Tae
Legacy Member
Skizzy zei:Ok, nu heb ik ondertussen mijn 3800x2 stabiel draaien op 2500Mhz.
En ik zet daarstrax FEAR op, cpu op MAXIMUM en graka op HIGH en resolution op 1028 x (het hoogste wat er was, 900fzo). Speel een halfuur, niet het minste probleem gehad. Dan wacht ik like een kwartier - 20min, en ik wil cod2 testen. Start op, singleplayer, 4xAA, constant gehaper, 2x AA, idem.
Nu begin ik toch echt te twijfelen of het niet bij COD2 zelf ligt.
Cheers
Geef het gewoon op.
Ik heb nu al ontelbare threads gelezen met allemaal dezelfde problemen als artifacts, happeringen, bsod, sherm flikkert aan&uit, etc.
Ik heb ze ook allemaal gehad, nu stuur ik ze terug op tot wanneer ik een goeie in mijn handen krijgen !!!
Die kaarten van XFX en EVGA deugen niet, en kan alleen maar andere mensen aanraden ze niet te kopen tot wanneer die problemen opgelost geraken !
.
.


