Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Ik heb nog een ticket te koop, iemand interesse? Wegens persoonlijke redenen kan ik er toch niet geraken.

Dj Aero

Legacy Member
LexiC zei:
Ik heb nog een ticket te koop, iemand interesse? Wegens persoonlijke redenen kan ik er toch niet geraken.

ik zoek nog iemand die een ticket zoekt, you got PM

Shyheim

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
bleh er zullen wel tickets opduiken , ma toch kvind het dit jaar maar een schijt line up

De week nadien minus labelnight @ fuse :love:

word up

dit jaar ook aan mij laten voorbijgaan, net als vorig jaar. vooral omwille van de prijs, ongelooflijk hoe die op een 7-8-tal jaar tijd zo de hoogte is ingegaan... :/
staan wel een paar namen op de line-up die ik graag had gezien, ma bon... groove city all the way! :cool:

D3C0Y zei:
ik denk dat Jack zijn muziekpalet toch wel iets groter is dan u Dacuba...

ma mijne piemel is toch groter!

JackM

Legacy Member
dacuba zei:
En dat baseert ge op..? :)

Tfeit dat ek al 5 jaar met hem uitga? En nie (alleen) naar minimal.
Djeezes, doe es serieus.
De reden da'k soms zo furieus doe erover is omdat alle grote event omzeep geholpen zijn de veel te grote commerce.
En deadmou5 blijft ne sucker, als persoon dan :)

En voro ge mij zou utimaken als minimalliefhebber. Ja ik ben een minimalliefhebber, maar kdenk dat ek nog meer ken van muziek die ek totaal nie hoor dan die die er meestal zelf naar luisteren. Dus sshht ;)

Shyheim

Legacy Member
Jack Malibu zei:
De reden da'k soms zo furieus doe erover is omdat alle grote event omzeep geholpen zijn de veel te grote commerce.

Waarom zou iemand luisteren naar muziek die niemand boeit? Een event als ILT is bedoeld om winst te maken, like it or not, dus das niet meer dan normaal ook dat ze "commerciële" muziek laten draaien (die in tegenstelling tot wat alle dertien-in-een-dozijn-conformisten daarom niet per definitie slecht is). Dat mensen zeggen "ma maat, zevert ni, tien jaar geleden was da ni zo!!1", jawel, toen was dat evenzeer zo, maar waren de namen gewoon relatief onbekender omdat het doelpubliek ook kleiner was. Sinds het internet de muziekindustrie beginnen beheersen is, is sowieso niks meer gespaard van "de commerce" en kent idd iedereen meer en meer de "kleinere" namen.
In ieder geval, ik herinner mij nog de 9e en 10e editie, toen er ook al zo'n discussies bezig waren van mnml tov schranz en al die toestanden, live with it. 't Zal altijd commercieel (lees: met winstopzicht) zijn, net als alle festivals. 't Wil niet zeggen dat er in de naam "techno" zit, dat ge er ook niks anders zult horen, want zolang de definitie breed genoeg is, wordt meer volk getrokken.
Pas op, ik vind de kwaliteit van de affiche ook maar average (toch in vergelijking met de prijs die ge ervoor dokt), maar ik pas dan gewoon maar en ga voor kleinere events. 't Meest van al kijk ik nog uit naar Groove City, mijn held James Holden nog is zien. <3

Als ge dan toch per se onbekende muziek wilt horen, zijn raves misschien meer iets voor u? :p

DevStyle

Legacy Member
LessThanJake zei:
Als ge dan toch per se onbekende muziek wilt horen, zijn raves misschien meer iets voor u? :p

Word.
Minimal en dergelijke genres komen sowieso véél beter over in van die kleinere clubs.. I Love Techno wordt voor mij gewoon een (enorm duur) avondje uitgaan met vrienden..

PsYchO.p2

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Tfeit dat ek al 5 jaar met hem uitga? En nie (alleen) naar minimal.
Djeezes, doe es serieus.
De reden da'k soms zo furieus doe erover is omdat alle grote event omzeep geholpen zijn de veel te grote commerce.
En deadmou5 blijft ne sucker, als persoon dan :)

En voro ge mij zou utimaken als minimalliefhebber. Ja ik ben een minimalliefhebber, maar kdenk dat ek nog meer ken van muziek die ek totaal nie hoor dan die die er meestal zelf naar luisteren. Dus sshht ;)
deadmau5 is idd qua persoonlijkheid één van de poverste mensen ooit. :)
Het is idd spijtig dat events als deze zo commercieel worden, niet dat er iets mis iets met zo'n feestjes, maar ze worden allemaal hetzelfde, elk event verliest zijn eigen karakter. :(

Arpeggiator

Legacy Member
Ma al da bashen hier op deadmau5, ik denk niet dat er hier één iemand is die ooit eens een deftig gesprek heeft gehad met hem. En om nog maar te zwijgen om zijn karakter te kennen. Doe es ni allemaal alsof ge weet waar het om gaat. Ge kunt da onmogelijk weten.. Het is niet dat er artikels/topics bestaan over dat deadmau5 arrogant is hij dat ook werkelijk is. Dit kan je pas zeggen als je close bent bij hem, en ik ben er van overtuigd dat niemand dat hier is ;)

Als hier iemand komt met bewijzen over zijn persoonlijkheid wil ik best er vanuit gaan dat hij een arrogant karakter heeft.

Jaloezie zal hierin ook wel een grote rol spelen!

PsYchO.p2

Legacy Member
@ phaselocked, je moet zijn publieke forumposts eens opzoeken, hij komt me ietswat te arrogant over voor hetgene hij eigenlijk doet. :)

Gattuso8

Legacy Member
Compuphonic komt, dikke meevaller ook al staat hij maar in de Redbullroom

krisse5844

Legacy Member
Ik ben nog op zoek naar een ticket ! Iemand die me kan helpen ???

Graag via pm ...

Lobmans

Legacy Member
krisse5844 zei:
Ik ben nog op zoek naar een ticket ! Iemand die me kan helpen ???

Graag via pm ...

Ik snap niet dat er altijd zoveel mensen zijn die nog wanhopig op zoek zijn naar een ticket? Alé ja, ge weet van tevoren al dat het wsl uitverkocht gaat zijn, dus dan hebt ge toch al maanden op voorhand de tijd om te zorgen dat ge wat centen opzij houdt en die datum vrij te houden.. Dusja als ge dan een week op voorhand plots nog geent icket hebt, is het toch uw eigen schuld he :p

Cerberuser

Legacy Member
Ja misschien omdat ze door omstandigheden nu pas de kans krijgen te gaan ofzo? Kunnen wel 1000 redenen zijn ;)

Lobmans

Legacy Member
Cerberuser zei:
Ja misschien omdat ze door omstandigheden nu pas de kans krijgen te gaan ofzo? Kunnen wel 1000 redenen zijn ;)

Tja en toch begrijp ik dat niet hoor.. Indien ge ergens graag naar toe wilt, en ge weet die datum al maanden op voorhand, zorg dan gewoon dat ge op voorhand die datum vastlegt in uw agenda zodat andere dingen dan maar moeten wijken... Nuja niet dat ik er van wakker lig hoor, maar ik vind het toch maar een vreemd en grappig fenomeen dat zodra een event uitverkocht is, iedereen toch o zo wanhopig op zoek is naar tickets omdat ze er toch o zo graag wilden bij zijn :p

bountty

Legacy Member
Lobmans zei:
Tja en toch begrijp ik dat niet hoor.. Indien ge ergens graag naar toe wilt, en ge weet die datum al maanden op voorhand, zorg dan gewoon dat ge op voorhand die datum vastlegt in uw agenda zodat andere dingen dan maar moeten wijken... Nuja niet dat ik er van wakker lig hoor, maar ik vind het toch maar een vreemd en grappig fenomeen dat zodra een event uitverkocht is, iedereen toch o zo wanhopig op zoek is naar tickets omdat ze er toch o zo graag wilden bij zijn :p

Misschien mocht hij niet van de ouders maar zijn de ouders dat weekend weg en gaat hij toch? Of misschien was er die avond een trouwfeest van zijn nicht en is den trouw op't laatste moment afgeblazen? Aléja, kweetnie zenne :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Wat is het beste uur om daar binnen te geraken??
Geen zin om lang aan te schuiven... ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan