Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hell

Legacy Member
zijn er al plannen voor 32nm GPU ?
zal afwachten worden op prijzen of ik mn 5850 zal upgraden.
aan die specssheet hierboven te zien dat Mette2 had gepost, lijkt die 6770 mij wel wat.
En als de prijs goed meevalt, misschien een 6870 :p

Jukola

Legacy Member
Aangezien er nu al met 1 kaart 6 monitors worden aangestuurd denk ik niet dat dat met de nieuwe serie minder zal zijn...

pixbillye

Legacy Member
Jukola zei:
Aangezien er nu al met 1 kaart 6 monitors worden aangestuurd denk ik niet dat dat met de nieuwe serie minder zal zijn...

dat zijn dan de specifieke EyeInfinity kaartjes die je wil zeggen, ik bedoelde de gewone retail kaartjes zoals je bij de 5x00 series er max 3 kon aansluiten.

vraag me af of het bij de 6x00 series ook zo zal zijn.

Mette2

Legacy Member
Ik denk dat meer dan 3 ook alleen maar interessant is voor kantooromgevingen of andere professionele doeleinden... dus het is wel goed dat AMD het mogelijk maakt want zo spreken ze een veel groter publiek aan met deze technologie.

Hell

Legacy Member
Mette2 zei:
Ik denk dat meer dan 3 ook alleen maar interessant is voor kantooromgevingen of andere professionele doeleinden... dus het is wel goed dat AMD het mogelijk maakt want zo spreken ze een veel groter publiek aan met deze technologie.

true

FuzzyHawkeye

Legacy Member
jow, kheb de thread maar half gevolgd eigenlijk,
maar ik ga binnenkort een nieuw systeem kopen met hierin MSI GTX460's HAWK in SLI,
zou ik misschien beter wachten op de nieuwe 6 series van AMD of .. ?
heeft iemand hier wijze raad op mijn vraag?

alvast bedankt :)

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Hebt ge hier goei argumenten voor ? :D
En als ze zouden uitkomen, welke zou'k dan moeten kopen?
En in crossfire of een single kaartje? :)

Budget wat ik max aan mijn grafische kaart(en) wil gaan geven is 425euro.
Let me know! :p

Mette2

Legacy Member
FuzzyHawkeye zei:
Hebt ge hier goei argumenten voor ? :D

Voorlopig alleen het feit dat een nieuwe serie meestal beter is dan de oude serie, en IMO zijn de geruchten wel veelbelovend, maar niets is atm al zeker.

FuzzyHawkeye zei:
En als ze zouden uitkomen, welke zou'k dan moeten kopen?

kan je pas weten als ze er zijn en wat de prijs ervan is + hoe de prijs/prestatie verhouding is tov de andere kaarten...

FuzzyHawkeye zei:
En in crossfire of een single kaartje? :)

idem vorige antwoord.

FuzzyHawkeye zei:
Budget wat ik max aan mijn grafische kaart(en) wil gaan geven is 425euro.

dan zou ik zeker nog even afwachten, volgende week worden de eerste kaart(en) gelanceerd (volgens geruchten dus...)

hou deze topic maar in de gaten ;)

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Ok thx voor de snelle en hulpvolle answers, kzal deze topic sowieso goed in de gaten houden ;)

Ik hoop echt dat ik genoeg budget heb om zo'n dikke 6serie te kopen of zo twee midends in CF. En hopelijk is dat ook beter dan wat ik normaal wou gaan steken : 2 x GTX460 vn MSI HAWK

darkarchangel

Legacy Member
laat die kaarten nu maar snel releasen . Heb mijn aankoop van mijn pc uitgesteld naar de release van deze reeks maar het wachten duurt lang:)

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Idem ..
Khoop dat die kaarten echt goed gaan zijn en niet te prijzig,
khoop da ze een 2 x GTX 460 setup kunnen kloppen anders gaa'k toch nog voor dit gaan. :D

mxm1994

Legacy Member
@ fuzzy

zeker wachten. Ook al zit er niets voordelig of iets interessant voor jouw tussen dan nog gaat nvidea moeten gaan concureren en gaan waarschijnlijk de prijzen voor de gtx 460 wel dalen.
Ik weet het niet zeker maar het is zeker de moeite waard om te wachten.

FuzzyHawkeye

Legacy Member
@mxm ; kga wachten, zit er niks 'goed' bij naargelang mijn budget en wa prestaties ik wil, dan ga'k voor die gtx460 hawk sli opstelling :D ;)

thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan