-=MAD=-Phoeni^X
Legacy Member
ik vraag toch af hoeveel dooie kaarten er in de eerste weken/maanden zullen zijn door de warmte. denk niet dat de mensen die nu de benchmarks hebben gemaakt de kaart in een kast hadden, als je dan al aan 96 graden komt vraag ik me af wat een kast en stof gaan doen... maar aan de andere kant, in de winter heb je het met een 480 niet koud 
en oh, in de zomer zullen de temps nog wel veel hoger zijn ;o

en oh, in de zomer zullen de temps nog wel veel hoger zijn ;o
Ge kunt daar al bijna water mee koken...

Dan is nVidia toch nog goed voor mij