Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Je mag sowieso iets zeggen tegen mij, ik bijt niet. Vorig jaar op pukkelpop hadden een stuk of 20 mensen van hier op het forum mij gezien, maar niemand heeft iets gezegd. :/

ok akka zien dan ganek luidkeels roepen , LORD OF MADNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ :p

ik zal rondlopen met groene trui met witte strepen - korte broek - bompaklakske en witte kouse ( dat valt nog te bezien , ze kunnen ook zwart met purper bollekes zijn )

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Lol, heel je outfit al uitgedacht. :]
Ik hoogstwaarschijnlijk jeansbroek (of korte groene broek of kilt, dat valt nog te bezien), zwart bandshirt, bompaklak of fidel castro klak.

:edit: Je mag ook Ilja roepen.

Fix0r

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Je mag sowieso iets zeggen tegen mij, ik bijt niet. Vorig jaar op pukkelpop hadden een stuk of 20 mensen van hier op het forum mij gezien, maar niemand heeft iets gezegd. :/
Ik zou jou eigenlijk ook is goeiendag moeten zeggen. Als ik u op groez zien zal ik mij is voorstellen of op een ander feestje.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Fix0r zei:
Ik zou jou eigenlijk ook is goeiendag moeten zeggen. Als ik u op groez zien zal ik mij is voorstellen of op een ander feestje.
Goed want ik weet eigenlijk niet goed hoe je er uit ziet, maar volgens mij heb je hetzelfde terror shirt als mij (dat met die hoody kerel waar op zijn vuisten hard core staat), zoja, dan heb ik je al eens gezien in Merksem. :p (De dag na het optreden was dat zelfs dat ik daar iemand mee zag lopen. :sop: )

dr.salt

Legacy Member
en toch ga ik LOM roepen :p

ik hoop een tshirt van bad religion met het kruis te vinden , if not koop ik me wel iets ander :p

en ja kem men kleren al uitgezocht :p , tgaat normaliter goei weer worden dien dag vandaar :)

het enige wat ik wel mis is een soort van vestiaire ofzo , want den helen tijd met uwe rugzak rondlopen =/= plezant

Fix0r

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Goed want ik weet eigenlijk niet goed hoe je er uit ziet, maar volgens mij heb je hetzelfde terror shirt als mij (dat met die hoody kerel waar op zijn vuisten hard core staat), zoja, dan heb ik je al eens gezien in Merksem. :p (De dag na het optreden was dat zelfs dat ik daar iemand mee zag lopen. :sop: )
Jep ik heb dat t-shirt!

vegetto

Legacy Member
dr.salt zei:
vandaar dak ook alleen zaterdag gaan :p

hun werchter-allures beginnen een beetje mijn strot uit te komen , hopelijk zullen ze merken aan het aantal verkochte tickets voor vrijdag dat niemand dit pikt

nuja , al goed dat ze de echte headliners niet gesprijd hebben , stel je voor , AF - NUFAN & BR op vrijdag en de rest op zaterdag :eek:

brrrrrrrr , the horror

euhm de vrijdag is al bekans uitverkocht ;)

ExitMusic

Legacy Member
ik ga ook.

moshen .. :ironic: laat maar. snap de fun er niet van maar kom. beetje duwen mss, ok. (dat noemen ze pogo zeker of whatever)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
sir oinksalot zei:
net zoals 3/4 van de mensen die naar hardcore luisteren denk ik
Niks van, als je mensen met een Terror shirt ziet dan is het met die adelaar op.

Fix0r

Legacy Member
sir oinksalot zei:
net zoals 3/4 van de mensen die naar hardcore luisteren denk ik
Ik denk dat je meer een trui van lowest of the low ziet dan mijn t-shirt ;). En wat maakt dat uit?

FeXs

Legacy Member
Weet Er trouwens iemans wie er voor comeback kid gaat zingen op groez???

Bart Religion

Legacy Member
De gitarist van Comeback Kid (die ook zanger is van Figure Four)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan