dr.salt
Legacy Member
lttuvix zei:- HEEEL mooie meisjes ^^
omg snel tevreden ofwa , ik heb alleen schrokken , fatte wijven en 14 jarige kindjes gezien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lttuvix zei:- HEEEL mooie meisjes ^^

wtf?dr.salt zei:omg snel tevreden ofwa , ik heb alleen schrokken , fatte wijven en 14 jarige kindjes gezien![]()




De oude nummers blijve cool , de nieuwe nummers vind ik stuk saaier.




my point exactly-pubers die redelijk ver achteraan staan en dan beginnen rond te springen en dansen.. doe toch ff normaal
lttuvix zei:my point exactly
als ge wilt moshen ga dan naar voor ipv achteraan ff het verpesten voor iedereen waar de mensen gewoon op hun gemak van de muziek willen genieten

:applause: LAL:applause:evil aardappel zei:Mijn minpunt is dat er een german op mijn tent gekakt heeft :/, nog mensen met kak op hun tent?![]()
der was een german die een tent in een wc had gedropped derstrax, toen ik men tent aan het klaarzetten wasevil aardappel zei:Mijn minpunt is dat er een german op mijn tent gekakt heeft :/, nog mensen met kak op hun tent?![]()

. En zoals iemand anders al zei dat de camping te klein was, was idd ook zo jammer genoeg.
. Alleen heb je er blauwe plekken aan over
.uw eerste groezrock?Bouftou zei:Kortom groezrock is zeker een coming back waard. Alleen heb je er blauwe plekken aan over
.
Ligt niet aan u... Ik denk dat dit mijn 6e en laatste Groezrock was. Der is echt teveel volk en ik word te oud (allee, ni dak zo oud ben ma kom)...evil aardappel zei:Ahja trouwens, ligt het aan mij of word het publiek erger met de jaren?
Mensen hebben dus blijkbaar niet door dat me first eerst en vooral een COVERband en een uit de hand gelopen project is van Fat mike en joey cape (lagwagon).lttuvix zei:Me First & The Gimme Gimmes (wel nie voor heel lang aangezien ze echt vreselijk waren)
Me First and the Gimme Gimmes (was zanger zat ofzo?)
), en last but not least de covers op zich, er zijn weinig covers die'k mij kan herrineren die kunnen tippen aan dit.was fat mike, de zanger van nofx (geen dank)verder vonnek de zanger van lagwagon wel lollig tijdes optrede van bad religion![]()
EazY zei:enkele minpunten:
-mochten wel wat meer bussen naar & van 't station gereden hebben..
