Tae
Legacy Member
alles gaat nog goed hier met mijn kaart alleen heb ik een soort driver probleem en zou in godsnaam niet weten hoe het komt.
Namelijk als ik moet rebooten of ik krijg een BscreenOD zijn mijn drivers verdwenen nadat ik terug in windows zit (resoluties weg, geen drivers, geen controllpanel, etc.). Dan moet ik altijd switchen van de een drivers naar de andere om terug de kaart deftig optimaal te benutten zoals het hoort.
Ik snap er de balle van want voor de rest macheert en presteert deze kaart heel goed !
Namelijk als ik moet rebooten of ik krijg een BscreenOD zijn mijn drivers verdwenen nadat ik terug in windows zit (resoluties weg, geen drivers, geen controllpanel, etc.). Dan moet ik altijd switchen van de een drivers naar de andere om terug de kaart deftig optimaal te benutten zoals het hoort.
Ik snap er de balle van want voor de rest macheert en presteert deze kaart heel goed !



