Mette2
Legacy Member
Op Chiphell hebben ze dezelfde slide gepost maar dan een klein stukje langer, het verbruik staat er nu ook bij : http://content.hwigroup.net/images/news/radeon-hd6700-specsheet.png
ALS de HD6770 sneller is dan HD5850, dan is het verbruik wel mooi.
ALS de HD6770 sneller is dan HD5850, dan is het verbruik wel mooi.
Maar dat zal nog wel een tijdje zijn zeker?


de 6850 in CF. Wat ons dus terug brengt naar de vraag van je citaat.
ad:
