dr.salt
Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:Je mag sowieso iets zeggen tegen mij, ik bijt niet. Vorig jaar op pukkelpop hadden een stuk of 20 mensen van hier op het forum mij gezien, maar niemand heeft iets gezegd. :/
ok akka zien dan ganek luidkeels roepen , LORD OF MADNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ
ik zal rondlopen met groene trui met witte strepen - korte broek - bompaklakske en witte kouse ( dat valt nog te bezien , ze kunnen ook zwart met purper bollekes zijn )

.
)