Cerberuser
Legacy Member
Hoe is de sfeer op I Love Techno eigenlijk? Komen enkele artiesten die ik heel graag wil zien, maar het feit dat het in een zaal is schrikt mij beetje af (Warm? Oorverdovend geluid? Amper de mogelijkheid om aan de toog te geraken?), en krijg waarschijnlijk ook niemand van mijn maten mee 
Ook de prijs is er een beetje over vind ik. Laundry day is 2,5 keer goedkoper (I Love Techno heeft misschien duurdere DJ's maar dan nog).
Ook veel dingen die tegelijk zijn, daar zou ik me constant aan storen moest ik daar zijn
De website is enorm onprofessioneel. Klik keer op "The Proxy" bijvoorbeeld. Bij top tracks staan erook tracks van andere groepen/producers die zich Proxy noemen

Ook de prijs is er een beetje over vind ik. Laundry day is 2,5 keer goedkoper (I Love Techno heeft misschien duurdere DJ's maar dan nog).
Ook veel dingen die tegelijk zijn, daar zou ik me constant aan storen moest ik daar zijn

De website is enorm onprofessioneel. Klik keer op "The Proxy" bijvoorbeeld. Bij top tracks staan erook tracks van andere groepen/producers die zich Proxy noemen


En wat doen vitalic en dave clarcke in dezelfde room samen met carl craig en speedy J.
ad:

