Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
Bouftou zei:
Bij Sick of It All dacht ik ff da'k eraan was. Ze zeiden van "we want now a circel pit all over the place". Bon ik loop mee begin te slaan etc.. , valt er dan ene voor mij op de grond, ik val daar dan over. En dan hadde we natuurlijk een domino effect. Uiteindelijk lag er ongeveer 20 man op mij =// . En ik zeg u da dé ni echt zoveel deugd xD.

.


hehe , dan heb ik daar op u gelegen:)

lttuvix

Legacy Member
screwielowie zei:
dus het komt er op neer dat dat allemaal zo bedoeld was?
euhm neen

the highlight of the set being us, blowing a fuse and shutting the whole PA system down, we spun our monitors around and used them as a make shift PA while tito tried to fixed the battered system...
daar bedoelden ze niet bij dat ze het bedoeld hadden, ff vertalen (komt er op neer)

de hoogtepunt van de set was toen er bij ons een zekering sprong en de hele PA system lam legde terwijl wij naar de monitors liepen en er een voorlopige tweede PA van maakte, ging tito het systeem terug proberen te fixen

Ik weet niet of ge erbij waard maar toen dat gebeurde zat de hele publiek mee te zingen, echt iedereen en nadien zaten ze allemaal in het ritme te klappen,
En dat heeft #2 (en wss de rest van de band) een gevoel van appreciatie gegeven. En aangezien AF niet vaak in België speelt is het best tof om hun zo een herrinering te geven vind ik zo persoonlijk (en dat is fijn om te weten dat ik een van de vele was die hun dat gevoel hebben gegeven)

koetjah

Legacy Member
da was inderdaad geweldig toen ze hun eige boxe omkeerde, echt ff kippevel gekrege da moment :niceone:

dr.salt

Legacy Member
koetjah zei:
da was inderdaad geweldig toen ze hun eige boxe omkeerde, echt ff kippevel gekrege da moment :niceone:

ja da was echt zoooooo de max :p , wij ammol meezingen en meeklappen , ineens draaien ze die boxen om :p percies of ze wilden ons belonen :D

lammat

Legacy Member
VinceFeet zei:
Hebt gij dat zelf gefilmd? Met zo'n klein handcameraatje (van HP denk ik?!)? Want indien ja, dan stond ik naast u bij de Murphys! :D

Nee khebet ni zelf gefilmd, kheb het gewoon opgezocht :)
Ik stond vanvoor bij Bad Religion, en bij de Murphys erges op de 6de rij ofzo.

Jellepunk

Legacy Member
VinceFeet zei:
Hebt gij dat zelf gefilmd? Met zo'n klein handcameraatje (van HP denk ik?!)? Want indien ja, dan stond ik naast u bij de Murphys! :D

ik stond ook niet ver van jou dan :)

TimeFtw

Legacy Member
lttuvix zei:
euhm neen


daar bedoelden ze niet bij dat ze het bedoeld hadden, ff vertalen (komt er op neer)

de hoogtepunt van de set was toen er bij ons een zekering sprong en de hele PA system lam legde terwijl wij naar de monitors liepen en er een voorlopige tweede PA van maakte, ging tito het systeem terug proberen te fixen

Ik weet niet of ge erbij waard maar toen dat gebeurde zat de hele publiek mee te zingen, echt iedereen en nadien zaten ze allemaal in het ritme te klappen,
En dat heeft #2 (en wss de rest van de band) een gevoel van appreciatie gegeven. En aangezien AF niet vaak in België speelt is het best tof om hun zo een herrinering te geven vind ik zo persoonlijk (en dat is fijn om te weten dat ik een van de vele was die hun dat gevoel hebben gegeven)
Ja ik was er bij hoor ;) khad het alleen fout begrepen vanuit het engels, bedankt

lttuvix

Legacy Member
Bouftou zei:
Yep *shy*. Maar heb wel al andere festivals achter de rug, maar heb ze nog nooit zo intensief beleefd :D
haha don't be shy
ma de laatste 3 jaar is het altijd even intens geweest hoor, can't wait till next year

altijd tof als er nieuwe mensen de festival leren kennen :)

mandarijn

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ik was in de veronderstelling dat dat gefaket live was.
Fat mike is joods, hij zal wel het een en ander gefixt hebben, trouwens als je de cd gekocht had en je zette die in je pc dan had je het filmpje van het lange laatste nr. (met die zatte nonkel enzo)

dr.salt

Legacy Member
ow ow ow

were losing him !!! ( de thread dus )

wie heeft welke gadgets gekocht ? :)

ik een T-shirt van AF omdak hun optreden zo geweldig vond en ze dat wel verdienden :p
kem die blauwe gekocht waar opstaat , war sucks - lets party

tikketim

Legacy Member
bwa kheb geen t shirts ofzo gekocht
cd's wou ek wel kopen ma twas daar zo donker in die tenten , ik kon alles ni goe zien en ik wou ook ni te veel moeite doen want ik was nogal luij :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan