Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acidcriminal

Legacy Member
Humfrie zei:
Ookal ben ik een electrotrut, Derrick May mag van mij anders ook wel komen, gemist op TML..
Dat Derrick May maar schoon wegblijft op ILT. in '99 stond hij ook op de line-up en de dag van ILT zelf heeft hij afgezegd omdat hij om 22u moest spelen en dat kon volgens hem niet voor zo een grote dj. Alles was met de booking besproken dat op een event als ILT ook grote namen voor middernacht geprogrammeerd staan en om the kids de kans te geven om die grote dj's eens aan het werk te horen want toen mochten de kids nog niet tot 7u wegblijven. Toch kan hij daarmee akkoord gaan en nam de booking aan dus wel een beetje laf en arrogant om dan de dag zelf af te zeggen waardoor er ook geen vervanger meer kon gevonden worden. Zo kids nu weten jullie ook nog eens iets vanuit de gouden technotijd !

shiftyke

Legacy Member
Ik heb derrick may gezien op Dour, 3 jaar terug en dat was een MEESTERLIJK feestje, laat hem echt maar terugkomen! Ook al is dat idd een laffe actie!!

Humfrie

Legacy Member
Ja ok dat kan ik niet goedpraten dat afzeggen, ik heb veel gehoord van op TML, die kan nu echt een serieus stukske draaien!

acidcriminal

Legacy Member
Humfrie zei:
Ja ok dat kan ik niet goedpraten dat afzeggen, ik heb veel gehoord van op TML, die kan nu echt een serieus stukske draaien!
je moet maar eens lezen op andere forums over zijn set op tomorrowland. de meningen zijn nogal redelijk verschillend. ikzelf kon gratis naar tomorrowland en heb dan besloten nu het toch gratis was om Derrick May dan maar eens te checken om te zien of hij het wel waard was zichzelf zo goed te vonden en ik ben na 20 min de kozzmozz tent buiten gegaan en naar cda stage gegaan.

Humfrie

Legacy Member
acidcriminal zei:
je moet maar eens lezen op andere forums over zijn set op tomorrowland. de meningen zijn nogal redelijk verschillend. ikzelf kon gratis naar tomorrowland en heb dan besloten nu het toch gratis was om Derrick May dan maar eens te checken om te zien of hij het wel waard was zichzelf zo goed te vonden en ik ben na 20 min de kozzmozz tent buiten gegaan en naar cda stage gegaan.

Ja ok ik heb enkel stukken gezien op samenvattingen, wat ik zag zag er goed uit! Ik respecteer je mening, ik zou hem graag eens zien :)

0nline

Legacy Member
waarom is geen d&b room, ik zou er alvast blij om zijn ;p
der sta wel electro op ilt, dat is ook alles behalve "techno" dusja ;p

james holden, villalobos & popof die moge van mij ook wel kome !

eddie

Legacy Member
0nline zei:
waarom is geen d&b room, ik zou er alvast blij om zijn ;p
der sta wel electro op ilt, dat is ook alles behalve "techno" dusja ;p

james holden, villalobos & popof die moge van mij ook wel kome !

ik ken meer feestjes waar ze alleen d&b spelen dan feestjes waar ze enkel electro draaien

JackM

Legacy Member
0nline zei:
waarom is geen d&b room, ik zou er alvast blij om zijn ;p
der sta wel electro op ilt, dat is ook alles behalve "techno" dusja ;p

james holden, villalobos & popof die moge van mij ook wel kome !

Serieus?
Dan komt er nog es een rnb room en tspel is gans espe. Mss moeten ze toch maar es metalica ook boeken.

shiftyke

Legacy Member
0nline zei:
waarom is geen d&b room, ik zou er alvast blij om zijn ;p
der sta wel electro op ilt, dat is ook alles behalve "techno" dusja ;p

james holden, villalobos & popof die moge van mij ook wel kome !

idd en waarom dan ineens geen schranz tijden de Koningin Elisabeth wedstrij !!! :ironic:

mach1en

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Serieus?
Dan komt er nog es een rnb room en tspel is gans espe. Mss moeten ze toch maar es metalica ook boeken.

wtf is da voor bullshit ?

bountty

Legacy Member
'Kvind ook, als ze toch al electro rooms op ILT inlassen, kunnen ze evengoed ook drum'n'bass rooms opzetten, voor de techno moete toch zoiezo al niet meer naar ILT gaan :) kbedoel, als echt techno-liefhebber is ILT toch al niet meer het best evenement meer, buiten dan een room of 2, dus ze kunnen eigelijk evengoed drum'n'bass-dj's booken, veel maakt het niet meer uit.
Het evenement op vlak van techno is (IMO) toch al zo goed als dood, dus voor mijn part zetten ze er nog dubstepzaalkes en d'n'bzaalkes op, iedereen weet toch ondertussen al daje er niet meer moet zijn voor techno :).

Klopgeest

Legacy Member
bountty zei:
'Kvind ook, als ze toch al electro rooms op ILT inlassen, kunnen ze evengoed ook drum'n'bass rooms opzetten, voor de techno moete toch zoiezo al niet meer naar ILT gaan :) kbedoel, als echt techno-liefhebber is ILT toch al niet meer het best evenement meer, buiten dan een room of 2, dus ze kunnen eigelijk evengoed drum'n'bass-dj's booken, veel maakt het niet meer uit.
Het evenement op vlak van techno is (IMO) toch al zo goed als dood, dus voor mijn part zetten ze er nog dubstepzaalkes en d'n'bzaalkes op, iedereen weet toch ondertussen al daje er niet meer moet zijn voor techno :).



Kwestie van SERIEUS in herhaling te vallen.

bountty

Legacy Member
Klopgeest zei:
Kwestie van SERIEUS in herhaling te vallen.

hoeveel keer is er hier al nie gezaagd over het feit da er electro is op ILT? da is ook serieus in herhaling vallen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan