Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SMa zei:3D Mark 06 - Deep Freeze laat bij veel 7900GT's problemen zien


Skizzy zei:Damn, nu hebbek da geinstalleerd, .exe file al weggedaan (de installer dus) en nu zegt hem da em nie kan starten want "d3dx9_28.dll" ontbreekt.
Zou iemand dat ff kunne uploade fzo?
Cheers

gewoon een massieve artifactvraag u geld dan terug ehTae zei:Tja veel keus heb je niet he als je een XFX of een EVGA hebt gekocht.
Normaal gezien zouden de mensen hun geld moeten terug krijgen ipv een andere kaart die hoogst waarschijnlijk dezelfde problemen heeft als zijn voorgangers.

SMa zei:Zijn er hier nog met een 7900GT die FEAR spelen?
De zomer komt, de temperatuur stijgt, en ik krijg dit: zwart scherm
En nee het licht is niet uit...gewoon een massieve artifact
.in uwe sig staat wel dat ge nen Aopen hebt ....ZyphO zei:ik heb geen problemen met mijn XFX 7900GT![]()
SMa zei:Zijn er hier nog met een 7900GT die FEAR spelen?
De zomer komt, de temperatuur stijgt, en ik krijg dit: zwart scherm
En nee het licht is niet uit...gewoon een massieve artifact