Inderdaad om precies te zijn 454/1235
Stock koeler,gewoon een biosje gepakt gemod met 1.4V en gaan..
Ik moet wel zeggen zoals al vermeld is dit lukt je dus nooit zonder speciale koeling.1.4V is inderdaad niet gezond voor 2.0ns ram...Meest GT's vertonen dan bevriezingen van beeld,of haperingen of bleuscreens..
Ik had gewoon het genieuze idee om s'avond rond een uur of 11 te benchen bij 2° ,met case open en een extra grote ventilator ertegen..
Anders vergeet het maar ,dan kom je er simpel weg niet met de core.mem is easy..
Normaal zou elke Gt met gemak 415/1150 kunne doen,de POV's toch.
Maar als ge echt wilt overdrijven in overclocken raad ik u een NV5 silencer aan en nog beter een waterkoeling. dan kunde zelfs de Uee bios erop zetten