Archief - Beetje teleurgesteld in 7900GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unclereemz

Legacy Member
sja ik heb een 7900gt TOP ook gekke dingen met vastlopen in 3dmark06 en eindeloze strepen in FEAR en OBLIVION dus ik heb een mailtje gestuurd naar de winkel het gaat dus om een driver probleem bij mij als ik dus zegmaar de nieuwste drivers haal van het inet dan slopen die dus gewoon iets in die kaart .
ik moest van hun als ik de nieuwe kaart binnenkrijg dus niet drivers van het inet halen maar die van de cd gebruiken en dan zou er nix aan de hand zijn volgens hun.....ik w8 et maar af heb nog 1.9 jaar garantie :)

SMa

Legacy Member
@unclereemz
die winkel is je gewoon aan het afschepen
drivers van de cd zijn veroudert, de nieuwste drivers hebben al veel opgelost maar nog niet alles
en je betaalt toch geen 300 euro om met drivers van 6 maanden oud te werken?

unclereemz

Legacy Member
oke daar heb je zeker gelijk in ja maar wat nu? is er al wat aan gedaan door bv asus die voor mijn graka heb gezorgt.
dus als ik een nieuwe krijg zal ik dus weer de zelfde problemem krijgen ...?

Fir3wulf

Legacy Member
dan moet het lukken da je juist er 1 krijgt van die versie he. De vorigen zijn ook nog in omloop he.

unclereemz

Legacy Member
ja ik voel zegmaar bij die kaart ong waar me moederboard fan zit een chip die heel warm word kan het daar niet aan liggen ik deed me vinger er op nou dat kon geen 3 sec lang het is het langste chipje bij het mb fannetje

Tae

Legacy Member
Ik heb vandaag mijn kaart binnengebracht voor RMA bij tones, en heb direct een nieuwe kaart gekregen omdat er nog genoeg in stock waren.

Volgens die mensen zijn er maar een stuk of 5a10 binnengebracht van de 60. Heeft ook wat uitleg gegeven waarom die kaarten kinderziektes hebben vanwege de overclock iets met vertex en shaders ...

Anyway nu vandaag kaartje geinstalleer en nieuwe windows erop.

De eerste test is al positief bf2 speelt zonder schokken, dat was daarvoor niet het geval.

Ik ga nog niet direct concluderen dat ik nu wel een goede kaart heb, dat zullen we pas zien wanneer ik Fear en nog wat andere games ga installeren ;) !!!

Laat ons hopen dat de problemen nu van tafel zijn maar ik vrees ervoor deze reeks kent genoeg problemen zelfs na twee weken goed macheren :s



ps Van de RMA dienst van Tones ben ik wel tevreden (geen reclame maar mag gezegd worden) !!!
Hoe kun je zien dat die van een nieuwe revisie is ???

SMa

Legacy Member
maar een stuk of 5à10 van de 60? :wtf:
dat is toevallig wel 9 à 17% he... en dit is niet normaal

staat dat van de revisie niet ergens op een sticker?

Davion

Legacy Member
Das veel uitval idd, en als ze het probleem kennen is dat zeker geen goed teken.
Revisie staat meestal bovenaan op de PCB ergens, ma maakt niet veel uit hoor, als ge maar geen problemen hebt.

Highlander

Legacy Member
Hoi heb dit allemaal gevolgd ,

Ikzelf heb een xfx 7900gt € 360 van bij Gecko in Merksem en heb momenteel geen enkel probleem ( BFII WOW CSS ) Zou het kunnen dat deze dan geen problemen heeft of zou ik al een nieuwe serie hebben.

Mette2

Legacy Member
Highlander zei:
Hoi heb dit allemaal gevolgd ,

Ikzelf heb een xfx 7900gt € 560 van bij Gecko in Merksem en heb momenteel geen enkel probleem ( BFII WOW CSS ) Zou het kunnen dat deze dan geen problemen heeft of zou ik al een nieuwe serie hebben.

Heeft 'm 560€ gekost??? :eek:

SMa

Legacy Member
€560 is idd wat veel...

probeer 3D Mark 06 & FEAR
je zal snel zien of je problemen hebt

-dawnz-

Legacy Member
LOL voor 560€ hebde al ne X1900XTX of ne 7900GTX
LOL!
geef mij maar een X1900XT(X) ipv ne 7900GT(X) hoor. ;)

SMa

Legacy Member
met de 7900GTX hebben er ook nog veel problemen
bovendien zou hij een coldbug hebben

Highlander

Legacy Member
-dawnz- zei:
LOL voor 560€ hebde al ne X1900XTX of ne 7900GTX
LOL!
geef mij maar een X1900XT(X) ipv ne 7900GT(X) hoor. ;)

Sorry gaste fout getypt was € 360

Davion

Legacy Member
@SMa: ALLES heeft bijna Coldbug dezer dagen, nVidia, ATi, Intel, AMD...

nigel555

Legacy Member
coldbug??
ken ik niet zou iemand mij dit kort willen uitleggen dank u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan