Archief - Beetje teleurgesteld in 7900GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skizzy

Legacy Member
Weet iemand eigenlijk een test die me met 100% zekerheid kan zeggen of er nu iets aan scheelt of niet? Want het is me nogal vaag.

Cheers

Skizzy

Legacy Member
SMa zei:
3D Mark 06 - Deep Freeze laat bij veel 7900GT's problemen zien

Moet ge daar voor de pro versie kope? :)
Kzal eens zoeke. (En wat voor problemen merk je dan?

Crap, 580MB :s

Cheers

SMa

Legacy Member
gewoon downloaden en laten benchen
je zal wel zien wanneer je op de noordpool (of zuidpool?:p) zit, artifacts all over the place ;)

Skizzy

Legacy Member
Damn, nu hebbek da geinstalleerd, .exe file al weggedaan (de installer dus) en nu zegt hem da em nie kan starten want "d3dx9_28.dll" ontbreekt.
Zou iemand dat ff kunne uploade fzo?

Cheers

Skizzy

Legacy Member
Skizzy zei:
Damn, nu hebbek da geinstalleerd, .exe file al weggedaan (de installer dus) en nu zegt hem da em nie kan starten want "d3dx9_28.dll" ontbreekt.
Zou iemand dat ff kunne uploade fzo?

Cheers

Niemand die mij ff kan helpe aan die .dll file? :)

Cheers

SMa

Legacy Member
Zijn er hier nog met een 7900GT die FEAR spelen?
De zomer komt, de temperatuur stijgt, en ik krijg dit: zwart scherm
En nee het licht is niet uit... ;) gewoon een massieve artifact

Davion

Legacy Member
Idd, het zijn allemaal modellen die stock overklokt zijn, al de rest heeft der geen last van.

Tae

Legacy Member
Tja veel keus heb je niet he als je een XFX of een EVGA hebt gekocht.

Normaal gezien zouden de mensen hun geld moeten terug krijgen ipv een andere kaart die hoogst waarschijnlijk dezelfde problemen heeft als zijn voorgangers.

-dawnz-

Legacy Member
Tae zei:
Tja veel keus heb je niet he als je een XFX of een EVGA hebt gekocht.

Normaal gezien zouden de mensen hun geld moeten terug krijgen ipv een andere kaart die hoogst waarschijnlijk dezelfde problemen heeft als zijn voorgangers.
vraag u geld dan terug eh ;)

Skizzy

Legacy Member
SMa zei:
Zijn er hier nog met een 7900GT die FEAR spelen?
De zomer komt, de temperatuur stijgt, en ik krijg dit: zwart scherm
En nee het licht is niet uit... ;) gewoon een massieve artifact

Bij mij loopt FEAR dan weer vlotjes :D.

Cheers

Skizzy

Legacy Member
Hmm, direct X 9 installeren verandert niets aan men probleem?
Geen goedwillend persoon die even die file op zen pc wil zoeken en uploaden? :D

Cheers

SMa

Legacy Member
Zeg me waar ik die kan uploaden en kzal het wel doen.
Er is ergens zo'n site als imageshack, voor data dan, maar ik ben deze ergens kwijtgeraakt.

Fir3wulf

Legacy Member
SMa zei:
Zijn er hier nog met een 7900GT die FEAR spelen?
De zomer komt, de temperatuur stijgt, en ik krijg dit: zwart scherm
En nee het licht is niet uit... ;) gewoon een massieve artifact

heb ik juist gehad bij oblivion.
demijne is wel van asus en tis de TOP versie.

hoe zit het nu eigenlijk met die artifacts, is dit eigen aan de 7900 reeks ? Of pas wenner ze een bepaalde warmte bereiken? Kvind het toch maar kut, eerst 350 euro betalen en dan nog met artifacts en shit zitten.
Kvroeg me zo af wa er eigenlijk aan te doen is. Nie dak er veel last van heb, maar nu begin ik het toch te merken in oblivion (zeker na die massieve artifact)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan