Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

evil aardappel

Legacy Member
Vond het de minste groezrock om eerlijk te zijn (van de 3)... .

lttuvix

Legacy Member
dr.salt zei:
omg snel tevreden ofwa , ik heb alleen schrokken , fatte wijven en 14 jarige kindjes gezien :(
wtf?
der waren echt HEEL veel meisjes rond de 20-25 die zeer ferm waren

ma onze tent stond zo op de hoek dicht bij de toiletten dus we zagen wel iedereen voorbij komen :)

@ evil eig vond ik het de beste van de 3, eerste keer dat ik gewoon bijna een hele dag non stop bands heb gekeken op groezrock)
ma ik geef toe, men mening kan puur gebasseerd zijn op het feit dat ik eindelijk na al die pogingen om AF live te zien, ze eindelijk gezien heb en ik enorm blij ben nu

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Bands gezien:
Silverstein, Goldfinger, The Banner, Officer Jones AHPCP, The Maple Room, Death By Stereo, Peter Pan Speedrock, Anti-flag, Himsa, Less Than Jake, Sick Of It All, Born From Pain, Me First, Dropkick Murphys, Path Of Resistance.

Beste optredens:
- Sick Of It All
- Peter Pan Speedrock
- Born From Pain
- Dropkick Murphys vond ik ook zeker niet slecht.

Death By Stereo kon me live meer boeien dan op album en Me First heeft me toch wel teleurgesteld.

En ik heb toch ook wel wat knappe vrouwen gezien.

koetjah

Legacy Member
gezien: aiden, silverstein, underoath, goldfinger, thrice, taking back sunday, a wilhelm scream, lawrence arms, death by sterea, anti-flag, no use for a name, less than jake, sick of it all, me first and the gimme gimme's, dropkick murphy's en bad religion

sick of it all was ook weer mooie show
vond me first and the gimme gimme's ook ni super, ma da was wel et optrede waar et meeste volk was haddek den indruk, verder vonnek de zanger van lagwagon wel lollig tijdes optrede van bad religion :D

liepe idd wel knappe vrouwkes rond, en die wc's ... no comment

Anti-flag

Legacy Member
kben zaterdag gedaan , en kvond het beter als vorig jaar:)

gezien :

officer jones : eerste groep , kvond het beter dan ek had verwacht
Bold : coole show , alleen vond ek zijn stem soms wa minder:)
Anti-flag : Een paar jaar geleden was ek nog zot geworden als ek ze gezien zou hebben , en da bleek terecht te zijn:) De oude nummers blijve cool , de nieuwe nummers vind ik stuk saaier.
No use for a name : valt wel mee , saai na een tijdje
Raised Fist : voor mij de verassing , kdacht wel da ze goed zouden zijn , maar ze speelden echt alles weg. Superhard en supergoe:)
Sick of it all : blijft even goed:)

dan vanop afstand dropkick murphys en bad religion gezien , alletwee leuk:)

kheb alleen spijt dak comeback kid heb gemist

EazY

Legacy Member
latterman: 1e groep van de dag, vond ze wel goed spelen.. zullen we wsl wel nog van horen
the banner: van ver gezien, klonk wel degelijk!
the spirit that guides us: van ver gezien, niet echt mijn ding
anti-flag: best cool, sfeermakers
himsa: owyeah ^^ vet
raised fist: hoe zot was dat niet :|
sick of it all: na 20 jaar nog zo'n energie op 't podium kunnen zetten, rspct!
me first and the gimme gimmes: konden mij echt niet boeien :s
dropkick murphys: zalige groep, zalige nummers, zalige sfeer
bad religion: what's to say :)

enkele minpunten:

-camping te klein :D
-mochten wel wat meer bussen naar & van 't station gereden hebben..
-pubers die redelijk ver achteraan staan en dan beginnen rond te springen en dansen.. doe toch ff normaal

lttuvix

Legacy Member
-pubers die redelijk ver achteraan staan en dan beginnen rond te springen en dansen.. doe toch ff normaal
my point exactly
als ge wilt moshen ga dan naar voor ipv achteraan ff het verpesten voor iedereen waar de mensen gewoon op hun gemak van de muziek willen genieten

dr.salt

Legacy Member
lttuvix zei:
my point exactly
als ge wilt moshen ga dan naar voor ipv achteraan ff het verpesten voor iedereen waar de mensen gewoon op hun gemak van de muziek willen genieten

haha , die zijn gewoon bang :p

evil aardappel

Legacy Member
Mijn minpunt is dat er een german op mijn tent gekakt heeft :/, nog mensen met kak op hun tent? :unsure:

