Klopgeest
Legacy Member
[EZ];12374905 zei:Tschijnt da da gwn een kraantje is? (fleskes meedoen?)
Of kunde daar fleskes krijgen/kopen/... ?
Bekerkes van 20cl, gratis.
Is gewoon lopend water in ne pompenbak, en die halen die bekerkes daarin en zetten ze neer, gewoon continu, zoveel mogelijk van die bekerkes meenemen en ff herladen






) !