Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LexiC zei:Ik heb nog een ticket te koop, iemand interesse? Wegens persoonlijke redenen kan ik er toch niet geraken.
Ble$$ed^ zei:bleh er zullen wel tickets opduiken , ma toch kvind het dit jaar maar een schijt line up
De week nadien minus labelnight @ fuse![]()

D3C0Y zei:ik denk dat Jack zijn muziekpalet toch wel iets groter is dan u Dacuba...
dacuba zei:En dat baseert ge op..?![]()


Jack Malibu zei:De reden da'k soms zo furieus doe erover is omdat alle grote event omzeep geholpen zijn de veel te grote commerce.

LessThanJake zei:Als ge dan toch per se onbekende muziek wilt horen, zijn raves misschien meer iets voor u?![]()
deadmau5 is idd qua persoonlijkheid één van de poverste mensen ooit.Jack Malibu zei:Tfeit dat ek al 5 jaar met hem uitga? En nie (alleen) naar minimal.
Djeezes, doe es serieus.
De reden da'k soms zo furieus doe erover is omdat alle grote event omzeep geholpen zijn de veel te grote commerce.
En deadmou5 blijft ne sucker, als persoon dan
En voro ge mij zou utimaken als minimalliefhebber. Ja ik ben een minimalliefhebber, maar kdenk dat ek nog meer ken van muziek die ek totaal nie hoor dan die die er meestal zelf naar luisteren. Dus sshht![]()


krisse5844 zei:Ik ben nog op zoek naar een ticket ! Iemand die me kan helpen ???
Graag via pm ...

Cerberuser zei:Ja misschien omdat ze door omstandigheden nu pas de kans krijgen te gaan ofzo? Kunnen wel 1000 redenen zijn![]()

Lobmans zei:Tja en toch begrijp ik dat niet hoor.. Indien ge ergens graag naar toe wilt, en ge weet die datum al maanden op voorhand, zorg dan gewoon dat ge op voorhand die datum vastlegt in uw agenda zodat andere dingen dan maar moeten wijken... Nuja niet dat ik er van wakker lig hoor, maar ik vind het toch maar een vreemd en grappig fenomeen dat zodra een event uitverkocht is, iedereen toch o zo wanhopig op zoek is naar tickets omdat ze er toch o zo graag wilden bij zijn![]()

gizmo_1987 zei:Geen zin om lang aan te schuiven... ^^