EazY

Legacy Member
:rofl:

ik moet wel zeggen dat ik nogal onder de indruk was van wat diegene voor mij had laten vallen in 't toilethokje :unsure: respect!

lttuvix

Legacy Member
evil aardappel zei:
Mijn minpunt is dat er een german op mijn tent gekakt heeft :/, nog mensen met kak op hun tent? :unsure:
der was een german die een tent in een wc had gedropped derstrax, toen ik men tent aan het klaarzetten was


was wel grappig gisteren, ik zat zo de pissen in een van die hokskes
en ik stap zo uit
en da meiske
-IEUW HEBT GIJ DA GEDAAN
*huh wa?
-JA DIE KAK OP DE MUREN
*haha da was me nie es opgevallen (en da had ik echt nog nie gezien)
-en ge hebt da ook nie geroken zeker??
*euh Ik dacht dat da mijn lijfgeur was


ge had die moeten zien kijken

:rofl:

Bouftou

Legacy Member
Bij Sick of It All dacht ik ff da'k eraan was. Ze zeiden van "we want now a circel pit all over the place". Bon ik loop mee begin te slaan etc.. , valt er dan ene voor mij op de grond, ik val daar dan over. En dan hadde we natuurlijk een domino effect. Uiteindelijk lag er ongeveer 20 man op mij =// . En ik zeg u da dé ni echt zoveel deugd xD.

Ma vo de rest was groezrock gwn uber. Born From Pain vond ik enorm goe. En de wall of death bij Aiden was gwn prachtig :). En zoals iemand anders al zei dat de camping te klein was, was idd ook zo jammer genoeg.

Kortom groezrock is zeker een coming back waard :). Alleen heb je er blauwe plekken aan over :p.

evil aardappel

Legacy Member
Ahja trouwens, ligt het aan mij of word het publiek erger met de jaren?

Jayvie

Legacy Member
evil aardappel zei:
Ahja trouwens, ligt het aan mij of word het publiek erger met de jaren?
Ligt niet aan u... Ik denk dat dit mijn 6e en laatste Groezrock was. Der is echt teveel volk en ik word te oud (allee, ni dak zo oud ben ma kom)...

mandarijn

Legacy Member
lttuvix zei:
Me First & The Gimme Gimmes (wel nie voor heel lang aangezien ze echt vreselijk waren)
Me First and the Gimme Gimmes (was zanger zat ofzo?)
Mensen hebben dus blijkbaar niet door dat me first eerst en vooral een COVERband en een uit de hand gelopen project is van Fat mike en joey cape (lagwagon).
Waarom verwacht iedereen van hun dat ze dan strak en stoer hun set gaan spelen? Iedereen ging ook kijken terwijl blijkbaar niemand doorhad dat het allemaal covers waren.... Dan ziet ge zo mensen kijken van "wtf? da 1 nr van r. kelly?" terwijl ik blijkbaar de enigste was die heeft mee zitten te brullen van begin tot eind.
Het was idd beter in hof ter loo vorig jaar maar dit was toch geweldig niet?
Het gezever, de knuffels, de outfits (jééj binnen een maand de cd met countryshit ^^) , de fouten (ge moet de live cd van hun maar ns beluisteren, op een bloody bar mitsvah :p), en last but not least de covers op zich, er zijn weinig covers die'k mij kan herrineren die kunnen tippen aan dit.
Soit tot zover mijn mening ^^

verder vonnek de zanger van lagwagon wel lollig tijdes optrede van bad religion :D
was fat mike, de zanger van nofx (geen dank)

TimeFtw

Legacy Member
EazY zei:
enkele minpunten:
-mochten wel wat meer bussen naar & van 't station gereden hebben..

Idd, wij hebben 1 bus richting geel gemist, 1 bus reed gewoon door zonder te stoppen omdat hij al vol zat, en bij de derde bus (richting Diest) kon alleen mijn maat instappen, hij is weer afgestapt en we zijn dan maar te voet naar Geel aangezet. Gelukkig heeft een vriendelijke madam ons onderweg opgepikt want we wisten totaal nie hoe ver het was, twas zeker 15 km ofzo naar het station :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan