SURVIV3
Legacy Member
Hallo, ik ben Pieter en wil beginnen met Djen.
Ik heb een heel klein beetje ervaring met virtual dj,
ik maak soms setjes en daar stopt het dan mee.
Nu wil ik verder gaan, ik ga binnenkort een laptop aanschaffen en zou daar mee willen draaien thuis, en daarna op verjaardagen of kleine gelegenheden als het mij iets of wat ligt.
Maar ik heb een heleboel vragen:
- Wat voor laptop raden jullie aan?
- Ik ben van plan om de Hercules DJ Console Rmx te kopen en die aan te sluiten op mijn laptop. Is dit een goede keuze?
- Wat heb ik allemaal nodig om bvb. op een feestje te gaan draaien?
Pak voor 30 man, je hebt dan je laptop nodig, met veel muziek op, je hercules dj console remix als mengpaneel neem ik aan, boxen die luid genoeg gaan voor een klein publiek, geluidskaart, ...
- Boxen: Die moet ik ook nog aankopen,
maar ik wil niet van die boxen die je zelf wel goed hoort, maar waar dan bovenuit word gepraat als er een paar man aan het dansen is.
Dus hoe moet ik dit doen?
Heb ik hier voor een versterker nodig om de boxen luid te laten gaan?
Dit waren een deel van de velen vragen, hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast heel fel bedankt!
Groetjes Pieter, 'Dj Surviv3'
Ik heb een heel klein beetje ervaring met virtual dj,
ik maak soms setjes en daar stopt het dan mee.
Nu wil ik verder gaan, ik ga binnenkort een laptop aanschaffen en zou daar mee willen draaien thuis, en daarna op verjaardagen of kleine gelegenheden als het mij iets of wat ligt.
Maar ik heb een heleboel vragen:
- Wat voor laptop raden jullie aan?
- Ik ben van plan om de Hercules DJ Console Rmx te kopen en die aan te sluiten op mijn laptop. Is dit een goede keuze?
- Wat heb ik allemaal nodig om bvb. op een feestje te gaan draaien?
Pak voor 30 man, je hebt dan je laptop nodig, met veel muziek op, je hercules dj console remix als mengpaneel neem ik aan, boxen die luid genoeg gaan voor een klein publiek, geluidskaart, ...
- Boxen: Die moet ik ook nog aankopen,
maar ik wil niet van die boxen die je zelf wel goed hoort, maar waar dan bovenuit word gepraat als er een paar man aan het dansen is.
Dus hoe moet ik dit doen?
Heb ik hier voor een versterker nodig om de boxen luid te laten gaan?
Dit waren een deel van de velen vragen, hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast heel fel bedankt!
Groetjes Pieter, 'Dj Surviv3'
