Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i know, ik ga voor 13K zesheep zei:12k is huge![]()

DagothUhr zei:ok mannekes ffkens ne update,
mn kaart is al ne maand in rma ...
ja indd ne maand
xfx 7900gtx
Wat is er dus gebeurd met de xfxen en rest van de 7900 reeks?
Ik heb ff naar nederland gereden om het xfx fabriekske eens te gaan bekijken en te gaan vragen als ze het door hebben of niet dat de kaarten warme kak zijn.
Ze weten van het *probleem* en wat gebeurt er nu ...
Al de kaarten die nu in rma zijn toegekomen worden de vuilbak ingekieperd,
xfx is bezig met een totaal nieuwe batch te maken van kaarten.
De leukerds sluiten ook hun forum waardoor alles op een lekkere doofpot operatie uitdraait.
Als mn volgende kaart weer een natte pamper in mn pc is dan gaak der eigenhandig op schijten en afleveren in nederland en een ati kopen.

Tae zei:Bedankt voor de reactie
WTF een maand ???
Oke het goede nieuws is dat ze er iets aan willen doen maar, ik ga zker geen maand wachten achter een nieuwe kaart pfffff![]()
sheep zei:ik kijk al uit naar die nieuwe reeks,
betere voltageregelaars kunnen enkel maar leiden naar betere overclock resultaten
ze durven nu wrs de rma's niet meer te vervangen omdat IEDERE kaart dit probleem heeft
Tot nu toe nog geen last gehad met de mijne (XFX 7900GT 520M denk ik zo even uit het hoofd), mss heel veel geluk gehad. Steekt wel in een case waar een 120 mm fan de warme lucht eruit zuigt. Maar die heatsinks op de voltageregelaars ga ik ooit ook eens doen, better to be safe than sorry en als een game wat trager begint te draaien in de toekomst kan ik het kaartje altijd wat hoger klokken zo te zien.
de kaarten worden in een open ruimte getest, niet in een gesloten (soms slecht geventileerde) caseTae zei:Ik snap ook niet waarom die kaarten niet deftig werden getest voor ze de fabriek uit gaan, dit moet hun toch een serieuze financiële kater opleveren.
heb ik ook gelezen-Willis- zei:12.2K in 05![]()
pci-e verhogen naar 115/120mhz is een must voor deze kaart![]()

zonder mod zou je toch hoger moeten zitten, prolly Gt1 die tegen werktsheep zei:heb ik ook gelezen
hoeveel meer haal jij er er uit?
ik heb altijd al gedacht dat pci-e frequency verhogen 'niet veilig' is, of is dit enkel zo bij Radeon?
bij mij staat het nu op 105MHz
ik zit nog maar aan 9k![]()
(wel zonder voltmod...)

GT1 is idd cpu relatedsheep zei:GT1?
Ik heb eerder het gevoel dat men cpu tegenwerkt...
Als ik die overclock van 3.2GHz naar 4.0GHz schiet de score met 1000 punten naar omhoog
Toch wat veel voor een gpu-benchmark?

ihmo wat laag voor die speedssheep zei:http://img461.imageshack.us/img461/9528/90259ov.jpg
GT2 ziet er anders ook maar zwak uit...
