Archief - nVidia 4xx reeks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghan3h

Legacy Member
Mss mijn 5770 verkopen en een GTX460 halen. Ik lees overal dat dit een uitstekende kaart is voor zijn prijs.

Jack

Legacy Member
vooral de stroomproblemen van de G100 architectuur lijken opgelost te zijn in de G104.

Persoonlijk denk ik dat ik een van MSI zen GTX460 ga aankopen. Die cooler ziet er wel deftig uit.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hmm voorlopig heb ik genoeg aan mijn 5770, maar ik zal het zeker onthouden als ik wat ga doen. :p

Edit: Is er iemand die weet hoe makkelijk ze te leveren zijn atm?

FragDAnvers

Legacy Member
Johan tb zei:
Hmm voorlopig heb ik genoeg aan mijn 5770, maar ik zal het zeker onthouden als ik wat ga doen. :p

Edit: Is er iemand die weet hoe makkelijk ze te leveren zijn atm?

GTX 4xx reeks is normaal gezien vlot leverbaar.
Bij ForCom is het toch..

Herr Doktor

Legacy Member
powercolor zal ook nog wel iets gelijkaardigs ineenknutselen ( prestige project, uiteraard met een radeon kaart ) in de voetsporen van ASUS die er een sport van aan het maken zijn.

Misschien in de verkeerde thread maar zou Sapphire nog met ATOM editie's komen opdraven?

Mette2

Legacy Member
1x pci-e connector geeft ook 75W afaik...

Het zijn trouwens 3x 8pin aansluitingen op die kaart, dus 3x 150W + 75W van het slot = 525W :crazy:

demon326

Legacy Member
Mette2 zei:
1x pci-e connector geeft ook 75W afaik...

Het zijn trouwens 3x 8pin aansluitingen op die kaart, dus 3x 150W + 75W van het slot = 525W :crazy:

Daarmee dat ze zekeringen op de kaart zetten :p. Maar het is idd gek veel :p

devil

Legacy Member
nu dat ik al een tijdje draai met mijn gtx 480 ben ik er echt content van heeft echt met niets problemen ook goede drivers.
enige nadeel is dan wel als hij belast word dat gaat die fan toch wel serieus draaien en maakt die veel geluid.
maar ik heb hem nu in mijn watercooling lus hangen temps komen niet boven de 55 graden nu en het is natuurlijk stil.

zou nu nog ene 3D monitor moete kopen eignlijk dan kan ik 3D gamen.

SXe

Legacy Member
Atm lijkt de GTS 450 mij geen competitie voor de HD 5750. Hogere prijs, hoger verbruik, warmer, luider en niet enorm veel sneller.

Hell

Legacy Member
SXe zei:
Atm lijkt de GTS 450 mij geen competitie voor de HD 5750. Hogere prijs, hoger verbruik, warmer, luider en niet enorm veel sneller.

weet je waarom dat plots GTS heet en niet GTX ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan