Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krawler

Legacy Member
Wie gaat er?en welke groepen wil je zeker zien?

ik al zeker : Silverstein,Underoath,aiden en death by stereo

Jellepunk

Legacy Member
MAINSTAGE
===============================================
12:15 12:50 Peter Pan Speedrock
15:25 16:10 Anti-Flag
17:45 18:35 Less Than Jake
19:00 20:00 Sick Of It All
20:30 21:30 Me First and The Gimme Gimmes
22:00 23:00 Dropkick Murphys
23:30 00:30 Bad Religion

op b2b moet ik niets zien, misschien all out of war, maar dat is tijdens DKM denk ik, dusja...

krawler

Legacy Member
Ik denk wel da het goe wordt ma vorig jaar was het een betere line up ma toen kon ik nie :(

Jellepunk

Legacy Member
krawler zei:
Ik denk wel da het goe wordt ma vorig jaar was het een betere line up ma toen kon ik nie :(
kvind het dit jaar wel wat beter, vorig jaar was 1ste jaar dat ik ging en kvond het al zo cool, maar er waren maar 3 groepen die ik wilde zien

Alcoholic Punk

Legacy Member
11.00 u. 11.30 u. : The Banner
11.55 u. 12.25 u. : The Spirit That Guides Us

15.00 u. 15.40 u. : Bold

17.20 u. 18.05 u. : Raised Fist
18.35 u. 19.20 u. : Comeback Kid

21.30 u. 22.20 u. : All Out War
23.00 u. 23.50 u. : Path Of Resistance

12.15 u. 12.50 u. : Peter Pan Speedsrock
13.10 u. 13.50 u. : The Lawrence Arms
14.15 u. 15.00 u. : Death By Stereo

19.00 u. 20.00 u. : Sick Of It All
20.30 u. 21.30 u. : Me First & The Gimme Gimmes
22.00 u. 23.00 u. : Dropkick Murphys
23.30 u. 00.30 u. : Bad Religion

zouk wille zien zal wel ni allemaal gaan maarkom

Bart Religion

Legacy Member
Taking Back Sunday & Thrice op dag 1
Bad Religion, Sick Of It All, Bold op dag 2 eventueel ook nog Raised Fist, Comeback Kid, Death By Stereo en The Path

deyoeri

Legacy Member
Kan jammer genoeg niet gaan, want wou bad religion wel is zien en born from pain kwam ook naar wat ik gehoord heb

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik heb daarstraks mijn ticket gekocht.
Groepen die ik zeker ga zien, al dan niet een stuk of volledig:

12:15 12:50 Peter Pan Speedrock
12:50 13:25 Officer Jones and his patrol car problems
13:50 14:30 The Maple Room
14:15 15:00 Death By Stereo
15:00 15:40 Bold
15:25 16:10 Anti-Flag
17:20 18:05 Raised Fist
17:45 18:35 Less Than Jake
19:00 20:00 Sick Of It All
20:00 20:45 Born From Pain
20:30 21:30 Me First and The Gimme Gimmes
21:30 22:20 All Out War
22:00 23:00 Dropkick Murphys
23:30 00:30 Bad Religion

Voor alle last.fm-ers, je kan nog steeds de groezrock 2006 group joinen. ;)
http://www.last.fm/group/Groezrock+2006

Fix0r

Legacy Member
Ik ben van de partij!

14:15 15:00 Death By Stereo
15:25 16:10 Anti-Flag
17:20 18:05 Raised Fist
19:00 20:00 Sick Of It All
20:00 20:45 Born From Pain
21:30 22:20 All Out War
18.35 19.20 Comeback Kid

En hier en daar nog is wat groepjesmeepikken.

Mayh3M

Legacy Member
Aanwezig

b2b
15.00 u. 15.40 u. : Bold
16.10 u. 16.50 u. : Himsa (misschien)
17.20 u. 18.05 u. : Raised Fist
18.35 u. 19.20 u. : Comeback Kid
20.00 u. 20.45 u. : Born From Pain
21.30 u. 22.20 u. : All Out War
23.00 u. 23.50 u. : Path Of Resistance

main
19.00 u. 20.00 u. : Sick Of It All
22.00 u. 23.00 u. : Dropkick Murphys
23.30 u. 00.30 u. : Bad Religion

Zal zoiets worden.

Skeletonlord

Legacy Member
Aanwezig

eerste jaar Groezrock,vorig jaar ook wille gaan maar er kwam iets tussen.
Kgaan zeker voor mijn all time favourite : death by stereo
maar natuurlijk ook : Sick of it all,Anti Flag,Maple Room,Bad Religion etc

Het wordt allesinds eens feest :woohoo:

maar remember : "If anybody falls down,you pick him up !" :naughty:

Jayvie

Legacy Member
Is alweer mijn 6e keer denk ik zo, en ook dit jaar groot feest.
Anti-Flag, Bad Religion, All Out War, Less Than Jake, Raised Fist, Death By Stereo, Comeback Kid, Path of Resistance, Bold, Himsa, Born From Pain, Peter Pan Speedrock, etc... Sick Of It All en Dropkick Murphys ondertussen wel meer dan beu gezien eigelijk...

Crashtestdummy

Legacy Member
wanneer en waar isda? wnat peter pan willek zeker noggis terugzien zenne

tikketim

Legacy Member
bwa ik heb de dropkick murphys nog nooit live gezien en ik ben eerlijk gezegd er wel benieuwd naar :)

lttuvix

Legacy Member
count me in ^^

ticket ligt al klaar, groezrock is tbh een zalige festivalletje (en het ijs die ge tegenover da klein cafeke kunt kopen waar ge nadien naar die koddige beestekes kunt kijken is PWNAGE :D)

ik hoop gewoon niet dat het is zoals vorig jaar dat ze niemand voor een uur (of hoe lang was het?) van de weide mochten laten afgaan (wat wel voor hilarische momenten zorgde :p)

EazY

Legacy Member
15:25 16:10 Anti-Flag
16:35 17:20 No Use For A Name
17:20 18:05 Raised Fist
19:00 20:00 Sick Of It All
20:30 21:30 Me First and The Gimme Gimmes
22:00 23:00 Dropkick Murphys
23:30 00:30 Bad Religion

zalige affiche trouwens :) jammer dat ik comeback kid moet laten voor SOIA
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan