruik van gemaakt.. Als ge ene keer aan het feesten zijt in een zaal, kunt ge namelijk niet even snel een bekertje water halen in de centrale hal :)

i am evel homer

Legacy Member
Kheb gratis toegang, moet niet wachten om binnen te geraken en krijg mogelijks gratis drank in de hele avond :D Ok moet er dan wel werken van 18.30 tot 1.30 maar das bijzaak!

Rainbow*

Legacy Member
Ik heb een vraagje over die cloakroom
vorig jaar waren dat van die grote kapstokken meen ik he? Waar ik dan mijn dikke jas, bloes & sjaal over kan hangen, maar kan ik er bv ook een grote tas ofzo kwijt?

acidcriminal

Legacy Member
|Kiara| zei:
Zouden er daar aan de ingang nog tickets verkocht worden van mensen die ze niet zijn kwijt geraakt? Ik heb de hoop om er online nog te vinden opgegeven.

zeker weten, dat is ieder jaar het geval

Tah_b00nz0r

Legacy Member
nog nen dag en ik zie er eigelek ma tegen op :p ik zou gerust durven om men ticket daar voor 100€ te verkopen. lopen toch elk jaar van die zotten rond :p

Brek

Legacy Member
Rainbow* zei:
Ik heb een vraagje over die cloakroom
vorig jaar waren dat van die grote kapstokken meen ik he? Waar ik dan mijn dikke jas, bloes & sjaal over kan hangen, maar kan ik er bv ook een grote tas ofzo kwijt?

Rugzak kan daar gewoon worden aangehangen iig, voor echt grote tassen weet ik het niet ...

[EZ]

Legacy Member
Iemand zei:
Idd water is for free in de grote hal waar je naar de andere kan toe stappen :)
Tschijnt da da gwn een kraantje is? (fleskes meedoen?)
Of kunde daar fleskes krijgen/kopen/... ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan