Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
kheb 2 7" gekocht , de split van kriegstanz en i shot cyrus , en de boston straight edge demo van righteous jams.

Fix0r

Legacy Member
Ik heb niets gekocht, had te weinig geld daarvoor. Anders zat ik hier nu wel met een trui van raised fist, man wat hebben die mijn weggeblazen.

lammat

Legacy Member
Ik heb iets dom meegemaakt nml:
mijn rugzak was tijdens een optreden volledig opengegaan zonder ik het zelf merkte. Alles wat erin zat eruit gevallen en nooit meer gezien :(.
Er zat in: een cd en poster van bad religion, een stuk of 100 gratis stickers en een fles drank. Gelukkig had ik mijn portefuille en mijn gsm net in mijn broekzak gestoken.

lttuvix

Legacy Member
lammat zei:
Ik heb iets dom meegemaakt nml:
mijn rugzak was tijdens een optreden volledig opengegaan zonder ik het zelf merkte. Alles wat erin zat eruit gevallen en nooit meer gezien :(.
Er zat in: een cd en poster van bad religion, een stuk of 100 gratis stickers en een fles drank. Gelukkig had ik mijn portefuille en mijn gsm net in mijn broekzak gestoken.
das de reden waarom ik geen rugzakken meeneem, zet da in de camping geen kat die da gaat stelen zenne :)

*edit*
ik heb de AF tour t-shirt gekocht

koetjah

Legacy Member
sweater van a wilhelm scream en tshirtje van no use for a name

en btw, vond er nog iemand die fritte ni te ete? :unsure:

Bouftou

Legacy Member
kvond die hotdog's wel nog redelijk lekker imo. En die friete waren idd iets naar de mindere kant tbh. Voor de rest pintjes drinke na elk optrede é :).

Heb ook nog een LP plaat gekocht van Anti-Flag en paar posters meegenomen, helaas kon ik geen tshirts kopen omda die gvd te klein waren xD.

Jayvie

Legacy Member
Ik heb nix gekocht, alleen braadworste naast het terrein (waar ge normaal enkel ijskreem kunt krijge) en die ware verdomme goe. Alleen daarvoor zouk volgend jaar trugkome.

Bouftou

Legacy Member
hmm ik zie volgend jaar wel die eikes op zo'n broodje wel zitten. Khad da gezien als ik zaterdag ochtend van de camping naar't festival ging. Die zagen er zo lekker uit é :p. Spijtig da'k geen geld meer had :(.

Jayvie

Legacy Member
bartreligion zei:
vroeger was het toch beter :p
véél gezelliger en kleiner :)
En hebbe we het dan over dezelfde vroeger? Over de vroeger van minstens 5 jaar gelede toen het nog op de andere plaats was?

Fix0r

Legacy Member
Frieten ware niet zo lekker. De hamburger daarin tegen, alleen spijtig dat hij lauw was door daar al ff te liggen.

evil aardappel

Legacy Member
Jayvie zei:
En hebbe we het dan over dezelfde vroeger? Over de vroeger van minstens 5 jaar gelede toen het nog op de andere plaats was?

Ik ga "nog maar" 3 jaar naar groezrock, maar den eersten keer was het toch wel veel kleiner toen ik ging... .
Jammer dat ik 5 jaar geleden niet mocht van mn ouders (was toen nog maar 14), wou satanic surfers eens zien, heb ze nog steeds niet gezien :(.

snadr

Legacy Member
ik zoek foto's van anti-flag waar ik op sta....het was echt prachtig:D , sta je uit je dak tegaan, en even later sta je met een meisje te zoenen:love: .... -punt was alleen dak der daarna ben kwijtgeraakt, kweet niet wie et was en kheb der ook nie meer gezien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan