Archief - 6800GT oc'en

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Web Wiper

Legacy Member
metreox zei:
Ik zit momenteel met een goed 1.4V bios @ idle 52°, stressed 66° @ 415/1130

Welk merk is uwen 6800GT ?
Indien POV, stuur je'm mij es door ? ( [email protected] )

Heb nogmaals met Nibitor 1.8 de mijne aangepast ... 3dmark05 liep goed op 420/1150 (5345 marks) maar 3dmark01 crasht van bij het eerste scherm ?

mvg
Web Wiper

***ARF***

Legacy Member
bios van mijn leadtek uitgelezen
core aangepast naar 1.4
draait nu voorlopig 425/1100
eerst wa testen
maar voorlopig blijkt alles stabiel te zijn, alle 3D marken zonder problemen
hl2 en doom³ zonder lock-ups

als ik tijd heb nog wa verder pushe

Web Wiper

Legacy Member
***ARF*** zei:
bios van mijn leadtek uitgelezen
core aangepast naar 1.4
draait nu voorlopig 425/1100
eerst wa testen
maar voorlopig blijkt alles stabiel te zijn, alle 3D marken zonder problemen
hl2 en doom³ zonder lock-ups

als ik tijd heb nog wa verder pushe

Met nibitor ?

mvg
Web Wiper

Web Wiper

Legacy Member
metreox zei:
Hey mijn is idd PoV, ik gebruik momenteel mijn pov 1.4V bios @ 415/1130 zonder crashes

Kun je'm ff doormailen ? Dan vergelijk ik 'm met die van mij ...

mvg
Web Wiper

corvette

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
neen zot :naughty:
Vroeg kerst cadeau van nonkel...
Maar ik gaan hem wellicht zelf cadeau doen aan men franse neef....

je mag 'em ook altijd cadeau doen aan mij hoor.. :)

ipv m'n x800pro

Fr@gsta

Legacy Member
das wel heel vrijgevig ;)
Zomaar een XTPE cadeau schenken.
Zijt ge hem iets verschuldigd ofzo ? :p

corvette

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
Was toch wel hard werken hoor...ik dit na men vakantiewerk uren ..
Mja nu heb ik dubbel betaald gekregen he :p
Sebiet het kaartje eens ferm misbruiken... :D

hoever geraak in oc'en?

corvette

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
srry maar dat heb ik helaas nog niet getest...Ik heb hier thuis namelijk drie systemen staan..broer(die is echt af) en van men zus..Heb al liggen switchen ...steekt nu in men broer zijn pc (voor even he :naughty: ) want dat ding heeft namlijk een beetje meer power... :D

is dat trancegod met z'n 3700+ aan 2,9ghz?

Fr@gsta

Legacy Member
Hebt ge soms foto's van uw broer zijn setup? Gewoon om z'n watercooling is te bekijken.

corvette

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
euhm ja die draait nu trug stock aan 2.4Ghz...
*edit*
waarom?omdat zen waterkoeling weg is..en 2.9Ghz op lucht ik weet niet hoor :p

is haalbaar, zelfs met boxed cooler, en ik kan het weten..

maar of ie stabiel is.. .. o dear.. 5 sec in windows en patat bleu screen..

temp idle toen 52°C!! stressed: dat wilde niet weten... (valt automatisch uit dan...) nu loopt ie stabiel aan de snelheid in m'n sig, met de Boxed cooler fan staat wel op 12v.

Web Wiper

Legacy Member
Woehoe ... benches overal gelukt @ 425/1150, behalve 3dmark01 crasht vanaf eerste frame ????

3dmark 05 => 5.420
3dmark 03 => 13.232
Aquamark => 68.966

Toen ik mijn met nibitor geëdit-te bios met Extreme-Edit 1.3 opende, bleek mijn voltage nog steeds op 1.3 te staan ? Very strange ... nu nog ff 3dmark 01 uizoeken ... zit daar momenteel aan 24.537 markskes :)

mvg
Web Wîper

Web Wiper

Legacy Member
Heel tevreden over ... 41 idle / 55 stressed
Staat op max fan speed maar gebruik wel de Smartfan-instelling uit bios waardoor ie zelden aan max draait ...

mvg
Web Wiper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan