Battlefield 2 in al zijn glorie!
5.34MB, enkel en alleen voor Quicktime!
Hou je aandacht bij het filmpje, niet bij de mooie meisjes erond

(die bovendien toevallig in je streek wonen!)
Als je het hier moeilijk mee hebt kun je
hier hetzelfde vinden. (werkt ook sneller, je moet wel wat meer klikken en eventjes naar reclame kijken)
Sorry voor de nogal magere kwaliteit, ik had niet meteen een betere cam liggen.
In feite zie je niet veel... enkel dat het scherm zwart en dan weer minder zwart wordt.
Dit duurde in totaal +- 10 minuten, tot ik op de resetknop drukte

Het geluid ging de eerste minuut gewoon door, daarna liep de hele pc vast.
Ik heb zo het gevoeld dat deze 7900GT de zomer niet zal overleven als ik hem niet snel RMA...
Misschien dat ik hem ook kan wisselen tegen een ATI

eindelijk weer een deftige kaart
Casetemp was 26°, wat op zich nog niet zo extreem is...
BF2 is eigenlijk nog niet zo'n veeleisend spel, het enige die afziet is men ram. Bij FEAR is het nog duizend maal erger
Ik vraag me af hoeveel probleemgevallen er nog zullen bijkomen eens de zomer goed op gang komt.