Jayvie
Legacy Member
Toch niet nee...screwielowie zei:dus het komt er op neer dat dat allemaal zo bedoeld was?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet nee...screwielowie zei:dus het komt er op neer dat dat allemaal zo bedoeld was?
Bouftou zei:Bij Sick of It All dacht ik ff da'k eraan was. Ze zeiden van "we want now a circel pit all over the place". Bon ik loop mee begin te slaan etc.. , valt er dan ene voor mij op de grond, ik val daar dan over. En dan hadde we natuurlijk een domino effect. Uiteindelijk lag er ongeveer 20 man op mij =// . En ik zeg u da dé ni echt zoveel deugd xD.
.

euhm neenscrewielowie zei:dus het komt er op neer dat dat allemaal zo bedoeld was?
daar bedoelden ze niet bij dat ze het bedoeld hadden, ff vertalen (komt er op neer)the highlight of the set being us, blowing a fuse and shutting the whole PA system down, we spun our monitors around and used them as a make shift PA while tito tried to fixed the battered system...
ik denk iedereen welkoetjah zei:da was inderdaad geweldig toen ze hun eige boxe omkeerde, echt ff kippevel gekrege da moment![]()

lammat zei:http://www.youtube.com/results?search=groezrock&search_type=search_videos
hier wat filmpjes, zijn ze al gepost?

koetjah zei:da was inderdaad geweldig toen ze hun eige boxe omkeerde, echt ff kippevel gekrege da moment![]()
, wij ammol meezingen en meeklappen , ineens draaien ze die boxen om
percies of ze wilden ons belonen 
VinceFeet zei:Hebt gij dat zelf gefilmd? Met zo'n klein handcameraatje (van HP denk ik?!)? Want indien ja, dan stond ik naast u bij de Murphys!![]()

VinceFeet zei:Hebt gij dat zelf gefilmd? Met zo'n klein handcameraatje (van HP denk ik?!)? Want indien ja, dan stond ik naast u bij de Murphys!![]()

lttuvix zei:uw eerste groezrock?

Ja ik was er bij hoorlttuvix zei:euhm neen
daar bedoelden ze niet bij dat ze het bedoeld hadden, ff vertalen (komt er op neer)
de hoogtepunt van de set was toen er bij ons een zekering sprong en de hele PA system lam legde terwijl wij naar de monitors liepen en er een voorlopige tweede PA van maakte, ging tito het systeem terug proberen te fixen
Ik weet niet of ge erbij waard maar toen dat gebeurde zat de hele publiek mee te zingen, echt iedereen en nadien zaten ze allemaal in het ritme te klappen,
En dat heeft #2 (en wss de rest van de band) een gevoel van appreciatie gegeven. En aangezien AF niet vaak in België speelt is het best tof om hun zo een herrinering te geven vind ik zo persoonlijk (en dat is fijn om te weten dat ik een van de vele was die hun dat gevoel hebben gegeven)
khad het alleen fout begrepen vanuit het engels, bedankthaha don't be shyBouftou zei:Yep *shy*. Maar heb wel al andere festivals achter de rug, maar heb ze nog nooit zo intensief beleefd![]()

Ik was in de veronderstelling dat dat gefaket live was.mandarijn zei:(ge moet de live cd van hun maar ns beluisteren, op een bloody bar mitsvah)
Fat mike is joods, hij zal wel het een en ander gefixt hebben, trouwens als je de cd gekocht had en je zette die in je pc dan had je het filmpje van het lange laatste nr. (met die zatte nonkel enzo)LoRdOfMaDnEs zei:Ik was in de veronderstelling dat dat gefaket live was.