unclereemz
Legacy Member
sja ik heb een 7900gt TOP ook gekke dingen met vastlopen in 3dmark06 en eindeloze strepen in FEAR en OBLIVION dus ik heb een mailtje gestuurd naar de winkel het gaat dus om een driver probleem bij mij als ik dus zegmaar de nieuwste drivers haal van het inet dan slopen die dus gewoon iets in die kaart .
ik moest van hun als ik de nieuwe kaart binnenkrijg dus niet drivers van het inet halen maar die van de cd gebruiken en dan zou er nix aan de hand zijn volgens hun.....ik w8 et maar af heb nog 1.9 jaar garantie
ik moest van hun als ik de nieuwe kaart binnenkrijg dus niet drivers van het inet halen maar die van de cd gebruiken en dan zou er nix aan de hand zijn volgens hun.....ik w8 et maar af heb nog 1.9 jaar garantie





