Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerberuser

Legacy Member
Hoe is de sfeer op I Love Techno eigenlijk? Komen enkele artiesten die ik heel graag wil zien, maar het feit dat het in een zaal is schrikt mij beetje af (Warm? Oorverdovend geluid? Amper de mogelijkheid om aan de toog te geraken?), en krijg waarschijnlijk ook niemand van mijn maten mee :)

Ook de prijs is er een beetje over vind ik. Laundry day is 2,5 keer goedkoper (I Love Techno heeft misschien duurdere DJ's maar dan nog).

Ook veel dingen die tegelijk zijn, daar zou ik me constant aan storen moest ik daar zijn :)

De website is enorm onprofessioneel. Klik keer op "The Proxy" bijvoorbeeld. Bij top tracks staan erook tracks van andere groepen/producers die zich Proxy noemen :D

Lobmans

Legacy Member
Goh de sfeer... Ikzelf vind de sfeer op ILT toch altijd heel uitgelaten. Zelfs indien ge in de late namiddag hier in Genk op de trein stapt, zit de sfeer er al goed in, en die sfeer wordt alleen maar beter naarmate ge Flanders Expo nadert :D
De laatste jaren kent ILT wel een grote toeloop van 16-jarige-met-rugzak-slepende tieners, maarja als ge u daar niet aan stoort dan is er niet echt een probleem he. (Veel hangt natuurlijk ook af van de zaal waarin ge staat)
Ivm praktische kant: Ja het is in die zalen vaak overdreven warm en luidruchtig (oordopjes zijn best wel must..) Qua drukte valt het nog wel mee, indien ge wat slim zijt. Ge moet gewoon zien dat ge niet naar de eerste de beste toog loopt, want daar loopt natuurlijk iedereen naar toe. Vanvoor in de zaal is het imo meestal minder druk, en daar is het dan ook makkelijker om aan drank te geraken.. :)

^MystiQ

Legacy Member
Het ziet er ne vette line-up eerlijk gezegd.

Adam beyer en Vitalic die terug komen, ik weet nog zeer goed dat dat in 2005 een verdomd goed feestje was. Maar ik twijfel nog wat, vorig jaar was het niet te doen van de drukte en was het vrijwel bijna volledig onmogelijk om aan drinken te geraken :wtf:

Ik zal nog zien.

Furon zei:

Bah, ze hebben al de toppers op hetzelfde uur gezet, wat eigenlijk wel zeer logisch is maar wel zeer vervelend :p En wat doen vitalic en dave clarcke in dezelfde room samen met carl craig en speedy J.

Rare combinatie die red room :o

Project Zero

Legacy Member
Math'ke zei:
Bah, ze hebben al de toppers op hetzelfde uur gezet, wat eigenlijk wel zeer logisch is maar wel zeer vervelend :p En wat doen vitalic en dave clarcke in dezelfde room samen met carl craig en speedy J.

Rare combinatie die red room :o
Omdat de affiche zuigt. Of omdat ze voor al die electrobucht plaats moesten maken hebben ze de rest maar in 2 rooms gepropt. Ik ga toch weer gaan dit jaar, Len Faki was twee jaar geleden een feestmachine. Johnny D, CC, Voorn, Beyer, Dave Clarke is dan allemaal mooi meegenomen.

Voor de rest hoop ik dat de andere 3 rooms stikken vant volk, heb ik tenminste plaats. Zelfs de hardtechno heeft moeten wijken ffs.. :sad:
Enige voordeel is dat ik dit jaar eens alles kan zien wat ik wil zien (want dat is niet zo heel erg veel :p).

[EZ]

Legacy Member
jepla, ILT09 CD is mixed by Crookers, hun Fever Ray verkrachting staat der ook op :ironic:

Clouds&Cereals

Legacy Member
Present in de Green Room !
Waarom ? Nja logisch waarom (a)...

TiroX

Legacy Member
Dave Clarke, Crookers, Tocadisco en Boys noize allemaal ongeveer op dezelfde tijd. Wtf? =( :confused:

Lobmans

Legacy Member
TiroX zei:
Dave Clarke, Crookers, Tocadisco en Boys noize allemaal ongeveer op dezelfde tijd. Wtf? =( :confused:

Is toch logisch, de 'grootste namen' draaien toch altijd op het hoogtepunt van de avond he, is op elk festival/event met meerdere rooms zo.. Het zou maar raar zijn moest bv Boys Noize om 19u al draaien of Crookers pas om 5u.. ;)

^MystiQ

Legacy Member
We hebben gezien wat het de vorige jaren was, een stormloop van de ene zaal naar de andere zaal. Het is jammer maar het beste voor iedereen.

En toch blijf ik erbij dat die red room de meest bizarre combo ooit is :)

Clouds&Cereals

Legacy Member
Vraagje : Eastpack backpack + Samsung WB500 zijn deze toegelaten ? Want overdag ben ik met kameraden in Gent & kan deze nergens kwijt ( wil ze ook liefst bijhouden)

Lobmans

Legacy Member
Er zijn gewoon lockers of een vestaire voorzien hoor, laat uw rugzak daar gewoon achter? Snap echt niet waarom tegenwoordig zoveel mensen met rugzakken zitten te slepen als ze gaan feesten?! (een vreemd fenomeen dat ge vooral op electro- en technofeesten ziet blijkbaar)

En die camera mag uiteraard gewoon binnen, tegenwoordig is het quasi onmogelijk om compactcamera's te gaan weigeren, want dan zouden ze ook al gsm's moeten weigeren aangezien ge daar ook mee kunt filmen en fotograferen ;)

Clouds&Cereals

Legacy Member
Nee hoor, gaat mijn niet om stoer te doen maar ik heb een tas bij want kom uit Limburg en ben even onderweg met de trein...
Als er lockers zijn kan ik dus mijn tas veilig achterlaten, en daar draait het om.

Lobmans

Legacy Member
En wat stopt gij dan allemaal in die rugzak voor op de trein?!
Alé jah wij komen ook telkens vanuit Genk met de trein, vaak al in de vroege namiddag, en het enige wat wij meepakken is wat drank en eten (en dat is volledig op vooraleer we op onze bestemming zijn)en in de wintermaanden een jaske (dat afgegeven wordt in de vestaire). Ik zou niet weten wat ik nog meer kan meeslepen naar een event/festival? :p

En neen het is niet dat ik wil zagen om te zagen, maar ik vind die "rugzak-kids" vaak écht wel irritant! :)

Psychodweep

Legacy Member
Lobmans zei:
En die camera mag uiteraard gewoon binnen, tegenwoordig is het quasi onmogelijk om compactcamera's te gaan weigeren, want dan zouden ze ook al gsm's moeten weigeren aangezien ge daar ook mee kunt filmen en fotograferen ;)

Volgens de site mag het niet. Ik weet niet hoe strikt ze daar in zijn:

PHOTOGRAPHS, VIDEO OR AUDIO RECORDINGS

Only disposable cameras will be allowed. The organization will be taking photographs and making audio & video recordings of the event. By entering the festival venue, all visitors agree on any publication, copying or use of these images.


Wel positief dat ze gratis water uitdelen.

Psychodweep

Legacy Member
Idd positief tegenover andere events. Daar rekenen ze 2-2.5 EUR voor een watertje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan