Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hell zei:zijn er al plannen voor 32nm GPU ?
Jukola zei:Aangezien er nu al met 1 kaart 6 monitors worden aangestuurd denk ik niet dat dat met de nieuwe serie minder zal zijn...
Mette2 zei:Ik denk dat meer dan 3 ook alleen maar interessant is voor kantooromgevingen of andere professionele doeleinden... dus het is wel goed dat AMD het mogelijk maakt want zo spreken ze een veel groter publiek aan met deze technologie.
Hell zei:
FuzzyHawkeye zei:Hebt ge hier goei argumenten voor ?![]()
FuzzyHawkeye zei:En als ze zouden uitkomen, welke zou'k dan moeten kopen?
FuzzyHawkeye zei:En in crossfire of een single kaartje?![]()
FuzzyHawkeye zei:Budget wat ik max aan mijn grafische kaart(en) wil gaan geven is 425euro.

