Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
oooeeeeh , en anti-flag komt morgen ;)

ik ga der wrschnlk zelfs nie naar zien , die band is totaal overroepen :p

Cryp

Legacy Member
Ik zit er ook ni :( eel jmmr
Ma 13 mei bergrock :)

hmm anti-flag vink eig maar nix
Heb ze 1 keer gezien en vond ze eig ni echt de moeite
Gelukkig speelde Good Clean Fun en die was wel zalig

dr.salt

Legacy Member
tikketim zei:
kvonnet ni zo goe , vorig jaar was beter :x


zwaaaaaaaaaaaaaaansde gij na een PAK !!!!!

fantastisch was het gewoon dit jaar !

Anti-flag en No use wisten mij enorm te verassen , dat zijn gewoon echte live groepen , fantastisch !
Comebackkid was gewoon slecht , maar sick maakte veel goed :p
me first vond ik ook tegenzitten maar dan was daar weer de dropkicks die schitterend speelden :p
en ja bad religion needs no explanation zekere :p , alleen , het geluid was reteslecht , bij anti-flag bv viel het geluid volledig uit en bij bad religion kwamen de gitaren helemaal niet door :(. beetje onprofessioneel maar kom , ik vond het geslaagd :)

tikketim

Legacy Member
natuurlijk meen ik da , ik vond het vorig jaar beter , wss omdat het wat kleiner was toen :)

bad religion heb ek ni gezien , die had ek op pp al gezien en kvond het ma niks
dropkick murphys waren wel goed
voor de rest was born from pain , bold , etc ook heel goe en voor de rest kna niks mij langer dan een kwartierke voor het podium houden :s

geef mij ma terug flogging molly , maroon en hatebreed etc ... :p

tikketim

Legacy Member
ist btw iemand opgevallen dat 't rode kruis veeeele meer werk heeft gehad dan op andere festivals ? :p

dr.salt

Legacy Member
tikketim zei:
ist btw iemand opgevallen dat 't rode kruis veeeele meer werk heeft gehad dan op andere festivals ? :p

bwa, kheb een paar mensen me een bebloed bakkens gezien , 2 gasten die zowa lagen te liggen , kwamen ze met een brancard , bleken die gasten toch nisk te hebben :ironic: .

Ik heb btw bloed van iemand op mijn broek plakken :love: a sign of perfection :p

ik vond vorig jaar toch veel zwakker hoor

en enige echte stoorpunt ====> moffen en hollanders :angry: , in grote getale

tikketim

Legacy Member
kheb een kwartierke aan den ehbo op iemand staan wachten en in die 15 minuten tijd 7 mensen zien binnen brengen :p

koetjah

Legacy Member
silverstein was goe live, en goldfinger was ook de max,
verder zijn wilhelm scream en less than jake ook wel het vermelde waard voor de zaterdag :applause:

Bart Religion

Legacy Member
Bad Religion & Sick Of It All waren super. al heb ik van beide bands al betere optredens gezien. Bad Religion speelt altijd beter in een zaal. De vorige keer in de AB was geniaal.
Raised Fist was goed.
Comeback Kid & Bold waren ok al had ik meer verwacht vooral van Bold.
Dropkicks Murphys boeide totaal niet.

lttuvix

Legacy Member
back from groezrock (vrijdag+zaterdag)
bands die ik gezien heb waren

Say Anything
Aiden
Silverstein
Goldfinger
Thrice (wel maar een stukske)
(en idd Taking Back Sunday niet gezien ma da was omdat de sfeer op de camping en in onze tent te goed was op da moment :D)

Latterman
A Wilhelm Scream
The Lawrence Arms
Death By Stereo
Anti-Flag
No Use For A Name
Me First & The Gimme Gimmes (wel nie voor heel lang aangezien ze echt vreselijk waren)
Dropkick Murphys
Bad Religion

de beste bands waren imo
Anti-flag (wat een energie) en Bad religion (aangezien ik zoveel slechts heb gehoord op pukkelpop had ik het zoooooooveel erger verwacht), The Lawrence Arms (ik kende ze eigenlijk niet goed en ze hadden me echt heeel aangenaam verrast)

de slechtse was imo
Me First and the Gimme Gimmes (was zanger zat ofzo?)
dropkick murphys (echt meer van verwacht)


positieve dingen :

- bands
- sfeer (al die duitsers op de camping :D)
- AF tour t-shirt kunnen kopen \o/
- prijzen zijn als gewoonlijk op groezrock zeer acceptabel
- er werd voor de verandering niet op men tent gepist (denk ik) of gekotst (denk ik/hoop ik)
- HEEEL mooie meisjes ^^
- Anti-flag
- niet teveel regen (soms wel wa motregen ma soit. Deze voormiddag heeft het wel wa geregend, wa zoog aangezien ge net bezig zijt me uw tent in te pakken
- Brandweer da ons tent voorbij raaste omdat iets verderop iets in de fik stond
was gewoon grappig, zaten ff in de tent en een maat zegt "huh zit de brandweer op de camping want die klinkt van dichtbij te komen" ik open de tent es om men kop uit te steken en daar raaste net zon brandweer auto voorbij :D
- ENORM zat geweest en ENORM geammuseerd op de camping

nadelen

-say annything waarbij de zanger die wegens keelpijn na enkele liedjes zich veronderschuldigde omdat hij niet verder kon spelen (waren echt niet slecht)
- bij sommige bands geluids problemen
- me first and the gimme gimmes (ik heb er GEEN probleem bij dat het een band is die gewoon puur fun wilt maken en zich van niet teveel aantrekt, ik heb da zelfs graag maar als de zanger voor de een of andere reden niet eens op maat kan zingen, and like I said waren volgens mij zat, dan verneuk je het wel een beetje)
- sommige mensen waren gewoon eikels als ge wilt moshen doe da vanvoor en niet achteraan (waren vooral kinderen)
- IJSKOUDE avond + nachten (ma ik was vooral zat dus da viel nog mee :D)
- de wc's op de camping waren vanaf zaterdag echt walgelijk

Enkele verhalen/dingen die me altijd gaan bijblijven

- een mosher die tegen een paal aanloopt
- het hele Anti-flag optreden
- de wc's waar ik spontane kotsneigingen kreeg toen ik de deur opendeed en gewoon kak op de muur en bril zag
- een duitser die me emo maakte (had een emo-stift en die zat tranen op men gezicht te tekenen :D)
- een zweed die aan het praten was over toen zen broer de 10de optreden van millencolin had gezien
- een enorm dik wijf op de camping die haar tent aan het opruimen was maar waarvan haar broek helemaal naar onder was geschoven zodat ik plots haar toch wel dikke lelijke kont in men gezichtsveld had staan
- bad religion optreden die echt wel tof was
- me first and the gimme gimmes de eerste band op groezrock was waar ik het uit ellende afbolde
- een duitser naar me toekwam en zegt "ik wil kotsen ma ik weet nie hoe"
nadien zeg ik van steek uw vingers in uw mond
en hij van HET LUKT NIE
"steek dieper"
"HET LUKT NIE"
"DIEPER"
"BWUUUUUUUUURK" heel die zen hand onder de kots, en al die zen vrienden van *ieuw* nadien spring die duitser gewoon op zo een van zen maten en veegt die da kots op die jong zen jas :D Wat eindigde op de kotsende duitser die 30 meter verder op de grond terecht kwam :D
(echt ZIEK gelachen)

- enkele duitsers die elke nacht,voormiddag,middag en avond zaten te barbeque'en (echt zo grappige gesprekken mee gehad nie normaal :D)

- een duits meiske die een warm water koker wou hebben, ze pakt zon fleske en doet er water in en staat zo van half 3 tot 4 uur snachts boven de BBQ da fleske warm proberen te maken :D (wat wel gelukt was)

- de brandweer die plots voorbij onze tent kwam gezoeft

lammat

Legacy Member
Ik stond ergens vanvoor bij bad religion, en ik heb er echt zwaar van genoten, alleen kon ik zijn stem soms niet helemaal horen door de micro.

Heeft er iemand soms iets van het optreden gefilmd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan