Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alverman zei:@FuzzyHawkeye, wie weet kun je wel niet twee tweedehands 5870tjes op de kop tikken voor die prijs, wat in elk geval de 2x460 setup zou verslaan.
Well let's not forget that those were not stock clocked SLI 460's but overclocked 460's at 810/1000/1620. Now the stock clock for them is 675/1350/900 if I recall correctly. Now mind you, 810/1000/1620 isn't a common stable 24/7 overclock for most who have it.
Now if you did a review with a 5850 CF 1050/1300 against a stock clock 470/480 SLI that would make the 5850 CF also look like a great value based on the performance. The truth is that it's the exception, not the rule.
De Barts die de basis vormt voor de Radeon HD 6850 en 6870 is pin-to-pin compatible met de Cypress chip van de Radeon HD 5800 serie, dus alle printplaten van Radeon HD 5800 kaarten zijn direct te gebruiken voor de nieuwe kaarten. Daardoor lijkt het erop dat de beschikbaarheid van de HD 6800 serie nu beter op orde zal zijn dan bij de HD 5800 serie een jaar geleden.
De verwachtte lancering van de Radeon HD 6870 is op 22 oktober.
Let op!
Dit is de bevestiging dat de order bij ons ontvangen is. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en fouten.
Zodra deze order verwerkt is door een van onze medewerkers ontvangt u een orderbevestiging.

pixbillye zei:hoe? Cayman zal een nog snellere single gpu chip zijn dan de Bart gpu?
pixbillye zei:Zoals je het nu ziet en ongeveer ruwweg kan inschatten is een 5870 mss 5-10% trager dan een 6870...
Lijkt mij eerder een teleurstelling als het maar zo'n kleine performancewinst zal zijn tov hun 5870.


pixbillye zei:Ik geef je wel gelijk hoor Mette2
Allez, we kunnen nu nog niets officieel zeggen ivm de prestaties.
Maar ik zal me die nieuwe generatie niet aankopen moest wat ik net even geconcludeerd heb effectief zo te blijken zijn.
De 4xxx serie heb ik ook overgeslagen omwille van dezelfde reden (dat was ook een refresh van de 3xxx serie) als die ik gegeven heb in vorige post.
(ben van een 3850 naar een 5870 gegaan)
Die 5870 zal ik niet vervangen door een 6xxx kaart tenzij dat hij het begeeft.

IceMaN.* zei:Tjah ik zit nog altijd met mijn 4870 kaart, en die trekt nog steeds alles op high. Ik zal op mijn beurt de 5xxx reeks overslaan, tenzij ik 2de hands een 5870 kan aanschaffen.
Maar normaal gezien wordt de volgende een 6xxx reeks![]()