Archief - nVidia 4xx reeks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
ik vraag toch af hoeveel dooie kaarten er in de eerste weken/maanden zullen zijn door de warmte. denk niet dat de mensen die nu de benchmarks hebben gemaakt de kaart in een kast hadden, als je dan al aan 96 graden komt vraag ik me af wat een kast en stof gaan doen... maar aan de andere kant, in de winter heb je het met een 480 niet koud :p

en oh, in de zomer zullen de temps nog wel veel hoger zijn ;o

Herr Doktor

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
ik vraag toch af hoeveel dooie kaarten er in de eerste weken/maanden zullen zijn door de warmte. denk niet dat de mensen die nu de benchmarks hebben gemaakt de kaart in een kast hadden, als je dan al aan 96 graden komt vraag ik me af wat een kast en stof gaan doen... maar aan de andere kant, in de winter heb je het met een 480 niet koud :p

en oh, in de zomer zullen de temps nog wel veel hoger zijn ;o

recommended specs:

1) basement xD

alleen dan hebde recht op garantie :D

SXe

Legacy Member
Kzal kik de installatie komen plaatsen :) Dan is nVidia toch nog goed voor mij :p

Krusty

Legacy Member
Ipv een zonneboiler. Warm water dmv uw grafische kaart.
Misschien krijg je er nog subsidies voor!

Biebiep

Legacy Member
Exact waar ik de 480SP part verwacht had :).

Nu wachten op de GTX485 met all Shaders, water erop en gaan.
(ps: De folding @ home resultaten al gezien? HPC <3 )

Herr Doktor

Legacy Member
Krusty zei:
Ipv een zonneboiler. Warm water dmv uw grafische kaart.
Misschien krijg je er nog subsidies voor!

subsidies kunt ge vergeten, hetzelfde als u huis warmstoken met soldeerbouten :D

Hell

Legacy Member
is gtx480 dual gpu zoals 5970 ?

ik geloof niet dat 5670 een loaded temp van 78°C kan hebben met stock fan.
Mijn 5750 draait op 20% fan en gaat nooit boven de 60°C en 5670 gebruikt minder W en is ook trager en lager geklokt...

Hell

Legacy Member
(Due to some logistical limitations the Radeon 5970 is not covered below, but we have substituted Radeon 5870 2-Way Crossfire, which should be very comparable to a 5970 and its power profile.)

maar 5870 CF kan het ook al niet zijn als ik naar de power idle en load kijk.
Dus dacht ik echt wel dat het een 5670 was, maar die temp is zo unreal

Marcquez

Legacy Member
Ik ben nog steeds aant twijfelen tussen ati en Nvidia.
Maar na de reviews te lezen van die 480 neig ik toch over naar de hd 5 reeks...

Ik zou alleen graag willen weten hoe het zit met ati en Physics.
Is het zo dat deze enkel te vinden zijn op een Nvidia kaartje, of heeft ati reeds een antwoord daarop?

jeranimo05

Legacy Member
Gl@di8or zei:
Ik ben nog steeds aant twijfelen tussen ati en Nvidia.
Maar na de reviews te lezen van die 480 neig ik toch over naar de hd 5 reeks...

Ik zou alleen graag willen weten hoe het zit met ati en Physics.
Is het zo dat deze enkel te vinden zijn op een Nvidia kaartje, of heeft ati reeds een antwoord daarop?

als je echt Physics wilt dan kan je ook een 5reeks voor graphics en een goedkope nvidia kaart als physics kaart.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
euhm ja, gehackte drivers. en dan nog, die paar TWIMTBP games zijn het niet waard, tenzij je nog een kaart hebt liggen.

Marcquez

Legacy Member
Ik heb nog een 8800gtx liggen.
Zou graag kunnen gebruik kunnen maken van de physX die ze in mafia 2 gaan gebruiken :)

Kan allesinds nog wachten met upgraden tot augustus

maximvdb

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
euhm ja, gehackte drivers. en dan nog, die paar TWIMTBP games zijn het niet waard, tenzij je nog een kaart hebt liggen.

Oke als je met gehackte drivers wilt gaan beginnen:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan