Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jodeco

Legacy Member
lttuvix zei:
das de reden waarom ik geen rugzakken meeneem, zet da in de camping geen kat die da gaat stelen zenne :)

daarom da er zoveel rugzakken gepikt zijn op de camping...

koetjah

Legacy Member
snadr zei:
ik zoek foto's van anti-flag waar ik op sta....het was echt prachtig:D , sta je uit je dak tegaan, en even later sta je met een meisje te zoenen:love: .... -punt was alleen dak der daarna ben kwijtgeraakt, kweet niet wie et was en kheb der ook nie meer gezien
haha festival-romance :p

snadr

Legacy Member
evil aardappel zei:
Wow, zonder iets te zeggen?

jah:P, ze stond egt ineens naast me, pakte men hand vast, daarna kwam ze voor me staan, armen om der heen, enne, van anti-flag genoten, ik ben der daarna in de drukte kwijtgeraakt, toen het klaar was

Fix0r

Legacy Member
snadr zei:
ik zoek foto's van anti-flag waar ik op sta....het was echt prachtig:D , sta je uit je dak tegaan, en even later sta je met een meisje te zoenen:love: .... -punt was alleen dak der daarna ben kwijtgeraakt, kweet niet wie et was en kheb der ook nie meer gezien
Jij hebt geluk dan. Onze buren waren emo-meisjes (hoewel ze er niet zo uitzagen). Maar ze waren alleen voor een goede babbel te vinden. En een ervan zei zelfs tege mij :"ja dit is ni echt mijn stijl van muziek".

B[ueMuSe

Legacy Member
Even alle bands die ik zag overlopen, de uitgebreidere review komt in het jim and eddy's groezrock report zoals elk jaar.

Say Anything: Goeie opener! Ik vond het zeker niet slecht, in het begin van de set bijna geen volk, naar het einde toe was de tent al mooi gevuld. Waarschijnlijk in een zaal en beter geluid best een vette band, op dat grote podium echter een beetje mak.

Aiden: kutband

Silverstein: Ola paola, wawasmedadiere! Live een uiterst goeie emoband! Veel minder hard dan ik me op cd wel herinner maar alles iets verfijnder en lagere zang. Iets minder screams ook precies, ik geloofde eerst niet dat Silverstein - een van die nieuwe "screamo" iconen tegenwoordig - voor mij stonden. Maar een verdomd goeie set hoor!

Underoath: Niet al te denderende show, slecht geluid, niets dat bleef plakken.

Goldfinger: Nah, geen goeie show, slecht geluid, en ik had er zo veel meer van verwacht van the allmighty goldfinger.

Thrice: Duidelijk de nieuwe hype, overal thrice shirts op de weide, alhoewel me dat redelijk koud laat. Deze band gaat diep in muziek en kon het eerder voorlopig altijd live waarmaken. Echter op groezrock hadden ze een shitload een technische problemen waardoor ze een halfuur vertraging opliepen. Gevolg: een korte set van maar 6 nummers. Een beetje een bummer daar dit de enige band was die ik echt moest zien. De 6 nummers waren kort en vooral hard. Wie ze voor het eerst zag echter, ga ze toch maar es in een zaal checken, ze gaan vast meer bijblijven dan deze show!

Taking back sunday: Zucht, ik had niets verwacht, het scheelde niet veel of ik had het gewoon geskipped want ik was moe. Echter had Steve LIR me gezegd dat het misschien wel es de moeite kon zijn dus ik bleef kijken.
Show was strak, nieuwe nummers iets harder en catchier in de positieve manier. De oude extreem strak en allemaal met volle overgave gegeven. Ik vreesde voor een overdreven myspace look, echter geen tatoes te merken, gewone kapsels en buiten de prince-moves van Adam viel het allemaal best mee buiten pure livepower. Ik was onder de indruk!

The Banner: Goh, goed om wakker te worden, niet meer dan dat.

A wilhelm Scream: Iedereen was precies zo onder de indruk. Mja, kvond het niet slecht maar de kick die strike anywhere me vorig jaar gaf kon deze band me echt niet bezorgen. Ik keek ook teveel uit naar...

The spirit that guides us: Heel erg benieuwd naar de nieuwe nummers die ze hebben stond ik een beetje psyched voor deze band. Ze hebben echter alle verwachten redelijk waargemaakt. Ook komen ze meer over in een zaal en had ik een nog beter gevoel over de Catus-show. De DepecheMode cover vond ik echter niet geslaagd.

The maple room: Beste show die ik van hen zag maar ik blijf het niet snappen wat er speciaal aan is.

Himsa: Fucking metal, grappige band ook overigens, fijne mopjes, vette solo's, enzoverder. Coole show, ontdekking van de dag.

Death by stereo: echt niet overtuigd

Comeback Kid: Die dan weer wel, nieuwe zanger is echt fucking zot! Goeie songs, ambiance, zotkomerij!

Less than jake: De tel kwijt hoeveel keer ik ze reeds zag, minste keer van ze allemaal. Nieuwe nummer is brol, de oude hitjes stonden er echt weer maar daar waren er precies niet zo heel veel van.

Sick of it all: Goh, nostalgie! nieuwe nummers waren precies ook dat niet... 20 jaar al, en in die 20 jaar ze vast ook al 10maal gezien. Dit was echter zeker hun slechtste show niet daarvan! "To destroy the emo-scene without using violance, just walk up to them and say ' Talk to the fuckin girl allready!'" super.

Me first: Weer slachtoffer van het te veel verwachten. Slechte show, vals, duizend fouten, maar vette ambiance. Ik wil het ze eigenlijk best vergeven

Bart Religion

Legacy Member
Jayvie zei:
En hebbe we het dan over dezelfde vroeger? Over de vroeger van minstens 5 jaar gelede toen het nog op de andere plaats was?

ja. dat het op een andere plaats weet ik niet meer. toch ook in Gestel?
kweet wel nog dat vroeger aan de ingang van de camping zo één kerel op zn gemak zat en dat er niks werd gecontroleerd enzo.
En het was ook veel goedkoper, 500 - 600 fr ofzo? en toch ook grote namen gezien, gewoon wat minder kwantiteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan