Archief - Groezrock 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neo2k^

Legacy Member
Jow, 'k ga groez met oa een maat van men basketploeg, maar wij zitten met ne probleemke -> hebben zondag nog match met kampioen belangen en zouden dus op tijd terug moeten zijn..
enfin, ik c/p menne maat

hi
ik en een maat (we zijn van oostende) zouden de trein van 8u04 in het station van geel moeten hebben (moeten die voormiddag nog match spelen in oostende, en het is wel redelijk belangrijk voor ons). we hebben géén auto of iets dergelijks, noch een rijbewijs, noch kennissen/vrienden die met auto gaan/nog plaats hebben in hun auto.

heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? is er misschien iemand, voor wie het een kleine moeite is, die deze twee gasten op de een of andere manier een heel groot plezier kan doen? of iemand van de streek daar die een nuttige tip heeft? of eventueel iemand van oostende of omstreken die zaterdagnacht/zondag in de vroege ochtend vertrekt bij wie nog plaats is voor twee propere (nuchtere) jongens?

alvast bedankt ! (en vergoedingen van onzentwege voor benzine of dergelijke spreken uiteraard voor zich...)


help?

mandarijn

Legacy Member
doorfeesten tot smorgens en dan rond 5-6 doorwandelen naar het station van geel
gellie zijt shotters da moet lukken :p

tikketim

Legacy Member
van meerhout naar geel wandelen , goe bezig :p

neje ik zou blijven doorfeesten of maffen op de camping en dan smorgens de eerste bus van meerhout naar geel nemen en dan daar de trein nemen richting oostende , of ge dan nog op tijd zijt weet ek ni , ff is naar de busuren zien se :)

edit : de eerste bus is pas rond kwart voor 9 in meerhout dus dan gade zeker nimeer op tijd zijn in oostende :)

neo2k^

Legacy Member
Idd, daarom net dat ik dit post, we zoeken iemand die ons kan voeren naar Geel voor die vroegere trein te nemen, of rechtstreeks naar oostende (of brugge ofzo) maar da lijkt minder realistisch :)

^^VooDoo^^

Legacy Member
Paar stomme vraagskes:

1) Kan je een dagticket daar de zaterdag zelf kopen aan de kassa?
2) Hoe geraak je het best van mechelen aan de festival weide? Trein naar geel nemen en vandaar den bus naar waar ? (rijden er speciale bussen zoals bij graspop)
3) Kan je op de camping gaan met een dagticket of moet je extra betalen?

Thx. ;)

EazY

Legacy Member
1) denk van wel
2) staat daar niets v op de site?
3) 5€ bijleggen

^^VooDoo^^

Legacy Member
Ben je zeker dat je de zaterdag zelf nog dagtickets kan kopen? Dat ik daar voor niks sta ;)

EazY

Legacy Member
NOTE : All presales are ending on Sunday 23th April. In case it isn't sold out yet, you can get tickets at the entrance. But in case you're living outside of Belgium, please make sure you get tickets in advance. Sold Out means SOLD OUT. Even if you had to drive 1000 km we won't let you in and you'll have to drive back.


als 't nog niet uitverkocht is zul je dus idd ticket kunnen kopen aan de ingang.. maar als je liever dat risico niet loopt doe je er 't beste aan ze te bestellen ;)

Mayh3M

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Paar stomme vraagskes:

1) Kan je een dagticket daar de zaterdag zelf kopen aan de kassa?
2) Hoe geraak je het best van mechelen aan de festival weide? Trein naar geel nemen en vandaar den bus naar waar ? (rijden er speciale bussen zoals bij graspop)
3) Kan je op de camping gaan met een dagticket of moet je extra betalen?

Thx. ;)
1) jot, maar beste is om het deze week gewoon nog te kopen
2) bus van Geel naar Meerhout of Meerhout-Gestel nemen
3) jot, maar vorig jaar zat de camping op vrijdagavond al vol, dus snel zijn is de boodschap!

dr.salt

Legacy Member
nog exact een weekske wachten voor den besten dag :p

gisteren Red Zebra gaan zien in Brecht , BANGELIJK
Wat die gasten nog presteren na zoveel jaren overstijgt veel van de performances van internationale punkbands die ik al gezien heb ( ik denk dan aan rise against , millencoline , etc ... )
een echte aanrader dus , voor 6€ heb ik 1 van de beste optredens van mijn leven meegemaakt :)

mandarijn

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Paar stomme vraagskes:

1) Kan je een dagticket daar de zaterdag zelf kopen aan de kassa?
2) Hoe geraak je het best van mechelen aan de festival weide? Trein naar geel nemen en vandaar den bus naar waar ? (rijden er speciale bussen zoals bij graspop)
3) Kan je op de camping gaan met een dagticket of moet je extra betalen?

Thx. ;)
1.Niet mee wachten, gaan halen is de boodschap, de combitickets zijn al uitverkocht
2. 299 richting hasselt en die bolt langs meerhout, als ge het ni vind de rest met bandshirts volgen, die gaan ook uw richting uit ;)
3. extra betalen omdat de camping word opengehouden door de plaatselijke jeugdverenigingen.
alstublieft!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan