Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, das persoonlijke smaak ehdr.salt zei:ik ga voor de meer commerciele dingen
no use - Anti-falg - SOIA - dropkick Murphy's ...

mudvAyne zei:Mja, das persoonlijke smaak eh
Dropkick Murphy's waren wel slecht op pukkelpop vorig jaar tbh
ad:Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oOdr.salt zei:vind het wel spijtig dat het meer en meer commercialised word , en zeker dat hele tweedaagse gezever vind ik niet nodig , plus de prijzen zijn weer eens gestegenad:
benieuwd hoeveel een pintje en een pita weer gaat kosten![]()
mudvAyne zei:Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oO
Alleen Goldfinger VALT mee, ma die heb al gezien, nix speciaal
.Sinister. zei:Ik zal er dit jaar voor mijn eerste keer bij zijn!
You won't regret it :applause:.Sinister. zei:Ik zal er dit jaar voor mijn eerste keer bij zijn!
dr.salt zei:vandaar dak ook alleen zaterdag gaan![]()
hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt
nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag![]()
brrrrrrrr , the horror
Jellepunk zei:breng ze niet op ideeën
mudvAyne zei:NUFAN had ook nog wel bij die eerste dag gemogen
Fucking boys band with "attidude" haha fags![]()
