Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Humfrie

Legacy Member
Zoveel wat ik echt wil zien e, het gaat weer nooit lukken: Crookers, Bloody Beetroots, Deadmau5, Boys Noize, Tiga, The Proxy, Sound Of Stereo, The Subs, Fake Blood en Vitalic. Kiezen wordt weer afzien :(

Rage

Legacy Member
Waar is de tijd dat er nog een "I love techno" plaat uitkwam. Die van 2006 (ortin cam) was geniaal :) Maar daarna is er gene meer gekomen, why ?

Andres_

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Waar is de tijd dat er nog een "I love techno" plaat uitkwam. Die van 2006 (ortin cam) was geniaal :) Maar daarna is er gene meer gekomen, why ?

Omdat er nu supervette compilatiecd's worden gemaakt door Boys Noize! :woohoo:

:unsure:

gille

Legacy Member
BOYS NOIZE – DAVE CLARKE - CROOKERS - LAURENT GARNIER (live) - TIGA - DEADMAU5 (live) - TOCADISCO - VITALIC (live) – THE BLOODY BEETROOTS - CHRIS LIEBING - SIMIAN MOBILE DISCO (live) - ADAM BEYER - BIRDY NAM NAM (live) - CARL CRAIG – THE PROXY (live) – FAKE BLOOD – PAUL KALKBRENNER (live) – THE SUBS (live) – A-TRAK – LUKE SLATER’S PLANETARY ASSAULT SYSTEMS (live) – YUKSEK (live) – ZOMBIE NATION (live) – JORIS VOORN – THE COUNT & SINDEN – SURKIN – LEN FAKI – BRODINSKI – BURAKA SOM SISTEMA (live) – SPEEDY J – SOUND OF STEREO – DON RIMINI – JOHNNY D – SOUND PELLEGRINO THERMAL TEAM – PARTYHARDERS SQUAD – KR!Z - FADER!
Let the bashing begin ^^

apex^

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Waar is de tijd dat er nog een "I love techno" plaat uitkwam. Die van 2006 (ortin cam) was geniaal :) Maar daarna is er gene meer gekomen, why ?


Ik krijg nog steeds kippevel als ik die hoor :)

mtm

Legacy Member
huh, pakweg 7 namen echt techno ofzo.

ik had wel veel electro verwacht, maar zoveel :eek:

NinjaTune

Legacy Member
gene vette dit jaar. sound pellegrino thermal team is wel nice. Ma werderom nie de moeite dus nie aanwezig

Ph Sp

Legacy Member
Zijn dat alle namen of komen er nog want dit is een fiasco. Enkel Paul Kalkbrenner is vet.

webster

Legacy Member
ik vind het voor mij nog best oke, alleen jammer van Boys Noize, Crookers en Sound Of Stereo
die gaan echt het "foute type" mensen aantrekken

ook stonden BN, Crookers, TBB, Surkin, Brodinski, Tocadisco er al vorig jaar, wat nie zo erg is, maar nieuwe namen waren toch ook leuk geweest

mtm

Legacy Member
als ge de electro namen bekijkt die vorig jaar en dit jaar op pukkelpop stonden hebt ge bijna de affiche van i love techno... die namen zijn al zoveel in belgië geweest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan