back from groezrock (vrijdag+zaterdag)
bands die ik gezien heb waren
Say Anything
Aiden
Silverstein
Goldfinger
Thrice (wel maar een stukske)
(en idd Taking Back Sunday niet gezien ma da was omdat de sfeer op de camping en in onze tent te goed was op da moment

)
Latterman
A Wilhelm Scream
The Lawrence Arms
Death By Stereo
Anti-Flag
No Use For A Name
Me First & The Gimme Gimmes (wel nie voor heel lang aangezien ze echt vreselijk waren)
Dropkick Murphys
Bad Religion
de beste bands waren imo
Anti-flag (wat een energie) en Bad religion (aangezien ik zoveel slechts heb gehoord op pukkelpop had ik het zoooooooveel erger verwacht), The Lawrence Arms (ik kende ze eigenlijk niet goed en ze hadden me echt heeel aangenaam verrast)
de slechtse was imo
Me First and the Gimme Gimmes (was zanger zat ofzo?)
dropkick murphys (echt meer van verwacht)
positieve dingen :
- bands
- sfeer (al die duitsers op de camping

)
- AF tour t-shirt kunnen kopen \o/
- prijzen zijn als gewoonlijk op groezrock zeer acceptabel
- er werd voor de verandering niet op men tent gepist (denk ik) of gekotst (denk ik/hoop ik)
- HEEEL mooie meisjes ^^
- Anti-flag
- niet teveel regen (soms wel wa motregen ma soit. Deze voormiddag heeft het wel wa geregend, wa zoog aangezien ge net bezig zijt me uw tent in te pakken
- Brandweer da ons tent voorbij raaste omdat iets verderop iets in de fik stond
was gewoon grappig, zaten ff in de tent en een maat zegt "huh zit de brandweer op de camping want die klinkt van dichtbij te komen" ik open de tent es om men kop uit te steken en daar raaste net zon brandweer auto voorbij

- ENORM zat geweest en ENORM geammuseerd op de camping
nadelen
-say annything waarbij de zanger die wegens keelpijn na enkele liedjes zich veronderschuldigde omdat hij niet verder kon spelen (waren echt niet slecht)
- bij sommige bands geluids problemen
- me first and the gimme gimmes (ik heb er GEEN probleem bij dat het een band is die gewoon puur fun wilt maken en zich van niet teveel aantrekt, ik heb da zelfs graag maar als de zanger voor de een of andere reden niet eens op maat kan zingen, and like I said waren volgens mij zat, dan verneuk je het wel een beetje)
- sommige mensen waren gewoon eikels als ge wilt moshen doe da vanvoor en niet achteraan (waren vooral kinderen)
- IJSKOUDE avond + nachten (ma ik was vooral zat dus da viel nog mee

)
- de wc's op de camping waren vanaf zaterdag echt walgelijk
Enkele verhalen/dingen die me altijd gaan bijblijven
- een mosher die tegen een paal aanloopt
- het hele Anti-flag optreden
- de wc's waar ik spontane kotsneigingen kreeg toen ik de deur opendeed en gewoon kak op de muur en bril zag
- een duitser die me emo maakte (had een emo-stift en die zat tranen op men gezicht te tekenen

)
- een zweed die aan het praten was over toen zen broer de 10de optreden van millencolin had gezien
- een enorm dik wijf op de camping die haar tent aan het opruimen was maar waarvan haar broek helemaal naar onder was geschoven zodat ik plots haar toch wel dikke lelijke kont in men gezichtsveld had staan
- bad religion optreden die echt wel tof was
- me first and the gimme gimmes de eerste band op groezrock was waar ik het uit ellende afbolde
- een duitser naar me toekwam en zegt "ik wil kotsen ma ik weet nie hoe"
nadien zeg ik van steek uw vingers in uw mond
en hij van HET LUKT NIE
"steek dieper"
"HET LUKT NIE"
"DIEPER"
"BWUUUUUUUUURK" heel die zen hand onder de kots, en al die zen vrienden van *ieuw* nadien spring die duitser gewoon op zo een van zen maten en veegt die da kots op die jong zen jas

Wat eindigde op de kotsende duitser die 30 meter verder op de grond terecht kwam
(echt ZIEK gelachen)
- enkele duitsers die elke nacht,voormiddag,middag en avond zaten te barbeque'en (echt zo grappige gesprekken mee gehad nie normaal

)
- een duits meiske die een warm water koker wou hebben, ze pakt zon fleske en doet er water in en staat zo van half 3 tot 4 uur snachts boven de BBQ da fleske warm proberen te maken

(wat wel gelukt was)
- de brandweer die plots voorbij onze tent kwam gezoeft