Kunlun
Legacy Member
apex^ zei:Hij vraag ervaringen of tips, wa heeft die onnozele link daar nu mee te maken.
Ja, want de mensen op 9lives music zijn de enige die zoiets in huis hebben :ironic:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
apex^ zei:Hij vraag ervaringen of tips, wa heeft die onnozele link daar nu mee te maken.

Therapy zei:Pik voor te beginnen gewoon de stereo uit de living en sluit alles daar op aan.
Entertainment mannen echt waar!
Wat ik eruit "geleerd" heb is dat het begrip DJ volledig vervaagd, en iedereen zijn interpretatie eraan geeft. Als je met die vdj begint zal je (volgens mij) toch nooit groot worden dus die concurrentiestrijd heeft er niets mee te maken.
En VOOR MIJ
blijft het zo: De beste DJs zijn diegenen die bovenop een goede platenkeuze kunnen laten zien dat ze foutloos kunnen beatmatchen, waar velen hier zelfs in falen, vlotte overgangen maken, en in staat zijn om het publiek te verrassen met tricks en dergelijken (moeten geen verbazingwekkende zijn, maar des te beter als je die kan). Voor mij blijft dit het moeilijkste met vinyl/cd en een mengpaneeltje. Onthou dat dit mijn visie is hé boys! 
Vix zei:Ik verveelde me dus heb dit toch maar is gelezen...Entertainment mannen echt waar!
Wat ik eruit "geleerd" heb is dat het begrip DJ volledig vervaagd, en iedereen zijn interpretatie eraan geeft. Als je met die vdj begint zal je (volgens mij) toch nooit groot worden dus die concurrentiestrijd heeft er niets mee te maken.
En VOOR MIJ
blijft het zo: De beste DJs zijn diegenen die bovenop een goede platenkeuze kunnen laten zien dat ze foutloos kunnen beatmatchen, waar velen hier zelfs in falen, vlotte overgangen maken, en in staat zijn om het publiek te verrassen met tricks en dergelijken (moeten geen verbazingwekkende zijn, maar des te beter als je die kan). Voor mij blijft dit het moeilijkste met vinyl/cd en een mengpaneeltje. Onthou dat dit mijn visie is hé boys!
![]()

Natuurlijk draai ik ook niet op feestjes (en heb ik nog altijd geen cd speler dus zit ik vast aan de vinyls die ik heb
)DeViL-M4N zei:CD DJ's die uit de hoogte doen, hilarisch
voor 30 mensen zeker hard genoeg normaal. kunt er gewone boxen of echte ''zware'' boxen voor het grotere werk op aansluiten.
. Kvind ook da Vinyl iets nostalgisch heeft en zou het misschien ook gebruiken alst nie zo duur was. ma tis pokkeduur en met CD's en software kunt ge meer. Tis COOL, ma tis ook oldsCOOL.Cappyman zei:Trouwens,
Wa de meeste mense hier zegge is dikke dikke BULL-SH*T !
Leer u basistechniekskes op zo ne MIDI-controller>
Alst u aanstaat en ge denkt da ge der iets van kunt kunt ge altijd overschakelen op cd-spelers en een mixer.
En laat u nie gek maken door die Vinyl-junkies. Kvind ook da Vinyl iets nostalgisch heeft en zou het misschien ook gebruiken alst nie zo duur was. ma tis pokkeduur en met CD's en software kunt ge meer. Tis COOL, ma tis ook oldsCOOL.

Mr_Anderson zei:Paar weken geleden straalbezopen bij iemand thuis en z'n hercules crapdink getest. Da trekt gewoonweg op niets en kan je gewoon ni deftig me mixen. (Was natuurlijk al oudere versie, geen idee met de nieuwe)
Cappyman zei:Tis COOL, ma tis ook oldsCOOL.

Dj-DC zei:stop toch is met te bashen op VirtualDJ aub. Met traktor kan je even goed op de synq knop duwen. Mensen die zeggen dat VirtualDJ amateuristisch is zijn echt debielen. Ik draai met VirtualDJ ism timecode en een midi player voor de loops. De tijd dat je virtualdj met de muis bestuurd is al laaang voorbij.
Maar ja jullie hebben natuurlijk gelijk; want draaitafels zijn veel uitgebreider dan Virtualdj Dj jom !!
dacuba zei:Tot hier ben ik eigenlijk gestopt met lezen. De grote hoop aan bullshit komt me echt mijn strot uit. Ik ben ook geen voorstander van VDJ (eerder Traktor) maar als die gast daar mee wil beginnen is da toch ideaal. Die set die gij hier aanhaalt is:
1) van ontzetten lage kwaliteit (ivm de betere merken)
2) 2e hands, de kans op fail is nog maar eens groter
Dus gij wilt _uit uw 'ik doe uit de hoogte want echte djs draaie met tts'_ per se dat die jong met zoiets gaat draaien. Ge raad hem zelfs baggerzooi aan. Dan zou hij daar 600 euro aan spenderen en lang nie het plezier hebben als met ne deftige controller. Ik denk aan 2x ne Xone 1D, een Reloop RDJ of dergelijke. Da hoeft nie duur te zijn, ma da icm traktor is veel veelzijdiger dan uwe rotzooi die ge hier aanhaalt waar ge nog nie es deftig op mee kunt cue'en, de faders gaan beginnen kraken, niks van garantie is of eender wat.
Wat gij hier dus zit te verkondigen is onzin van de bovenste plank. Dat gij echte DJ's inschat als DJ's met platen is uw zaak. Dat gij geld had om van jongs af aan een set te kopen is OOK uw zaak. Proficiat daarmee. Verzuip verder in uw bad van egocentrische commentaar.
En over die andere DJ', kijk es naar ne Morgan Page, Deadmau5 (da is nu nie echt ne DJ ma meer ne live artiest imho), Richie Hawtin en zo verder.
Djezus, tis echt precies de stoneage voor u dan? Als gij toch zo ne hardcore DJ zijt, ga dan met ne belt drive en uw 20j oude technicskes draaie.
Aan de topicstarter: ik weet niet wat er in die andere pagina's (na pg2) gezegd is, maar ik raad u gewoon aan met simpel maar DEFTIG materiaal te beginnen. Daar gaat ge meer aan hebben dan een 2e hands setje waar een ander zo op heeft liggen raggen dat ge er zelf nie meer veel aan hebt (wat helaas regelmatig het geval is bij budgetgear, ik spreek niet over het topsegment). Succes ermee!