Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lammat

Legacy Member
ik ga 100% zeker naar groezrock.
Vooral dan voor Bad Religion en Me first And The Gimme Gimmes.

mudvAyne

Legacy Member
Ook zkr aanwezig ^^
Kga daar integen wel veel in de b2b zitten :D
Comeback Kid & Raised Fist zkr zien <3 & Sick Of It All nzo duh ^^

dr.salt

Legacy Member
ik ga voor de meer commerciele dingen :)

no use - Anti-falg - SOIA - dropkick Murphy's ...

mudvAyne

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ga voor de meer commerciele dingen :)

no use - Anti-falg - SOIA - dropkick Murphy's ...
Mja, das persoonlijke smaak eh ;)
Dropkick Murphy's waren wel slecht op pukkelpop vorig jaar tbh

vegetto

Legacy Member
ik heb mijn ticket ook al:
deze wil ik zeker zien:

13.10 u. 13.50 u. : The Lawrence Arms
15.25 u. 16.10 u. : Anti-Flag
16.35 u. 17.20 u. : No Use For A Name
17.45 u. 18.35 u. : Less Than Jake
18.35 u. 19.20 u. : Comeback Kid
20.30 u. 21.30 u. : Me First & The Gimme Gimmes
22.00 u. 23.00 u. : Dropkick Murphys
23.30 u. 00.30 u. : Bad Religion

dr.salt

Legacy Member
mudvAyne zei:
Mja, das persoonlijke smaak eh ;)
Dropkick Murphy's waren wel slecht op pukkelpop vorig jaar tbh

mja kheb ze nog nooit live gezien , alleen die live cd gehoord maar da klonk wel als een feesje :)

me had gehoopt op B4B comeback of NFAA maar spijtig genoeg :sad:

VinceFeet

Legacy Member
Ik zal er, net zoals vorig jaar, ook deze keer bij zijn!
Véél van de namen heb ik al gezien maar hey, het blijft een feestje!

dr.salt

Legacy Member
vind het wel spijtig dat het meer en meer commercialised word , en zeker dat hele tweedaagse gezever vind ik niet nodig , plus de prijzen zijn weer eens gestegen :sad:

benieuwd hoeveel een pintje en een pita weer gaat kosten :(

mudvAyne

Legacy Member
dr.salt zei:
vind het wel spijtig dat het meer en meer commercialised word , en zeker dat hele tweedaagse gezever vind ik niet nodig , plus de prijzen zijn weer eens gestegen :sad:

benieuwd hoeveel een pintje en een pita weer gaat kosten :(
Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oO
Alleen Goldfinger VALT mee, ma die heb al gezien, nix speciaal

dr.salt

Legacy Member
mudvAyne zei:
Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oO
Alleen Goldfinger VALT mee, ma die heb al gezien, nix speciaal

vandaar dak ook alleen zaterdag gaan :p

hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt

nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag :eek:

brrrrrrrr , the horror

Da Turtle

Legacy Member
ik ga alleen de vrijdag
Silverstein
Thrice
Taking Back Sunday
:music:

Jellepunk

Legacy Member
dr.salt zei:
vandaar dak ook alleen zaterdag gaan :p

hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt

nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag :eek:

brrrrrrrr , the horror

breng ze niet op ideeën

mudvAyne

Legacy Member
NUFAN had ook nog wel bij die eerste dag gemogen :p
Fucking boys band with "attidude" haha fags :p

dr.salt

Legacy Member
mudvAyne zei:
NUFAN had ook nog wel bij die eerste dag gemogen :p
Fucking boys band with "attidude" haha fags :p

haha k das wel waar maar zebben e paar leuke meezingerkes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan