Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mudvAyne zei:Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oO
Alleen Goldfinger VALT mee, ma die heb al gezien, nix speciaal
Als gij Taking Back Sunday goed vindbartreligion zei:lol
Taking Back Sunday & Thrice zijn beide lichtjes geweldig
:ironic: 

bartreligion zei:lol
Taking Back Sunday & Thrice zijn beide lichtjes geweldig

Ik ga gewoon lekker beide dagen, ik heb wel zin in een leuk festivalsfeertje.dr.salt zei:vandaar dak ook alleen zaterdag gaan![]()
hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt
nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag![]()
brrrrrrrr , the horror
dr.salt zei:GIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJ ga zeker naar bad religion kijken![]()
kgon zien offek een tshirtje kan scoore me da kruis op want da vinnek toch wel een pak de max![]()

Same B)LoRdOfMaDnEs zei:Ik ga gewoon lekker beide dagen, ik heb wel zin in een leuk festivalsfeertje.

That is the plan my manLoRdOfMaDnEs zei:Jaat. Eerste dag lekker kalm aan doen, misschien een pogotje wagen tijdens goldfinger en voor de rest wat zuipen. Zaterdag ga ik doodgaan. :|

LoRdOfMaDnEs zei:Jaat. Eerste dag lekker kalm aan doen, misschien een pogotje wagen tijdens goldfinger en voor de rest wat zuipen. Zaterdag ga ik doodgaan. :|
ik weet gewoon da gij der zo ene zijt
, me krullekeshaar en al wrschnlk
, en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen

1 Punt wil ik zeggen, lom is kaal.dr.salt zei:daar krijg ik het van he , langharige vetzakken die volbezweet mij aanrakenik weet gewoon da gij der zo ene zijt
, me krullekeshaar en al wrschnlk
, en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen
![]()
doen we pogo duel ofzo me de manne van telenet , zou phat zijn![]()
Fix0r zei:1 Punt wil ik zeggen, lom is kaal.
dr.salt zei:damn da sla tegen
en die hee nooit zo'n haar gehad ?
Ik heb echt geen schrik in de pit hoor. Ik heb al vrij veel optredens gedaan kan ik toch wel zeggen en zo goed als altijd gemoshed of gepogoed, en er zitten altijd mannen tussen die groter zijn dan mij, maar what the fuck zou dat uitmaken. Ik ben rond de 1m85 trouwens, wat in vergelijking met jou dus niet zo groot is maar wat nog steeds niet klein is.dr.salt zei:daar krijg ik het van he , langharige vetzakken die volbezweet mij aanrakenik weet gewoon da gij der zo ene zijt
, me krullekeshaar en al wrschnlk
, en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen
![]()
doen we pogo duel ofzo me de manne van telenet , zou phat zijn![]()