Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike_D zei:Ik denk dat ze hier wat bang zijn voor concurrentie op het dj vlak![]()



Lightke zei:Het gaat zoiezo geld kosten, meer dan een Hercules console. Maar een Hercules console is dan ook simpelweg weggesmeten geld. Dus waarom niet dan net iets meer investeren in duurzaam materiaal? (ik denk dat je met 600€ zeker moet toekomen)

weiqin zei:+ het feit dat ie mss muziek illegaal download en er van uit gaat dat ie hiermee op feesjes mag draaien en veel geld gaat verdienen![]()

Progrezz zei:Ik snap eigenlijk niet goed waarom iedereen zich zo druk maakt om illegaal verkregen muziek. De artiesten vinden het niet erg dat je het downloadt, dus waarom zou ik het dan erg moeten vinden??? Eerlijkgezegd heb ik geen zin om al mijn geld aan Beatport, Sabam en platenlabels te geven. Fuck die eikels!!
Een beetje in dezelfde lijn als mijn vorige post, maar het maakt geen reet uit waar je je muziek vandaan haalt, als met maar lekker klinkt![]()


SURVIV3 zei:Ik heb wel al gedraait met een simpel 2-kanaals mengpaneel en dubbele cd-speler,
en dat ging me wel.

SURVIV3 zei:Wat ik wil is,
mensen laten horen wat voor muziek ik goed vind.

Jep, maar dat is wel Ableton.Dj-DC zei:dan moeten jullie miss wa meer buiten komen. Ik zeg je 1 naam, Richie Hawtin
shiftyke zei:euhm, jij moet muziek draaien die ZIJ goed vinden, niet andersom
En ik ben nog altijd van mening dat je als dj enigszins moet aanpassen aan het publiek, zonder al te grote commerciële toegevingen te doen. Het is nog altijd de bedoeling dat je het volk een aangename party aanbiedt, en niet dat je van je eigen muziek in je eentje klaarkomt onder je dj-tafel. Je hoeft daarvoor helemaal niet commercieel te gaan (op een genrefeest). Op genrefeesten zal je dat probleem ook niet echt tegengekomen gezien het "ding" van de dj wel strookt met dat van het volk.