Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
acidcriminal zei:
ik hoor net het tegenovergestelde. Maar dat hangt wsl af van uw vriendenkring en de leeftijd etc
Ik ben de enige die nu zegt "ik wil niet gaan door de namen", al de rest wil net wel gaan door de namen. Ligt inderdaad aan vriendenkring en leeftijd.

NinjaTune

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
@ hazerd

blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht

Not. Een paar keer ja, maar zeker niet altijd. Ik heb ook nog geweten dat je, als je op tijd was, nog ADD kon kopen. Erna projecteren ze idd "uitverkocht". Ma tis zeker niet elk jaar al uitverkocht geweest.

Juul Cézaar

Legacy Member
LexiC zei:
Not. Een paar keer ja, maar zeker niet altijd. Ik heb ook nog geweten dat je, als je op tijd was, nog ADD kon kopen. Erna projecteren ze idd "uitverkocht". Ma tis zeker niet elk jaar al uitverkocht geweest.

Inderdaad. Volgens mij houden ze zelfs een aantal tickets achter om aan de kassa te verkopen als ik mij niet vergis.

hazerd

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
@ hazerd

blijkbaar heb jij de voorbije tien jaar in een grot gewoond
I love techno is ALTIJD uitverkocht

Tjah .. :p
was vroeger nooit geintresseerd in ILT , pas sinds dit jaar. :)

[EZ]

Legacy Member
al een paar jaar he, 't is Tomorrowland da vandejaar ineens uberkewl is...

Vonz

Legacy Member
vraagje, ne kerel beweert da hij mij op de guestlist kan zetten door gewoon een smsje met een code in ofzoiets. hij zei dat dit ook zo was bij tomorrowland etc. klopt dit? ik wil daar ni staan en dan teweten komen da da eigelijk zever is en ni werkt...

[EZ]

Legacy Member
zelfs als ge da zou weten, zou ge e serieus kieke moete zijn om het hier te poste :lol:

Vonz

Legacy Member
[EZ];12245648 zei:
zelfs als ge da zou weten, zou ge e serieus kieke moete zijn om het hier te poste :lol:

wa is da nu voor een antwoord, ik vraag gewoon of iemand weet of da zo gedaan wordt

Pitter

Legacy Member
Vonz zei:
vraagje, ne kerel beweert da hij mij op de guestlist kan zetten door gewoon een smsje met een code in ofzoiets. hij zei dat dit ook zo was bij tomorrowland etc. klopt dit? ik wil daar ni staan en dan teweten komen da da eigelijk zever is en ni werkt...

vonzo houdt gij u es op met normale kerels he :d

Squealer

Legacy Member
Kan iemand eens genres op die zalen plakken? Ik luister maar weinig muziek meer, ken geen namen van recente nummers van oudere DJ's, en mijn smaak is ook wat veranderd tov vroeger, dus kannek niet echt ne naam plakken op hetgeen ik tegenwoordig graag hoor :p

Ik zou gaan voor (omdat ik die namen nog ken van >5 jaar geleden):
- Speedy J (Red)
- Laurent Garnier (Yellow)
- Vitalic (Red)
- Dave Clarke (Red)
- Chris Liebing (Green)

Kzou zeggen allemaal "techno", maar de gasten draaien in verschillende zalen (dus verschillende genres prolly).

JackM

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Kan iemand eens genres op die zalen plakken? Ik luister maar weinig muziek meer, ken geen namen van recente nummers van oudere DJ's, en mijn smaak is ook wat veranderd tov vroeger, dus kannek niet echt ne naam plakken op hetgeen ik tegenwoordig graag hoor :p

Ik zou gaan voor (omdat ik die namen nog ken van >5 jaar geleden):
- Speedy J (Red)
- Laurent Garnier (Yellow)
- Vitalic (Red)
- Dave Clarke (Red)
- Chris Liebing (Green)

Kzou zeggen allemaal "techno", maar de gasten draaien in verschillende zalen (dus verschillende genres prolly).

Speedy J en Chris Liebing spelen zowat hetzelfde genre. Hardere techno met zware kicks, maar eerder op een traag tempo ala 128, 130pbm.
Vitalic speelt nog altijd gelijk 5 jaar geleden.
Laurent Garnier, goj, kzou het eig niet zo direct weten. Die steekt nogal redelijk variatie in zen sets. Maar kzou eerder zeggen techno tot wa houseschijven en em draait er vaak een paar dnb nummers door ook :p
Dave Clarke draait nog altijd dikken techno met de nodige efx ertussen :D

edit: blijkbaar uw post verkeerd gelezen :p
Kdenk nie dat er 1 zaal is waar ge specifiek een genre kunt opplakken.
Maar als ge techno wilt gelijk vroeger, nja, dan kudne ok es bij kr!z gaan die de yellow afsluit.

Pilatus

Legacy Member
chris liebing wil ik anders nog wel een keertje horen, maar het blijft te duur voor wat het is

boostah

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Maar als ge techno wilt gelijk vroeger, nja, dan kudne ok es bij kr!z gaan die de yellow afsluit.

Idd simpele basic techno, en zot goe gemixt

hier zalt ook dave clarke, vitalic, chris liebing, adam beyer, paul kalkbrenner, speedy j en Kr!z worden, zoals het op i love TECHNO hoort tbh. Brodinski, luke slater en joris voorn zullen we wel nog zien hoe da uitdraait, kwestie van binnen te mogen en die zever.

NinjaTune

Legacy Member
ticket vandaag gaan halen:

op't program: sound pellegrino thermal team, len faki, kalkbrenner, laurent garnier, vitalic, brodinski. zoiet zalt worden.

dingdong

Legacy Member
Elk jaar zelfe gezaag van te weinig Techno wat ook wel een beetje waar is.
Kan er iemand mij wat goeie setjes van techno geven want ben nog niet zo in die genre de rest wel (electro) dan vink geniaal

ByT3 Me

Legacy Member
gisteren online kaarten bestelt, in free record shop zijn ze blijkbaar uitverkocht.

Lobmans

Legacy Member
cassie821 zei:
Iemand een idee hoe je aan vip ticket geraakt?

Ze delen die morgen om 5u 's ochtends uit. Enkel de eerste 20 die komen opdagen morgenochtend aan Flanders Expo, winnen er eentje. Zorg dus maar dat ge er staat!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan