Web Wiper
Legacy Member
metreox zei:Ik zit momenteel met een goed 1.4V bios @ idle 52°, stressed 66° @ 415/1130
Welk merk is uwen 6800GT ?
Indien POV, stuur je'm mij es door ? ( [email protected] )
Heb nogmaals met Nibitor 1.8 de mijne aangepast ... 3dmark05 liep goed op 420/1150 (5345 marks) maar 3dmark01 crasht van bij het eerste scherm ?
mvg
Web Wiper

ad: 