Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tikketim

Legacy Member
rompompom ik heb een probleempje

ik heb voor groezrock een ticket voor vrijdag en zaterdag nu is het probleem dat ik vrijdag niet kan komen , is er hier iemand in de buurt van westerlo die een ticket heeft voor zaterdag en dat zou willen omwisselen met een ticket voor vrijdag en zaterdag + het prijsverschil natuurlijk :)

TimeFtw

Legacy Member
Zouden er veel mensen zijn die zaterdagochtend vanuit het station van Geel de bus nemen? Ik heb niet echt veel ervaring met bussen ( zo goed als geen eigenlijk) en op zaterdagochtend moet ik daar alleen zien te raken van uit Ronse. (de dag erna kom ik met vrienden terug dus dat zal geen probleem zijn)

dr.salt

Legacy Member
screwielowie zei:
Zouden er veel mensen zijn die zaterdagochtend vanuit het station van Geel de bus nemen? Ik heb niet echt veel ervaring met bussen ( zo goed als geen eigenlijk) en op zaterdagochtend moet ik daar alleen zien te raken van uit Ronse. (de dag erna kom ik met vrienden terug dus dat zal geen probleem zijn)

altijd vollen bak :)

ge ziet de groezrockers al op den trein zitten ;)

mandarijn

Legacy Member
dr.salt zei:
altijd vollen bak :)

ge ziet de groezrockers al op den trein zitten ;)

zoals ik al zei...
de bandshirts volgen...
als ge in de buurt van een concertzaal zijt ooit, hetzelfde doen ;)

ExitMusic

Legacy Member
ik neem de trein de zaterdga vanuit de central en ben daar 50 min later in geel, dan ga ik daar die bussen wel vinden zal wel aangeduid staan.

mijn maten gaan eerder door, k moet nog naar een info dag ..

lttuvix

Legacy Member
ik vertrek vrijdagmorgen ik zie daar zo naar uit he

da gaat een

echt wel

echt wel

FEESJE WORDEN :p

ExitMusic

Legacy Member
2 vraagskes:

1) Hoelang duurt de busrit vanuit geel ongeveer?
2) De bussen rijden toch nog rond 13u-14u ?? Ik kan niet vroeger komen..

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
grungywout zei:
Ik ben enorm blut dus zal er dit jaar niet bij zijn :(

Kheb me men laatste geld een combiticket gekocht :p

Nu nog wa geld van men ouders lenen vo ginder rond te kome :woohoo:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
lttuvix zei:
ik vertrek vrijdagmorgen ik zie daar zo naar uit he

da gaat een

echt wel

echt wel

FEESJE WORDEN :p
Zeker weten!

Jammer dat ik moet wachten tot mijn maten thuis zijn van school om te vertrekken. :angry:
Zolang ik maar op tijd ben voor Goldfinger.

Bad Religion

Legacy Member
combi tickets zijn uitverkocht, maar een vriend van me zei dat vrijdag ook al uitverkocht is ... ik hoop van niet =(

hebben jullie enig idee of info waar ik dat kan vinden ?

Mayh3M

Legacy Member
Mailtje naar de organisatie.
Slim om zo lang te wachten met een ticket te kopen :)

john de non

Legacy Member
Het is toch de allereerste keer dat het uitverkocht is denk ik. Vorige jaren kocht ik mijn ticket nog op het festival zelf.

TimeFtw

Legacy Member
dr.salt zei:
altijd vollen bak :)

ge ziet de groezrockers al op den trein zitten ;)
ha ok :)
Khoop dat ik er al zie op de trein vanuit gent, dan hoef ik ze allemaal de hele tijd te volgen :)
Tis dat ik nog maar 16 jaar ben, en kzie het eigenlijk niet volledig zitten ( de treinreis ;) )

tikketim

Legacy Member
john de non zei:
Het is toch de allereerste keer dat het uitverkocht is denk ik. Vorige jaren kocht ik mijn ticket nog op het festival zelf.

dan hebde geluk gehad want achter mij stond nen kerel van de UK ergens die geen ticket had en hij kon er ook geen meer kopen aan de kassa :)

(vorig jaar eh :) )

mandarijn

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Zeker weten!

Jammer dat ik moet wachten tot mijn maten thuis zijn van school om te vertrekken. :angry:
Zolang ik maar op tijd ben voor Goldfinger.
kwart na 9 is toch nog haalbaar voor u nee?

Skeletonlord

Legacy Member
Gatver,als ik pas van 5u kan vertrekke zitte we weer super op de camping ='(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan