Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Chicken fight @ Less Then Jake was hilarisch!!!

Goldfinger was MACHTIG (Ik wil eventjes de persoon die mijn schoen heeft gevonden en aan de dwanghekken heeft afgegeven bedanken!!)
Thrice goed, enkel jammer van de lange soundcheck, gevolg: kort optreden
The Lawrence Arms: ik had hoge verwachtingen en ze werden MEER als ingelost. Als je ooit de kans hebt, gaan zien!!
Anti-Flag was SUPERGOED
Less Then Jake: Party! (Rofl @ circle pit)
Sick of it all: Awesome!!
Me first and the gimme gimmies: matig, sloeg wat tege. (en ja ik weet dat het een coverband is)
Bad Religion: FEEST!! (1000000000x beter dan op PP vorig jaar!!)

koetjah

Legacy Member
mandarijn zei:
was fat mike, de zanger van nofx (geen dank)
mmm vanwaar ik stond leek em wel erg klein dan :)

en ja de chicken fight was zalig :D vond het optrede van Less Than Jake gewoon af ^^

vegetto

Legacy Member
[QUOTE='-=]*Triple-XLess Then Jake: Party! (Rofl @ circle pit)
QUOTE]

ja ik lag bij die circle pit same met nog 10 man op de grond:D

Mayh3M

Legacy Member
Vrijdag
Staan helpen bij het eten, dus geen enkele groep gezien.

Zaterdag
The maple room: Niet echt mijn favoriete band maar speelden wel een goeie set.
Bold: Wat een slappe set was me dat zeg. Enig hoogtepunt was "Nailed to the x"
Raised fist: Vond het maar wat eentonig, klonk wel hard, maar hadden niet echt veel variatie hun nummers. Goeie drummer!
CBK: Heel vet! Had vooraf wat schrik aangezien de gitarist nu de vocals ging doen, maar het was heel goed meegevallen. Spijtig genoeg vroegtijdig vertrokken om SOIA te checken.
SOIA: Goed, zoals altijd. Hadden wel wat meer oude nummers mogen spelen. Pete heeft toch verdomd vette moves
BFP: Hard. Zonde dat Koen niet meezong bij "When we were kings".
All out war: Niet echt mijn ding maar wel goeie show.
Path of resistance: Best wel vet, het 3 zangers concept viel goed mee.

.Sinister.

Legacy Member
EazY zei:
-pubers die redelijk ver achteraan staan en dan beginnen rond te springen en dansen.. doe toch ff normaal
Heb je het over die 3 man tijdens Me first... ?

Freaky 7

Legacy Member
heeft iemand zo ne oudere kerel gezien mmet een baard en met blote buik ? :rofl:

Freaky 7

Legacy Member
vegetto zei:
[QUOTE='-=]*Triple-XLess Then Jake: Party! (Rofl @ circle pit)
QUOTE]

ja ik lag bij die circle pit same met nog 10 man op de grond:D

west side, are youuu readeeeeeeh
east side, are you readeeeeeh
:evil:


of wa riep em?

Jellepunk

Legacy Member
Weinig mensen die iets zeggen over Dropkicks, 2de keer dat ik ze zag, vond ik echt goed, maar ik kon niet meer op mijn benen staan van vermoeidheid en aangezien ik ziek ben.
maar kzal bij het begin beginnen:

The banner - zeer goeie start voor een festival, meteen grote moshpit. machtige groep
Peter Pan Speedrock - Hoe cool was dit niet? Constant meegezongen, massas energie, pit stoorde me een beetje aangezien ik dit niet echt muziek vind voor op te pitten, maar duidelijk zijn veel mensen het met me oneens
Anti-Flag - vond ik wel goed, maar ik heb maar de helft gezien, op cd vind ik ze niet zo goed, maar live kon ik er wel van genieten, toen de muziek uitviel was het wel cool dat iedereen meezong. Veel sfeer allesinds bij dat optreden
HIMSA - Stukje gezien, is wel cool, lekker hard.
Less than Jake - Zeer cool optreden met confetie enal. was wel leuke show, ben paar keer in de pit getrokken geweest en kon net niet ontsnappen uit de circel pit. (ps: bedankt aan de kerel die mij de trui van mijn vriendin terug gaf die uit mijn rugzak was gevallen en ook de kerel die daarna mijn rugzak heeft dichtgedaan voor ik nog meer verloren was want ik had het echt niet door)
Sick Of It All - Heb ik van ver gezien, had ze harder verwacht maar iedereen die ik ken vind dat niet zo goed, ik dus wel, khad ze zwaarder verwacht, maar toch.
Me first And The Gimme Gimmes - lees de post van mandarijn, gewoon massas cool optreden, als je naar dat gaat kijken dan moet je geen strakke show verwachten. ik vond ze zeker cool
Dropkick Murphys - Zeer cool, 2de maal dat ik ze zie, heb ze wel op stream bekeken op Werchter, daar vond ik ze slecht, op groez erg goed vond ik. Zeker hun Minor Threat cover op het laatste was cool, totaal niet verwacht. Laatste keer dat ik ze zag was in de AB en daar kan een festival niet aan tippen maar ze kwamen echt dicht!!!

Beste vond ik Dropkick Murphys en Peter Pan Speedrock.

en als laatste nog een oproep: Iemand die tussen de parking en de camping (ook op de camping) een digitale camera heeft gevonden (HP Photosmart 735 in zwart lederen zakje) me aub pm'en, zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar ik ben hem vrijdag avond kwijtgeraakt tussen toen we plaats aan het zoeken waren, uit mijn rugzak gevallen waarschijnlijk, nouja, als iemand die gevonden heeft en toevallig op dit forum zit en hem wil terug geven, pm me

Voor de rest: veel volk maar zeer geslaagd

lammat

Legacy Member
Freaky 7 zei:
heeft iemand zo ne oudere kerel gezien mmet een baard en met blote buik ? :rofl:

haha ja die was lache :P

Maar heb jij ook filmpjes gemaakt van bad religion?
zou je die eens kunnen geven op msn ofzo?

ExitMusic

Legacy Member
vragske:

waren er pulls te verkrijgen van Anti-flag in de shop? Heb er waarschijnljk overgekeken en ben van plan de " Mobilize " sweatshirt te bestellen. Zou wel spijtig zijn als ik da daar voor 30 euro kon kopen en er nu 45 voor moet betalen, op zijn minst :doh: domme ik :doh:

lttuvix

Legacy Member
Mensen hebben dus blijkbaar niet door dat me first eerst en vooral een COVERband en een uit de hand gelopen project is van Fat mike en joey cape (lagwagon).
Waarom verwacht iedereen van hun dat ze dan strak en stoer hun set gaan spelen?
ik zeg toch nie dak iets heb tegen de covers?
ik weet ookwel da da een gewoon funbandje is met wat leden, pure covers en toen ik stairway to heaven hoorde (hun opening) dacht ik wow
maar de meeste nummers waren gewoon vreselijk slecht gezongen, totaal niet in de maat. En dan kan je dat zo onserieus nemen als je wilt, als je wilt zingen zing dan tegoei of zing helemaal niet maar dat is maar mijn mening :p

lttuvix

Legacy Member
ExitMusic zei:
vragske:

waren er pulls te verkrijgen van Anti-flag in de shop? Heb er waarschijnljk overgekeken en ben van plan de " Mobilize " sweatshirt te bestellen. Zou wel spijtig zijn als ik da daar voor 30 euro kon kopen en er nu 45 voor moet betalen, op zijn minst :doh: domme ik :doh:
jup die was der, ma ge moest ze wel zaterdag kopen want vrijdag waren er nog geen.

Ikzelf heb de for blood and empire tour T-shirt gekocht

lttuvix

Legacy Member
ik voel me zo happy plots :D


so what a fucking whirlwind today was... but first lets backtrack...
we ended the US tour with some amazing shows, NYC, D.C., but my personal favorite was Philadelphia... the time off between these tours was well spent, pittsburgh pirates games, pittsburgh penguins games, and my beloved playoff hockey!!!

so to today, the whirlwind, remember?
we left pittsburgh at 3pm yesterday (friday the 27th) arrived in brussels, belgium at 8am, i could not sleep on this plane... it had a pretty budget video game (hangman, poker, solitaire) system in the head rest, the games were fairly bunk however i could not stop myself... something about betting phony video game money, drives me crazy train...

now were in brussels, we get to the groez rock festival just in time to catch latterman, from there new tour-mates a wilhelm scream rocked, the lawrence arms, hanging with fat mike and the rest of me first and the gimmie gimmies... this was an awesome line up, sick of it all, death by stereo, no use for a name, bad religion... shit was crazy...

commence rocking, it was pretty chilly in the outdoor venue so the beginning of the set was all about warming up... then something happened, everyone there at the same time realized its time to fucking rock, and we all did... the highlight of the set being us, blowing a fuse and shutting the whole PA system down, we spun our monitors around and used them as a make shift PA while tito tried to fixed the battered system...

i couldn't believe the love that groez rock brought today, it totally blew away expectations, and us not sleeping and being tired did not matter...
THANK YOU GROEZ ROCK

set list (40 min. set)
Fuck Police Brutality
I'd Tell You But... (I'm Dead)
Underground Network
War Sucks, Let's Party!
We've Got The Numbers
911 For Peace
Cities Burn
Rank-N-File
Mind The G.A.T.T.
The Press Corpse
Turncoat
Die For The Government...

again, this is the start of an awesome tour, if you haven't got tickets to the shows here yet, do so now... they're all pretty close to selling out...
Anti-Flag-The Unseen-A Wilhelm Scream-Red Lights Flash (everywhere but U.K.)-Down And Outs (U.K. Only)

peace
chris #2

TimeFtw

Legacy Member
lttuvix zei:
ik voel me zo happy plots :D


so what a fucking whirlwind today was... but first lets backtrack...
we ended the US tour with some amazing shows, NYC, D.C., but my personal favorite was Philadelphia... the time off between these tours was well spent, pittsburgh pirates games, pittsburgh penguins games, and my beloved playoff hockey!!!

so to today, the whirlwind, remember?
we left pittsburgh at 3pm yesterday (friday the 27th) arrived in brussels, belgium at 8am, i could not sleep on this plane... it had a pretty budget video game (hangman, poker, solitaire) system in the head rest, the games were fairly bunk however i could not stop myself... something about betting phony video game money, drives me crazy train...

now were in brussels, we get to the groez rock festival just in time to catch latterman, from there new tour-mates a wilhelm scream rocked, the lawrence arms, hanging with fat mike and the rest of me first and the gimmie gimmies... this was an awesome line up, sick of it all, death by stereo, no use for a name, bad religion... shit was crazy...

commence rocking, it was pretty chilly in the outdoor venue so the beginning of the set was all about warming up... then something happened, everyone there at the same time realized its time to fucking rock, and we all did... the highlight of the set being us, blowing a fuse and shutting the whole PA system down, we spun our monitors around and used them as a make shift PA while tito tried to fixed the battered system...

i couldn't believe the love that groez rock brought today, it totally blew away expectations, and us not sleeping and being tired did not matter...
THANK YOU GROEZ ROCK

set list (40 min. set)
Fuck Police Brutality
I'd Tell You But... (I'm Dead)
Underground Network
War Sucks, Let's Party!
We've Got The Numbers
911 For Peace
Cities Burn
Rank-N-File
Mind The G.A.T.T.
The Press Corpse
Turncoat
Die For The Government...

again, this is the start of an awesome tour, if you haven't got tickets to the shows here yet, do so now... they're all pretty close to selling out...
Anti-Flag-The Unseen-A Wilhelm Scream-Red Lights Flash (everywhere but U.K.)-Down And Outs (U.K. Only)

peace
chris #2

dus het komt er op neer dat dat allemaal zo bedoeld was?

VinceFeet

Legacy Member
Freaky 7 zei:
heeft iemand zo ne oudere kerel gezien mmet een baard en met blote buik ? :rofl:

Jep, die had precies 4 jaar op een onbewoond eiland gezeten! Kerel was wel in de feeststemming. Iemand mij toevallig gezien? Bruine trui met blauwe kap, twee oorbellen, kleine hanekam, 1.90m groot. Ik stond nogal vaak vooraan of anders was ik in de pit te vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan