Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

evil aardappel

Legacy Member
Me First And The Gimme Gimmes, heb ze nog nooit gezien :), en LTJ ga ik ook naar toe... mss No Use ook. De rest vanachter wa bekijken, ik zie nog wel.
Ziet er anders wel vetjes uit.

Bart Religion

Legacy Member
mudvAyne zei:
Idd, & wa voor een extra dag, geef nu toe die eerste dag oO
Alleen Goldfinger VALT mee, ma die heb al gezien, nix speciaal

lol

Taking Back Sunday & Thrice zijn beide lichtjes geweldig

mudvAyne

Legacy Member
bartreligion zei:
lol

Taking Back Sunday & Thrice zijn beide lichtjes geweldig
Als gij Taking Back Sunday goed vind :eek: :ironic:
Maarja ieder z'n smaak :)
Ma ik vind da faggy muziek srry :)

dr.salt

Legacy Member
bartreligion zei:
lol

Taking Back Sunday & Thrice zijn beide lichtjes geweldig

GIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJ ga zeker naar bad religion kijken :p

kgon zien offek een tshirtje kan scoore me da kruis op want da vinnek toch wel een pak de max :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
dr.salt zei:
vandaar dak ook alleen zaterdag gaan :p

hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt

nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag :eek:

brrrrrrrr , the horror
Ik ga gewoon lekker beide dagen, ik heb wel zin in een leuk festivalsfeertje.

Bart Religion

Legacy Member
dr.salt zei:
GIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJ ga zeker naar bad religion kijken :p

kgon zien offek een tshirtje kan scoore me da kruis op want da vinnek toch wel een pak de max :p


tzal wel :)

hehe, kheb net zo'n t-shirt aan.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Jaat. Eerste dag lekker kalm aan doen, misschien een pogotje wagen tijdens goldfinger en voor de rest wat zuipen. Zaterdag ga ik doodgaan. :|

Bad Religion

Legacy Member
thrice, silverstein, underoath is imo goed ... vooral al hun vorige albums waren zeker te pruimen =)

mudvAyne

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Jaat. Eerste dag lekker kalm aan doen, misschien een pogotje wagen tijdens goldfinger en voor de rest wat zuipen. Zaterdag ga ik doodgaan. :|
That is the plan my man :cool:

dr.salt

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Jaat. Eerste dag lekker kalm aan doen, misschien een pogotje wagen tijdens goldfinger en voor de rest wat zuipen. Zaterdag ga ik doodgaan. :|

daar krijg ik het van he , langharige vetzakken die volbezweet mij aanraken :p ik weet gewoon da gij der zo ene zijt :p , me krullekeshaar en al wrschnlk :p , en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen :D

doen we pogo duel ofzo me de manne van telenet , zou phat zijn :p

Fix0r

Legacy Member
dr.salt zei:
daar krijg ik het van he , langharige vetzakken die volbezweet mij aanraken :p ik weet gewoon da gij der zo ene zijt :p , me krullekeshaar en al wrschnlk :p , en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen :D

doen we pogo duel ofzo me de manne van telenet , zou phat zijn :p
1 Punt wil ik zeggen, lom is kaal.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
dr.salt zei:
daar krijg ik het van he , langharige vetzakken die volbezweet mij aanraken :p ik weet gewoon da gij der zo ene zijt :p , me krullekeshaar en al wrschnlk :p , en alsde dan i nde pogo zit en ge placeert zo is nen duw trug ( kzen dan ongeveer 2 meter en redelijk struis ) dan ist wenen :D

doen we pogo duel ofzo me de manne van telenet , zou phat zijn :p
Ik heb echt geen schrik in de pit hoor. Ik heb al vrij veel optredens gedaan kan ik toch wel zeggen en zo goed als altijd gemoshed of gepogoed, en er zitten altijd mannen tussen die groter zijn dan mij, maar what the fuck zou dat uitmaken. Ik ben rond de 1m85 trouwens, wat in vergelijking met jou dus niet zo groot is maar wat nog steeds niet klein is.

Ik ben die lelijke kale die op elke foto staat.
http://users.pandora.be/lordofmadnes/pics/

dr.salt

Legacy Member
aj aj aj , arré kzen beniefd offek u gon zien :p


btw , net men tickets gaan halen

-" goeiendag ik kom mijn tickets afhalen op naam van ... "
-" ja , 2 tickets , groezrock, 83€ alsjeblief "
-" :oink: "

ookal wistek de prijs tblijft toch verschieten :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
In de Fat-Kat in Antwerpen had je daar maar 82€ voor betaald. :]

mudvAyne

Legacy Member
Als we de Lom zien dan gaan we er iets tegen zeggen ! :D
Upload allemaal een foto fzo :p kunnen we een meeting doen ahha ^^ :D

moi

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Je mag sowieso iets zeggen tegen mij, ik bijt niet. Vorig jaar op pukkelpop hadden een stuk of 20 mensen van hier op het forum mij gezien, maar niemand heeft iets gezegd. :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan